Daar had ik nog niet aan gedacht.... Sowieso nooit doen he....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:26 schreef Ysblok het volgende:
In het vervolg dus geen afval met je naam/adres gegevens erop in de zakken stoppen![]()
tja, had je maar niet je adresgegevens mee weg moeten gooien toen je de papierbak leegde he; hier staan die vmbo-zwakstromers ook altijd te graven in het vuil, maar zolang die papiercontainer een met te sterke veer met klep afgeschermd gat heeft van 20x15cm gaat 't wat mij en ongetwijfeld buurtbewoners betreft gewoon mee met het vuil.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:41 schreef thefella het volgende:
het was het afval uit de 3 papierbakken o.a.
brief van gemeente
Ga slapen jijquote:Op donderdag 27 september 2007 02:02 schreef zhe-devilll het volgende:
je mot die vuilniszakken de volgende keer met zijn allen in de struiken gooien
dat zal ze leren dat schorriemorrie![]()
![]()
Je geeft zelf al aan wat het probleem is... lekker al dat ongedierte wat daar op afkomt zeg... om nog maar te zwijgen van het uitzicht en de lucht..quote:Op woensdag 26 september 2007 22:14 schreef thefella het volgende:
Bah, ik woon in een flat. Na het weekend staan hier ontzettend veel zakken vuilnis naast de ondergrondse kliko's. Deze (2) kan je openen met een pasje. Maar dat kutvolk hier zet altijd de zakken ernaast ook als ie nog niet vol zit. Zijn te lui om even te kijken of ie vol zit.
Mijn huisgenoot brengt de zakken maandagavond weg. Neemt pasje mee en warempel hij zit inderdaad vol, hij zet de zakken ernaast (3 stuks). Er stonden al zat andere zakken.
Je gaat niet die stinkende vuilniszakken weer meenemen naar de lift de galerij over en weer naar binnen.
nee in je flat houden, da's lekker.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:07 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je geeft zelf al aan wat het probleem is... lekker al dat ongedierte wat daar op afkomt zeg... om nog maar te zwijgen van het uitzicht en de lucht..
Die ene dag extraquote:Op donderdag 27 september 2007 02:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee in je flat houden, da's lekker.
als ze dat willen voorkomen moeten ze maar 2x per week het vuil komen halen.
krijg je niet als ze het vaker komen halen.... ongedierte bestrijden is bovendien duurder.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:11 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Die ene dag extra![]()
En ongedierte is wel lekker?
Ja ALS ja.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
krijg je niet als ze het vaker komen halen.... ongedierte bestrijden is bovendien duurder.
omdat drie tot vier zakken dragen in één keer prima gaat en je dus niet extra hoeft te lopen.quote:Op donderdag 27 september 2007 02:12 schreef Xennia het volgende:
3 vuilniszakken? Waarom spaar je ze, terwijl er een ondergrondse kliko is?
als niet dan dus wel ongedierte; slechte keuze maar risico van dit soort belachelijke situaties laten voortbestaan.quote:
Je hebt ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Zo lastig is het niet die vuilniszak een dag, wat een paar uur, langer thuis te houden?quote:Op donderdag 27 september 2007 02:14 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als niet dan dus wel ongedierte; slechte keuze maar risico van dit soort belachelijke situaties laten voortbestaan.
niet als je alleen maar de deur uit hoeft om bier te halen en je uitkering te vangen nee, maar mensen met een baan en/of drukke studie kunnen dat probleem wél hebben; bij mij moet het vuilnis maandagochtend opgehaald worden en mag het niet eerder dan 20:00 's zondags buiten staan, als je er in die tussentijd niet bent dan kun je dus je vuilnis niet kwijt (en de vuilnisbakken in de buurt bij andere woningen (die er om bizarre reden dan wel weer een paar hebben) hebben sloten).quote:Op donderdag 27 september 2007 02:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Je hebt ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid. Zo lastig is het niet die vuilniszak een dag, wat een paar uur, langer thuis te houden?
We hebben het hier over containers die geleegd wordenquote:Op donderdag 27 september 2007 02:43 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet als je alleen maar de deur uit hoeft om bier te halen en je uitkering te vangen nee, maar mensen met een baan en/of drukke studie kunnen dat probleem wél hebben; bij mij moet het vuilnis maandagochtend opgehaald worden en mag het niet eerder dan 20:00 's zondags buiten staan, als je er in die tussentijd niet bent dan kun je dus je vuilnis niet kwijt (en de vuilnisbakken in de buurt bij andere woningen (die er om bizarre reden dan wel weer een paar hebben) hebben sloten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |