quote:Op woensdag 26 september 2007 17:41 schreef maan_man het volgende:
"De jeugd van tegenwoordig weet niet meer wat communiceren is"
lolquote:Op woensdag 26 september 2007 17:43 schreef immortalsean het volgende:
je hebt d'r niet eens in de bek gespuugd?
Tja, dat is een afweging die je dan maaktquote:Op woensdag 26 september 2007 17:44 schreef maan_man het volgende:
[..]
En dan zeker ergens gaan staan. Ben blij als ik een zitplaats heb in de trein
Wat hij zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 18:21 schreef OldJeller het volgende:
Mensen die op internet gaan klagen over iets waar ze wel zelf iets aan hadden kunnen doen of er wat van kunnen zeggen.
Internetheld, zeg het ze hier waar het op staat! [afbeelding]
quote:
Mevrouw mag klagen in een daar voor geschikte omgeving.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:14 schreef lennart12 het volgende:
Oke, dus mevrouw mag niet klagen, maar ... wat doe jij hier? Mag dat wel?
Je bedoelt waarschijnlijk zo'n "look at me and i punch you in the face" blik.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:17 schreef Roellio het volgende:
Ik heb nooit last van mensen die tegen me praten in de trein.
Ik kijk gewoon altijd keistoer!
In der eigen hoofd dusquote:Op woensdag 26 september 2007 19:18 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mevrouw mag klagen in een daar voor geschikte omgeving.
quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Frankvbr het volgende:
en stopte die jongen vervolgens zn oortjes weer in zn oren? zou ik iig gedaan hebben..
Nee, hij bleef rustig luister er knikte af en toe instemmend.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:14 schreef Frankvbr het volgende:
en stopte die jongen vervolgens zn oortjes weer in zn oren? zou ik iig gedaan hebben..
Haha prachtig!quote:
Geen idee, waarschijnlijk zei ze iets over zijn muziekquote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Haha prachtig!
Maar waarom scheld hij die vrouw daar tegenover nou precies uit?
Ze ziet er niet uit als een facist. En waarom gaat ze daarna gewoon weer tegenover die gast zitten, dan loop je toch weg daar?
Facisten blijven zitten, wist je dat niet?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:38 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Haha prachtig!
Maar waarom scheld hij die vrouw daar tegenover nou precies uit?
Ze ziet er niet uit als een facist. En waarom gaat ze daarna gewoon weer tegenover die gast zitten, dan loop je toch weg daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |