quote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef maan_man het volgende:
Als de eigenaar de fiets onbeheerd achterlaat wat nog wel eens wil gebeuren. Moet je hem net voordat de deuren sluiten buiten zetten. Heb je er geen last meer van.
dat dusquote:Op woensdag 26 september 2007 17:31 schreef Liquidootje het volgende:
Oeh ik heb al zeker 3 dagen geen topic gezien over vouwfietsen.
Das een keer echt gebeurd bij Baarn, trein was vol en de eigenaar zat lekker, de vouwfiets nam plek voor 2 in, dus eruit zetten. Bij Weesp komt de eigenaar, roept hij: mag ik even langs, ik moet naar mn fiets toe. Die reactie van hem toen hij hoorde dat zijn vouwfiets bij Baarn eruit wilde....onbetaalbaar.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:54 schreef maan_man het volgende:
Als de eigenaar de fiets onbeheerd achterlaat wat nog wel eens wil gebeuren. Moet je hem net voordat de deuren sluiten buiten zetten. Heb je er geen last meer van.
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
Das een keer echt gebeurd bij Baarn, trein was vol en de eigenaar zat lekker, de vouwfiets nam plek voor 2 in, dus eruit zetten. Bij Weesp komt de eigenaar, roept hij: mag ik even langs, ik moet naar mn fiets toe. Die reactie van hem toen hij hoorde dat zijn vouwfiets bij Baarn eruit wilde....onbetaalbaar.
quote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
Das een keer echt gebeurd bij Baarn, trein was vol en de eigenaar zat lekker, de vouwfiets nam plek voor 2 in, dus eruit zetten. Bij Weesp komt de eigenaar, roept hij: mag ik even langs, ik moet naar mn fiets toe. Die reactie van hem toen hij hoorde dat zijn vouwfiets bij Baarn eruit wilde....onbetaalbaar.
Ik heb het in andere Europese landen nog nooit gezien in ieder geval. Maar goed, zoveel heb ik daar nu ook weer niet in de trein gezetenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:54 schreef Remzz het volgende:
Ik vraag me altijd af wie vouwfietsen heeft verzonnen en of het in het buitenland ook voorkomt.
Netjesquote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als op vakantie gaat?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Netjes![]()
Optiefen met die onzin idd. Sleepkoffers hetzelfde. Altijd en overal heb je er last van. Op het perron, op de roltrap, in de trein, overal. Oprotten
als je dat alleen doet als je op vakantie gaat is half nederland nu op vakantiequote:Op woensdag 26 september 2007 20:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als op vakantie gaat?![]()
Mensen met Rugzakken zijn veel erger, vooral als ze overal tegenaanslaan als ze zich draaienquote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef thatsme het volgende:
[..]
als je dat alleen doet als je op vakantie gaat is half nederland nu op vakantie![]()
het probleem zijn deze tassen vooral:
[afbeelding]
1) aan komen lopen
2) nadert trap
3) stil gaan staan voor de trap en rustig handvat inklappen
4) tas omkeren om juiste handvat weer te pakken
5) naar beneden lopen
6) beneden weer stoppen
7) tas neerzetten
8) rustig handvat weer uitklappen
9) verder lopen
![]()
Geweldigquote:Op woensdag 26 september 2007 18:01 schreef Attitude het volgende:
[..]
Gewoon, met een rugzakquote:Op woensdag 26 september 2007 20:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als op vakantie gaat?![]()
Links gespuis. Spring is met je fiets van een brugquote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef nozem het volgende:
Razend handig. Kun je overal meteen op de fiets springen. Bespaart overvolle busritten.
Het verbaast me werkelijk waar sommige mensen zich aan kunnen ergeren.
quote:Op donderdag 27 september 2007 16:44 schreef DRNKnHGH het volgende:
[..]
Links gespuis. Spring is met je fiets van een brug
Omdat het ook vaak genoeg voorkomt dat de eigenaren het nodig vinden om 5 minuten voor het station de fiets al aan het uitklappen zijn en dan veel ruimte innemen terwijl ze wachten voor de deur.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:34 schreef nozem het volgende:
Razend handig. Kun je overal meteen op de fiets springen. Bespaart overvolle busritten.
Het verbaast me werkelijk waar sommige mensen zich aan kunnen ergeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |