abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53881139
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:20 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Die lampjes vond ik juist verscrhikkelijk, daar wordt je toch helemaal zenuwachtig van als de kleur in je kamer om de 5 seconden verandert.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Dat blijft niet veranderen mafkees, je kunt zelf een kleur vastzetten.
pi_53881890
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 10:29 schreef Porch_Monkey het volgende:

[..]

Dat blijft niet veranderen mafkees, je kunt zelf een kleur vastzetten.
Maar dan nog wie wil er nou in groen licht zitten.
Ja ze kunnen ook wit licht geven, maar dan had je net zo goed gewone spotjes kunnen kopen.
pi_53885547
quote:
Op vrijdag 12 oktober 2007 11:07 schreef Utrecht het volgende:

[..]

Maar dan nog wie wil er nou in groen licht zitten.
Ja ze kunnen ook wit licht geven, maar dan had je net zo goed gewone spotjes kunnen kopen.
Nee, want met gewone spotjes kun je geen disco maken. Er zijn nog altijd mensen die het wel leuk vinden om de sfeer door middel van kleurlicht aan te passen. Diversiteit, blijheid.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 10:23:25 #104
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_53984149
Even een vraagje, werd Het Blok nu ook herhaald?? Ik kan vanavond namelijk niet kijken en ik heb geen video.... En aangezien ik zo'n voorgevoel heb dat het vanavond misschien wel een keer leuk gaat worden wil ik de aflevering wel graag terug zien!!
pi_53986230
vanavond mogen we weer

en nee het blok wordt niet herhaald
for love and money devils fight,religion holds a beast inside
Doe mee met FOK! Whatpulse en typ FOK! naar de 1e plaats!!
pi_53996340
Wat een enorme uitgave van Minke en Carlos .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:52:30 #107
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53996623
behoorlijk
  woensdag 17 oktober 2007 @ 20:59:29 #108
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53996825
vette rellen!
pi_53996977
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:59 schreef amaranta het volgende:
vette rellen!
Ik dacht: ik kijk niet meer, er is toch niets aan
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:05:34 #110
3878 Vork
Manisch creatief
pi_53996980
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 20:43 schreef Addict89 het volgende:
Wat een enorme uitgave van Minke en Carlos .
En niemand die dat ook maar opmerkt? Ze maken zich ontzettend druk om twee mensen die binnen no time door hun geld heen zijn en daar, als ze zo door gaan, toch heel hard over gaan struikelen. Als je je dat realiseert dan is het toch gewoon een kwestie van wachten en hard lachen?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:08:47 #111
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53997076
tja, dat hadden paul en masja ook...en was er toen niet iets met delen van de winst....
laat gaan laat gaan
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:10:05 #112
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53997122
bie-jank-aa is wel echt het toppunt van triestheid, hoe oud is ze? 5?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:13:55 #113
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53997244
wat zal dit doen met de vriendschap??? dat van remco en erik dus
pi_53997468
quote:
Op donderdag 11 oktober 2007 00:17 schreef Kanariepietje78 het volgende:
Wat een leuke aflevering vanavond!!!

Enorm gelachen om dat kinderlijke gedrag van Bi-jankerd...
"als zij winnen dan gooi ik een mes naar hun hoofd"

Cool hoe Carlos t allemaal zo sluw speelt...
Naast Erik eindelijk een kandidaat met een beetje gezond verstand.

En die kamer van Bianca en Andries...
Erg gelachen om de verbazende blik van Erik vd Hof tijdens de oplevering van hun kamer

Hoop dat Meinke en Carlos winnen, alleen al door hun kinderachtige gedrag verdienen Andries en Bianca het niet!

En Remko moet gewoon moven. Wat een zeikwijf. Petje af voor Erik, die vent die laat zich tenminste niet kennen.

Zit volgende week weer voor de buis gekluisterd!
Ik zat te broeden op mijn mening over de koppels dit seizoen, totdat ik jouw post las. Ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden!

Biejankerd kan het gewoon niet uitstaan dat zij en haar Andries zelf niet zo'n slim plan konden bedenken als dat van Carlos en Minke. Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:33:01 #115
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53997700
Ik gun Linda en Sander een overwinning....en misschien (even aankijken, erik en maartje) maar Bijankerd en Andries niet en Minko en slaaf al helemaal niet.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:46:38 #116
125420 Starlie
pi_53997968
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?? Heb het helemaal gemist!! Heb wel gezien dat Maartje er weer is maar dat was het!
Wie heeft de oplevering gewonnen en waaraan hebben Carlos en Minke zoveel geld uitgegeven???!!

Bedankt alvast!!!
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:49:49 #117
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_53998024
an3s en biejankerd hebben gewonnen,
carlos en slaaf hebben 15000 euro uitgegeven aan klusjesmannen
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:50:48 #118
3878 Vork
Manisch creatief
pi_53998043
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:46 schreef Starlie het volgende:
Kan iemand een korte samenvatting geven van wat er is gebeurd?? Heb het helemaal gemist!! Heb wel gezien dat Maartje er weer is maar dat was het!
Wie heeft de oplevering gewonnen en waaraan hebben Carlos en Minke zoveel geld uitgegeven???!!

Bedankt alvast!!!
Bianca en Andries hebben de oplevering gewonnen, omdat de overige blokbewoners het appertement van Minke en Carlos heel laag hebben beoordeeld (een aantal zelfs lager dan de ruimtes van koppels die het niet af hebben gekregen), daar heeft Carlos zijn onvrede over geuit en vooral Bianca was daar dan weer over ontstemt en nu hebben ze een hekel aan elkaar .

En Carlos en Minke hebben ongeveer de helft van hun budget er nu al doorheen gejaagd, want klusjesmannen zijn niet goedkoop, zeker niet als het er zoveel zijn. Die moeten dus nu of echt wat zelf gaan doen, of ze zijn binnen no-time failliet.
pi_53998124
Was leuke aflevering. Ik vraag me af of de andere stellen ook de budgetten van de overige koppels te zien krijgen. Volgens mij krijgen we dat alleen op tv te zien en de stellen zelf, maar niet in de groep volgens mij.

Moet wel lachen om het contrast tussen de stellen, probeer het wel weer te volgen.
  woensdag 17 oktober 2007 @ 21:55:00 #120
125420 Starlie
pi_53998172
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:50 schreef Vork het volgende:

[..]

Bianca en Andries hebben de oplevering gewonnen, omdat de overige blokbewoners het appertement van Minke en Carlos heel laag hebben beoordeeld (een aantal zelfs lager dan de ruimtes van koppels die het niet af hebben gekregen), daar heeft Carlos zijn onvrede over geuit en vooral Bianca was daar dan weer over ontstemt en nu hebben ze een hekel aan elkaar .

En Carlos en Minke hebben ongeveer de helft van hun budget er nu al doorheen gejaagd, want klusjesmannen zijn niet goedkoop, zeker niet als het er zoveel zijn. Die moeten dus nu of echt wat zelf gaan doen, of ze zijn binnen no-time failliet.
Super dank je wel!!!
Aan de ene kant denk ik: laat die Minke en Caros maar failliet gaan dan zijn we daar ook vanaf maar aan de andere kant mogen ze wel blijven want ik kan me zo heerlijk ergeren aan die Carlos!
pi_53998189
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HaveANiceDay het volgende:

Biejankerd kan het gewoon niet uitstaan dat zij en haar Andries zelf niet zo'n slim plan konden bedenken als dat van Carlos en Minke. Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.
Nou, wat een slim plan. Na 1 oplevering de helft van je budget kwijt. .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_53998580
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:33 schreef amaranta het volgende:
Ik gun Linda en Sander een overwinning
Linda wel. Jammer van die Sander.
pi_53998924
wat een uitzending, volgens mij van alle seizoen nog nooit zoveel ruzie, haat en nijd bij elkaar gehad. BETERRRR!

vond beide woonkamers niet mijn smaak, maar dan nog erg triest dat zo'n veerkampjes-woonkamer het wint van iets wat iets meer stijl en klasse heeft. dat het ouwe meuk is even terzijde
goed betoog van carlos na de bekendmaking van de winnaar. de twee bovenste appartementen hebben het nu echt verschoten bij mij, wat een stelletje no-no's. gun zowel andries en bianca als linda en sander echt helemaal niets meer! terug je stacaravan in!

en echt top dat die huilerige nicht eindelijk vertrokken is. tijd voor een echt "wijf" met ballen
ben benieuwd hoe dat tussen haar en erik gaat... zij kenden elkaar toch niet van voor het blok?
pi_54003708
Ik ben iig wel blij dat Minke en Carlos niet gewonnen hebben, vind het zo debiel, helft van het budget kwijt aan klusjesmannen en gewoon niets zelf doen, beetje jammer.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54003991
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 07:13 schreef Fuente het volgende:
Ik ben iig wel blij dat Minke en Carlos niet gewonnen hebben, vind het zo debiel, helft van het budget kwijt aan klusjesmannen en gewoon niets zelf doen, beetje jammer.
ach, dat gaat toch ieder seizoen zo? brett en tobias hadden continu die snorremans rondlopen en deden zelf ook niet heel veel. seizoen 2 had je die schuurder en z'n schreeuwlelijk en vorig jaar de twee zusjes...

en vergeleken met die postzegel van andries en bianca was de woonkamer van carlos en minke echt TIEN keer zo groot.

het heet gewoon alles op alles zetten om de oplevering te halen en tja, daarna zullen ze het dus met minder geld moeten doen.... oh en verder gun ik het bianca en andries gewoon absoluut niet haha
pi_54004222
Is de uitzending nog ergens te zien ?! Heb het gisteren helaas moeten missen
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:12:45 #127
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_54004625
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
pi_54004807
Maar die kamer van Biejankerd en Andries is lelijk en klein
  donderdag 18 oktober 2007 @ 09:35:06 #129
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_54004944
Maar kreeg van de deskundigen wel een ruime voldoende....
pi_54004958
daar zit wel wat in pluis
pi_54005055
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Carlos maakte zich wel zo druk dat iedereen zijn kamer een lage score gaf... maar zelf gaven ze de kamer van Andries en Bianca toch ook maar een 5,5 ofzo?
Zij maakten misschien iets mee verschil tussen kamers die al dan niet af waren, maar het blijft laag voor een kamer die af was, en technisch in orde.
Pcies, ik vind Andries en Bianca meer ok dan Minke en Carlos.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_54006253
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:35 schreef pluisje het volgende:
Maar kreeg van de deskundigen wel een ruime voldoende....
Dat begreep ik dan ook niet. Daar wil je toch niet in wonen? Met dat lelijke zilver en die discolampen. Brrr
pi_54006612
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 09:12 schreef pluisje het volgende:
Het gaat ook om smaak. Ik zou Biejankerd en Andries ook een mager cijfer hebben gegeven. Het kleinste hoekje wat je kunt verzinnen inrichten als woonkamer en dat zo vol mogelijk stouwen. Met spuuglellijke meubels en hoerig licht. Dat is een persoonlijke smaak; en een persoonlijk oordeel.
Maar de postzegel-werkers gaan er prat op dat ze zo ongelooflijk hard hebben gewerkt en nachten hebben doorgehaald om de oplevering te halen. Niemand die iets zegt dat het een poppenhuiskamertje is tegenover een hele ruime woonkamer bij de benedenburen...

Wat vooral héél kinderachtig is dat Biejankerd en Andries uit tactisch oogpunt een 4 geven voor een kamer die af is, en hogere cijfers voor kamers die niet af zijn. Dat klópt gewoon niet en ze laten zichzelf hiermee wel heel erg kennen.
Een kamer die af is moet toch minstens een 5 krijgen (zeker als die 3 keer zo groot is als de kamer die voor hen een 10 waard is).
pi_54006707
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:22 schreef HaveANiceDay het volgende:

[..]

Waarop mevrouw 'm knijpt en haar ware karakter laat zien: een gifspuwend klein kind dat niet tegen haar verlies kan. Geef haar een bezemsteel en ze vliegt weg.
pi_54007708
quote:
Op woensdag 17 oktober 2007 21:55 schreef Addict89 het volgende:

[..]

Nou, wat een slim plan. Na 1 oplevering de helft van je budget kwijt. .
Daar heb je gelijk in, ik bedoelde ook meer een tactisch plan zeg maar. Of ze het slim aangepakt hebben zal de komende weken moeten blijken uit hoe ze het gaan klaarspelen rond te komen met het restant van het budget. Ik neem aan dat ze vol gingen voor de winst van deze kamer en daar het geld voor over hebben gehad. En ja, nu zijn ze de helfst van hun budget kwijt, daar zullen ze het mee moeten doen bij de overige kamers. Feit blijft dat ze netjes binnen de regeltjes van het spel gewerkt hebben dus Biejankerd's gejank gaat nergens over.

Tweede feit blijft dat ik 100x liever de kamer van C&M heb dan die van A&B. De inrichting van een kamer is smaakgebonden natuurlijk en beide waren nou niet echt mijn smaak, waarbij die van A&B mij nog wel het minst aanspreekt, maar los daarvan zou ik nevernooitnie een huis kopen met zó'n kleine woonkamer. Misschien vertekent tv, maar het zag er voor mij uit alsof je er je kont niet kon keren. Een inrichting is eenvoudig aan te passen naar je eigen smaak, maar een kamerindeling is lastiger te veranderen. Dikke minpunt qua verkoopbaarheid als je het mij vraagt en ik dacht dat het daarom om draait in dit programma? (dàt én de amusementswaarde van het geruzie in het huis natuurlijk )
I'm counting my sheep and each one that passes is another dream to ashes
And they all fall down..
pi_54008262
Eigenlijk vind ik het een beetje flauw dat de mening van de bewoners meeweegt.
Op deze manier wordt de nadruk teveel gelegd op de onderlinge verhoudingen.

Carlos had daar wel gelijk in: Ik ben niet gekomen om vrienden te maken maar om te winnen.
Toch vervelend als bij de oplevering blijkt (dit was hun eerste oplevering dus de rest wist al hoe ze het taktisch konden spelen) dat ook het sociale aspect blijkbaar meeweegt.

Ook slap dat Andries bleef volhouden dat het niet taktsich was en dat het niets te maken had of ze elkaar mogen of niet.
Volgens mij hoor je de kamer gewoon te beoordelen op wat je ziet en niet hoe het zover gekomen is (klusjesmannen of zelf gedaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door Utrecht op 18-10-2007 12:31:48 ]
pi_54008921
Ik vond die gekleurde lampjes wel leuk... en ik denk dat de kamer kleiner oogde dan dat hij was...hij was nogal volgestouwd..
pi_54012631
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:56 schreef amaranta het volgende:
Ik vond die gekleurde lampjes wel leuk... en ik denk dat de kamer kleiner oogde dan dat hij was...hij was nogal volgestouwd..
Groter dan hij lijkt Je zag ze daarna met ze 5'en boven zitten nou sorry hoor maar me slaapkamer is nog groter dan dit...als je die lampjes op rood zou houden had je zo een mooi hoerenkamertje en kan die jankerd zo achter het raam gaan staan

En er wordt zoveel gezegd over de uitgaven van het stel beneden, maar die 2 poten hebben nog niks opgeleverd en nog maar 7500 over dus wie doet het nou slechter??

[ Bericht 2% gewijzigd door dronkeykong op 18-10-2007 16:38:51 ]
MOKUM XXX RATED
  donderdag 18 oktober 2007 @ 17:13:30 #139
3878 Vork
Manisch creatief
pi_54013398
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 16:23 schreef dronkeykong het volgende:
En er wordt zoveel gezegd over de uitgaven van het stel beneden, maar die 2 poten hebben nog niks opgeleverd en nog maar 7500 over dus wie doet het nou slechter??
Ja, ik vraag me ook echt af waar dat dan allemaal aan is opgegaan? Bij die Minke en Carlos is het duidelijk, maar die homo's hebben dus gewoon nog veel meer uitgegeven en minder opgeleverd.
pi_54015693
hebbendie nog maar 7500 over? wat was het startbudget?
pi_54015894
Maartje is terug!!
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:18 schreef amaranta het volgende:
hebbendie nog maar 7500 over? wat was het startbudget?
Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.
Het startbudget was 30.000, en zij hebben nog maar 14.500
pi_54016409
Ahhh ik ben 'm vergeten op te nemen. Maar ik heb dus echt wat gemist als ik zo lees. Grr. Maar Maartje terug is heel mooi
pi_54016410
[ edit: dubbelpost ]
pi_54017154
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ahhh ik ben 'm vergeten op te nemen. Maar ik heb dus echt wat gemist als ik zo lees. Grr. Maar Maartje terug is heel mooi
Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige aflevering .
pi_54019942
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef Nuna het volgende:

[..]

Ach, volgende week zal vast wel weer 10 minuten worden besteed als terugblik van de vorige aflevering .
En natuurlijk bij elke commercialbreak een samenvatting van de resterende uitzending... Eigenlijk volstaat de terugblik en "Straks... In Het Blok"...
Trieste zendtijdvulling, zeg..!
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:30:50 #146
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_54026773
dat is wel irritant ja, dat er een kwartier verloren gaat aan terug en vooruitblikken
pi_54028217
Mijn remedie is om programma's als Het Blok op te nemen en een kwartier na aanvang te gaan kijken. Dan spoel je door de aankondigingen en reclames heen, en ben je in 40 minuten klaar...
pi_54038733
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 19:26 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Maartje is terug!!
[..]

Minke en Carlos hebben nog maar de helft over van het startbudget.
Het startbudget was 30.000, en zij hebben nog maar 14.500
Maar zij hebben slechts 1 kamer opgeleverd.
Eric (en Maartje) hebben wel 2 kamers opgeleverd (en nog maar 7500 over).
Als Minke en Carlos de slaapkamer opleveren, zijn ze door hun budget heen....
pi_54142925
Ik kijk maar weer eens
pi_54143041
Goh die heks is er ook weer..zij slaat iedereen wel ff in elkaar. Wat een dom wicht
MOKUM XXX RATED
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')