duh anders moet je staan jeweets!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.
Vanochtend ook weer, ik moet op een station eruit, zit er zo'n viswijf irritant zich erdoor te drukken om zo snel mogelijk die trein in te komen![]()
die kring is standaard, dat hoort er toch bij?quote:Ook als je op je eindbestemming bent rond een uur of 3 smiddags is het erg, in Groningen wel tenminste. NIEMAND laat je uitstappen, je moet je door een kleine kring mensen persen...
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.quote:Ga toch dood ofzo als je iemand niet normaal laat uitstappen, die trein vertrekt heus niet zonder jou als de machinist in dit geval ziet dat jij staat te wachten om in te stappen![]()
![]()
Eigenlijk moet je dat wel doen he?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Bij Arriva kan je s ochtends op een 'tussendoorstationnetje' niet eens meer zittenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
duh anders moet je staan jeweets!
Nee, ik kon me er gelukkig uit persen tussen die instappers doorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btwquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.
Omdat ze daar tenminste nadenken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:01 schreef dennisw het volgende:
Echt he, dat soort mensen kan ik idd ook niet lijen. In Hongkong was het een x keer drukker dan hier, maar iedereen wacht rustig..
Iddquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Hoe wil je dat realiseren dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap niet waarom ze bij treinstellen niet werken met in- en uitgangen.
Dan stroomt de boel toch veel beter door?
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Hoe wil je dat realiseren dan?
Ik heb wel eens een bejaarde op zijn flikker gegeven toen hij al dringend de trein binnendrong, god wat was die vent kwaad van machteloze woedequote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef Eric_Cantona het volgende:
Triest volk ja, maar 't mooie is nog dat uitspraken als: "De jeugd van tegenwoordig" hier onder andere door komen
En de ouwetjes (vaak) maar duwen en asociaal gedrag vertonen
Wat ik al eerder zei, links instappen, rechts uitstappen, perron aan beide kanten. Dit werkt in München fantastischquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef OldJeller het volgende:
Dat merk je bij metro's nog erger, daar moet je je echt er doorheen wringen omdat ze met horden tegelijk instappen terwijl de mensen die uitstappen nog binnen staan.
Doe ik ook altijdquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
nee hij ging snel naar huis om er een topic over te openenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Top ideequote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.
Heb laatst nog iemand die zich ertussen wou wurmen een flinke elleboog verkocht toen hij op de eerste tree van de trein stond. Maar dat was zo'n grote ik-wil-er-in-als-eerste-in persoon dat hij het verdient. Er stonden immers nog 100 mensen achter me die er ook uit moesten.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.
Wat een kutlijn zit je dan. Bij mij heeft Arrive gewoon echte conducteurs!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:04 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btw
En soms heb je een 'stewart' in de trein, maar die kans is eigenlijk maar 5%![]()
Gewoon terugduwen. Bij het uitstappen gewoon alles en iedereen aan de kant duwen. Levert je misschien wel eens een boze blik op, maar ja dan hadden ze maar ruimte moeten geven.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:55 schreef Wadloper het volgende:
Tegenwoordig hebben die treinen een perron gelijke uit/instap
Maar ik zal ze wel terugduwen of ik blijf gewoon staan
Soms ligt het daar niet aan, maar willen mensen per se bij dezelfde deur instappen, terwijl verderop in de trein nog ruimte genoeg is.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ach ja iedereen doet het en eigenlijk komt dat gedrag vooral omdat de NS veel ste weinig treinstellen inzet op veel routes
Nou, net als je vaak bij bussen hebt, waar je voorin bij de chauffeur moet instappen, en achterin uitstappen. Je loopt dan door het gangpad naar de uitgang.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:35 schreef Brentmeister het volgende:
Hoe wil je dat realiseren dan?
Werkt niet in NL treinen, want dan verplaatst de 'bottleneck' zich naar de nog smallere 'ingang' van het gangpad, mensen die het gangpad in willen, en mensen die het gangpad willen verlaten.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Perron aan beide kanten van de trein, links uitstappen, rechts instappen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:38 schreef ForumGek het volgende:
Dit hangen ze IN de trein!!
[afbeelding]
Dit werkt op ALLE Arrivalijnen zo, die gast die de kaartjes controleert fluit niet, dat doet de machinist.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Wat een kutlijn zit je dan. Bij mij heeft Arrive gewoon echte conducteurs!Alleen huren ze oude treinen van de NS die allemaal kapot zijn en om de haverklap uitbranden
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:38 schreef ForumGek het volgende:
Dit hangen ze IN de trein!!
[afbeelding]
Klopt.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Wat een kutlijn zit je dan. Bij mij heeft Arrive gewoon echte conducteurs!
Dat zijn nog maar in totaal 9 stellen hoor. De rest is allemaal nieuw en eigendom van Arriva zelf, maar of we daar soms nu zo blij mee moeten zijn.quote:Alleen huren ze oude treinen van de NS die allemaal kapot zijn en om de haverklap uitbranden
Nee peterprutserselieman, Arriva rijdt ook nog op Ddr - Gdmquote:Op woensdag 26 september 2007 20:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dat zijn nog maar 2 stellen hoor. De rest is allemaal nieuw en eigendom van Arriva zelf.
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:32 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik duw dat soort mensen gewoon weer naar buiten
Flink breed uitstappen en bodychecken waar nodig. Heb zelf nog nooit last gehad van zulke mensen, maar als je al van die trap afstapt lijk je al langer (ben zelf bijna 2 meter), dus soms werkt dat welquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef Ego8 het volgende:
Klopt, zeer bekend allemaal. Altijd die "ik wil de trein in/uit en de rest van de mensheid kan barsten" mensen
en de elleboog vooruit helpt daar ook goed bijquote:Op woensdag 26 september 2007 16:52 schreef HarryP het volgende:
In een trein sta je hoger. Gewoon uitstappen. Zwaartekracht doet de rest.
Niet iedereen snapt dat.quote:Op donderdag 27 september 2007 07:19 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, je staat bijvoorbeeld met 10 man buiten te wachten, en er zijn er al 30 naar buiten gekomen... dan nóg proberen voor te dringen bij het instappen....
Terwijl een simpele observatie al aangeeft dat er voldoende plek zal zijn binnen.
Precies gewoon door bruut douwen wat niet rekt dat scheurt welquote:Op donderdag 27 september 2007 07:19 schreef afdak het volgende:
Supertriest die lui die hier komen verkondigen dat ze sneaky elleboogjes gaan geven vanuit een groep. Helden....![]()
Zegt iemand met 'tubgirl.jpg' onder z'n naamquote:Op donderdag 27 september 2007 07:19 schreef afdak het volgende:
Supertriest die lui die hier komen verkondigen dat ze sneaky elleboogjes gaan geven vanuit een groep. Helden....![]()
Oh? Dus dat vinden jullie vrouwen niet tof?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:57 schreef CyclingGirl het volgende:
En nog erger vind ik dat als je op het balkon zit, op zo'n klapstoeltje dat een gast voor je komt staan en dat je lekker tegen zn snikkel of kont aan kan kijken.
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 27 september 2007 12:01 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Oh? Dus dat vinden jullie vrouwen niet tof?
Waarna jij die MBO'ers maar gewoon door liet lopen?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef CG het volgende:
Net nog meegemaakt dat een hele groep MBO'ers in wou stappen terwijl ik en nog een hele rij mensen uit de trein moest stappen. Man voor mij zei nog 'kunnen jullie niet even wachten?'. zegt zo'n wijf ook nog 'Nee' op zo'n arrogant toontje.
Precies. Het is ZO simpelquote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef Tony_Montana het volgende:
Ik erger me op zn tijd aan 2 soorten mensen:
De instappers: Als ik uitstap loop ik door alles heen wat voor de deur staat, hup optiefen allemaal!
De uitstappers: SCHIET EENS OP!! Hoezo moet dat allemaal zo traag, neem je tijd eens niet ervoor! En nee niet blijven staan voor de deuropening om te kijken waarheen je gaat lopen, optiefen!
Hehe ach ja, rust kan je redden![]()
ik moest m'n bus halenquote:Op donderdag 27 september 2007 16:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Waarna jij die MBO'ers maar gewoon door liet lopen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:28 schreef Barachem het volgende:
Hier in Nederland is het probleem een gebrek aan fatsoen en de onwil om even te wachten voordat je met zijn allen de trein in wurmt.
Oei. ik denk dat ik dan een paar tandafdrukken in mijn knokkels had staan..quote:Op donderdag 27 september 2007 16:23 schreef CG het volgende:
Net nog meegemaakt dat een hele groep MBO'ers in wou stappen terwijl ik en nog een hele rij mensen uit de trein moest stappen. Man voor mij zei nog 'kunnen jullie niet even wachten?'. zegt zo'n wijf ook nog 'Nee' op zo'n arrogant toontje.
stoer! mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oei. ik denk dat ik dan een paar tandafdrukken in mijn knokkels had staan..
Mensen die geen auto hebbenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:08 schreef Maikuuul het volgende:
Zo sad is dat idd, sta je zo bij het station. ah de trein komt traan
sommige mensen lopen met de trein mee, andere verzamelen zich als het ware in een halve kring.
Wtf heeft dat voor nut dr moeten ook mensen uit de trein hoor![]()
Conclusie: mensen die als eerste in de trein willen zijn sad.
Mensen die een auto hebben en 2 uur over een stuk doen waar je met de trein een half uur over doet omdat er constant files staanquote:
Mensen die een half uur in de trein zitten maar 1,5 uur moeten wachten door vertragingenquote:Op donderdag 27 september 2007 21:10 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die een auto hebben en 2 uur over een stuk doen waar je met de trein een half uur over doet omdat er constant files staan
Krijg je die verlore 1,5 uur van je leven ook terug?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:17 schreef Zug-Chef het volgende:
1,5 uur vertraging betekend gewoon GTBV invullen en meer dan 12 euro terug krijgen
Nee maar die zijn bij hem toch niks waardquote:Op donderdag 27 september 2007 21:19 schreef deepart het volgende:
[..]
Krijg je die verlore 1,5 uur van je leven ook terug?
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die zijn bij hem toch niks waard
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die een half uur in de trein zitten maar 1,5 uur moeten wachten door vertragingen
Schizo?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.
Toen moest ik huilen !!!
Wie had er ook al weer 23 GTBV'tjes opgestuurd en ingevuld in een zelfgemaakte databasequote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee maar die zijn bij hem toch niks waard
Het tegenovergestelde zie je in de trein in Duitsland. Daar gaat men al in een rij in het gangpad staan om bij het volgende station uit te stappen, nadat de trein pas vertrokken is van het vorige station. Staan ze daar een kwartier te wachten...quote:Op woensdag 26 september 2007 17:55 schreef SjonLok het volgende:
Ik was laatst in new York, waar ik een stukje met de metro ging. Daar staan de mensen in de metro pas op als dat ding stil staat. Vervolgens sta ik voor de open deur te wachten op de mensen die naar buiten waggelen. Echt, van klaarstaan om uit te stappen hebben ze nog nooit gehoord daar.
Aanstellerquote:Op donderdag 27 september 2007 21:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We hebben pas 1x vertaging gehad, 20 minuten.
Toen moest ik huilen !!!
Ikquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Wie had er ook al weer 23 GTBV'tjes opgestuurd en ingevuld in een zelfgemaakte database
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |