duh anders moet je staan jeweets!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.
Vanochtend ook weer, ik moet op een station eruit, zit er zo'n viswijf irritant zich erdoor te drukken om zo snel mogelijk die trein in te komen![]()
die kring is standaard, dat hoort er toch bij?quote:Ook als je op je eindbestemming bent rond een uur of 3 smiddags is het erg, in Groningen wel tenminste. NIEMAND laat je uitstappen, je moet je door een kleine kring mensen persen...
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.quote:Ga toch dood ofzo als je iemand niet normaal laat uitstappen, die trein vertrekt heus niet zonder jou als de machinist in dit geval ziet dat jij staat te wachten om in te stappen![]()
![]()
Eigenlijk moet je dat wel doen he?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Bij Arriva kan je s ochtends op een 'tussendoorstationnetje' niet eens meer zittenquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
duh anders moet je staan jeweets!
Nee, ik kon me er gelukkig uit persen tussen die instappers doorquote:Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btwquote:Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.
Omdat ze daar tenminste nadenken.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:01 schreef dennisw het volgende:
Echt he, dat soort mensen kan ik idd ook niet lijen. In Hongkong was het een x keer drukker dan hier, maar iedereen wacht rustig..
Iddquote:Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |