abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53489491
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.

Vanochtend ook weer, ik moet op een station eruit, zit er zo'n viswijf irritant zich erdoor te drukken om zo snel mogelijk die trein in te komen
Ik had haar eigenlijk een fikse elleboog moeten geven, of haar er op moeten aanspreken, maar ja, de tijd he om dat te doen
Ook als je op je eindbestemming bent rond een uur of 3 smiddags is het erg, in Groningen wel tenminste. NIEMAND laat je uitstappen, je moet je door een kleine kring mensen persen...

Ga toch dood ofzo als je iemand niet normaal laat uitstappen, die trein vertrekt heus niet zonder jou als de machinist in dit geval ziet dat jij staat te wachten om in te stappen

Klacht: Mensen die je niet laten uitstappen
pi_53489510
zo ist maar net.
  woensdag 26 september 2007 @ 15:58:32 #3
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53489527
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
So we just called him Fred
  woensdag 26 september 2007 @ 15:59:56 #4
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53489558
maar je deed dus niks ?
zzz
pi_53489562
Dat merk je bij metro's nog erger, daar moet je je echt er doorheen wringen omdat ze met horden tegelijk instappen terwijl de mensen die uitstappen nog binnen staan.
pi_53489564
Ja, maar het kutte is dan dat als je netjes wacht je geen zitplaats meer hebt.
Dus maar degene die eruit willen terugduwen dan lukt het iig nog wel om een zitplaats te krijgen!

Dat is iets waar jij best rekening mee kan houden
pi_53489565
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:56 schreef Wadloper het volgende:
Waar ik me tegenwoordig ook erg hard aan erger is dat trieste gedrag van mensen die je gewoon NIET laten uitstappen bij de trein.

Vanochtend ook weer, ik moet op een station eruit, zit er zo'n viswijf irritant zich erdoor te drukken om zo snel mogelijk die trein in te komen
duh anders moet je staan jeweets!
quote:
Ook als je op je eindbestemming bent rond een uur of 3 smiddags is het erg, in Groningen wel tenminste. NIEMAND laat je uitstappen, je moet je door een kleine kring mensen persen...
die kring is standaard, dat hoort er toch bij?
quote:
Ga toch dood ofzo als je iemand niet normaal laat uitstappen, die trein vertrekt heus niet zonder jou als de machinist in dit geval ziet dat jij staat te wachten om in te stappen
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_53489578
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
In de deuropening wel te verstaan, zolang jij er niet uit ben, kunnen zij er niet in.
Eigenlijk moet je dat wel doen he?
Maar dan krijg je weer je mede-reizigers op je dak dat de trein vertraging heeft

Misschien volgende keer iemand weer eruit duwen en zeggen dat ik nu eens fatsoenlijk uit wil stappen?
pi_53489594
Echt he, dat soort mensen kan ik idd ook niet lijen. In Hongkong was het een x keer drukker dan hier, maar iedereen wacht rustig..
pi_53489597
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
duh anders moet je staan jeweets!
Bij Arriva kan je s ochtends op een 'tussendoorstationnetje' niet eens meer zitten
pi_53489604
Zo belachelijk is dat. Vanuit de trein kun je met 2-3 mensen tegelijk uitstappen maar door die kudde voor de deur kun je er maar met 1 tegelijk uit wat helemaal suf is zijn bejaarde types die dan ook nog gaan mopperen als je elleboog of je tas tegen hun aankomt bij het uitstappen
pi_53489633
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
maar je deed dus niks ?
Nee, ik kon me er gelukkig uit persen tussen die instappers door
pi_53489672
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:00 schreef Herald het volgende:
de machinist rijdt echt wel aan als de conducteur het leuk vindt om de deuren recht voor je snoet dicht te doen terwijl ie dondersgoed weet dat je mee wil.
Bij Arriva moet de machinist zelf fluiten btw
En soms heb je een 'stewart' in de trein, maar die kans is eigenlijk maar 5%
pi_53489676
Hmm, hier rond Amsterdam CS heb ik daar toch echt nooit last van. En ik heb toch wel het idee dat het over het algemeen hier een stuk drukker is dan in Groningen.
Asociaal volk misschien?
Henry darling! Mary told me the police are looking for you. What have you done?
If you must know, ACID!
Op donderdag 10 maart 2011 00:44 schreef -Will- het volgende:
*-Will- wil later wel een house met een garage in de jungle
pi_53489736
Ik geef dat soort mensen (indien mannelijk) een flinke duw met mijn schouder en dat wil wel met mijn gewicht.
Wie niet denken wil moet maar voelen.
pi_53489755
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:01 schreef dennisw het volgende:
Echt he, dat soort mensen kan ik idd ook niet lijen. In Hongkong was het een x keer drukker dan hier, maar iedereen wacht rustig..
Omdat ze daar tenminste nadenken.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:09:05 #17
24384 Tony_Montana
Say goodnight to the bad guy
pi_53489802
Ik erger me op zn tijd aan 2 soorten mensen:

De instappers: Als ik uitstap loop ik door alles heen wat voor de deur staat, hup optiefen allemaal!

De uitstappers: SCHIET EENS OP!! Hoezo moet dat allemaal zo traag, neem je tijd eens niet ervoor! En nee niet blijven staan voor de deuropening om te kijken waarheen je gaat lopen, optiefen!

Hehe ach ja, rust kan je redden
Me, I always tell the truth--even when I lie.
pi_53489818
Ik snap niet waarom ze bij treinstellen niet werken met in- en uitgangen.
Dan stroomt de boel toch veel beter door?
pi_53489841
quote:
Op woensdag 26 september 2007 15:58 schreef FredvZ het volgende:
Gewoon blijven staan
Idd
Noot noot.
pi_53489843
ik deel altijd moker slagen uit bij het uitstappen, ze weten immers toch dat ik juist zit.
  woensdag 26 september 2007 @ 16:16:28 #22
183375 Qasi
Love me for a reason
pi_53489921
Ik las :

Uitstappers niet laten uitslapen

Dan ben je een hoer met een doek om je kop
  woensdag 26 september 2007 @ 16:20:05 #23
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_53490000
Te herkenbaar. Gister ook zon kut met de bus. Blijft die teef dom recht voor de deur staan alsof ze niet snapt dat ze beter aan de kant kan gaan. Loop naar buiten en douw haar aan de kant (en volgens mij omdat ik draaide ook nog een rugtas in der gezicht). Volgens mij begon ze te schelden alleen niet gehoord omdat me muziek wat hard aanstond . Maar goed dit soort mensen gewoon aan de kant tiefen/douwen/niet door laten werkt perfect .
phluphy for president!
pi_53490260
Triest volk ja, maar 't mooie is nog dat uitspraken als: "De jeugd van tegenwoordig" hier onder andere door komen

En de ouwetjes (vaak) maar duwen en asociaal gedrag vertonen
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 26 september 2007 @ 16:32:14 #25
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_53490284
Ik duw dat soort mensen gewoon weer naar buiten
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')