quote:Op woensdag 26 september 2007 14:51 schreef Gauge het volgende:
Bipolair hier, nu heb ik zo een mooie geaggiteerde depressie. Ik word nu wel eventjes AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Serieus. Ik wil het liefste mijn hoofd tegen de muur slaan maar ik heb beloofd van niet aan de psych...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:52 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
is dat serieus
![]()
Ja, die verschillende soorten, vooral geaggiteerde, vond ik ook wat![]()
Maarja, hij stond erbij.
Niet doen ! Doet alleen maar pijn !quote:Op woensdag 26 september 2007 14:57 schreef Gauge het volgende:
Serieus. Ik wil het liefste mijn hoofd tegen de muur slaan maar ik heb beloofd van niet aan de psych...
Knuffel is altijd mooi!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:55 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Knuffel !
Uitleg ?
Ik ben volgens mij een slechte ts![]()
Niet doen !quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef Gauge het volgende:
Hoe ga je met die agitatie om?! Dit voelt echt vreselijk, bij een ernstige depressie lijkt zelfmoord aanlokkelijk maar met die agitatie erbij zeker!
Lijstje is verre van compleet ben ik bang. Ik kan in ieder geval mezelf hier niet terug vinden.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef sweetgirly het volgende:Geremde depressie Depressie met vitale kenmerken
etc.
Idd Gauge, geagiteerde depressie is echt vervelend, maar het betekend nog echt niet het einde van de wereld.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef Gauge het volgende:
Hoe ga je met die agitatie om?! Dit voelt echt vreselijk, bij een ernstige depressie lijkt zelfmoord aanlokkelijk maar met die agitatie erbij zeker!
Me neither, de mijne staat er ook niet tussenquote:Op woensdag 26 september 2007 15:11 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Lijstje is verre van compleet ben ik bang. Ik kan in ieder geval mezelf hier niet terug vinden.
Mwa, ben de naam kwijt, maar dat zit wel goed.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef sweetgirly het volgende:
Als er dingen missen, roep het maar, zet ik het er even bij..
Ik heb zelf last van een depressie met recidiverend karakter, dat is eentje die telkens terug blijft komen (chronische depressie). De enige remedie is medicijnen blijven slikken en een zo regelmatig mogelijk leven lijden. Tofquote:Op woensdag 26 september 2007 17:36 schreef sweetgirly het volgende:
Als er dingen missen, roep het maar, zet ik het er even bij..
Wens het ook niemand toe, maar ik ben blij dat ik het heb meegemaakt.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:15 schreef kreuk050 het volgende:
Wou alleen ff zeggen dat depressie geflipt klinkt, hoop het niet te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |