redelijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:23 schreef Muck het volgende:
prima
en met jou? al een beetje aan het opknappen?
ja, wat zeiden ze eigenlijk? heb je nog gebeld?quote:Op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
redelijk.
Weet nog niet wat ik wil, ik ga wel even met de geschillencommissie van de HU praten.
Verder weet ik het nog niet.
Dat moet je sowieso doen! Wellicht kunnen zij meer voor je betekenen dan die intercedent van jequote:Op woensdag 26 september 2007 23:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
redelijk.
Weet nog niet wat ik wil, ik ga wel even met de geschillencommissie van de HU praten.
Verder weet ik het nog niet.
Het komt er eigenlijk op neer dat ik sowieso niet meer toegelaten wordt.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, wat zeiden ze eigenlijk? heb je nog gebeld?
wat achterlijk zegquote:Op woensdag 26 september 2007 23:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het komt er eigenlijk op neer dat ik sowieso niet meer toegelaten wordt.
Maar ik vind het nergens op slaan, dus ga nog even een beroep doen op de geschillenncommissie
niks over gelezen nogquote:Op woensdag 26 september 2007 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen! Wellicht kunnen zij meer voor je betekenen dan die intercedent van je
heeft 'ie dat ongeluk nog gehad?![]()
Coolquote:Op woensdag 26 september 2007 23:41 schreef eer-ik het volgende:
tim, check discovery channel.
Weet ik niet, hoor het morgen. Ik word er onderhand wel schijtziek van, die kijkavonden. Weet niet waarom.quote:
quote:
lijkt me ook kut idd.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoor het morgen. Ik word er onderhand wel schijtziek van, die kijkavonden. Weet niet waarom.
[..]
![]()
Nu ben ik pitte.![]()
Ik weet wel waarom... omdat kijkavonden gewoon kut zijnquote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef crossover het volgende:
[..]
Weet ik niet, hoor het morgen. Ik word er onderhand wel schijtziek van, die kijkavonden. Weet niet waarom.
[..]
Truste!quote:![]()
Nu ben ik pitte.![]()
Hopelijk krijg je de kamerquote:Op woensdag 26 september 2007 23:45 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nu ben ik pitte.![]()
Breadresterquote:Op woensdag 26 september 2007 23:51 schreef eer-ik het volgende:
ik wil een broodrooster.
quote:
oehquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
ik heb trek in een geroosterd broodje met kaas
Old Amsterdam
Ja echt superbruut!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Die gasten van Alpina hebben een leipe kar gemaakt man
Oi, en die is al niet al te best bij jouquote:Op donderdag 27 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik ga me toch een partij hard door m'n rug
aiquote:Op donderdag 27 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik ga me toch een partij hard door m'n rug
Trusten collega!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
Ik ga met Muck en eer mee. Trusten allen![]()
ik wil eerst goede koffie, maar dan.. gaan de remmen losquote:Op donderdag 27 september 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht alle wakkere mensen onder ons.
Elke dag is tenslotte een feestdag, dus FEESTUUUH.![]()
![]()
![]()
Hoezo heb je dan geen goede koffie?quote:Op donderdag 27 september 2007 03:07 schreef compier het volgende:
[..]
ik wil eerst goede koffie, maar dan.. gaan de remmen los
USA, en had lekkere koffie, maar kan nu niets meer vinden dat goed sterk EN nog naar koffie smaakt..quote:Op donderdag 27 september 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan geen goede koffie?
Door je voorraad heen ofzo?
Maar bij mij is elke dag in mijn leven zowieso al een feestdag!!![]()
![]()
Dan vraag ik me nu af wat je als vervanging gaat gebruiken / opzoeken?quote:Op donderdag 27 september 2007 03:11 schreef compier het volgende:
[..]
USA, en had lekkere koffie, maar kan nu niets meer vinden dat goed sterk EN nog naar koffie smaakt..
rockstar juiced, maar dat heb ik niet in huis..quote:Op donderdag 27 september 2007 03:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nu af wat je als vervanging gaat gebruiken / opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |