oehquote:Op woensdag 26 september 2007 23:54 schreef eer-ik het volgende:
ik heb trek in een geroosterd broodje met kaas
Old Amsterdam
Ja echt superbruut!quote:Op woensdag 26 september 2007 23:58 schreef eer-ik het volgende:
Die gasten van Alpina hebben een leipe kar gemaakt man
Oi, en die is al niet al te best bij jouquote:Op donderdag 27 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik ga me toch een partij hard door m'n rug
aiquote:Op donderdag 27 september 2007 00:05 schreef eer-ik het volgende:
godsamme, ik ga me toch een partij hard door m'n rug
Trusten collega!quote:Op donderdag 27 september 2007 00:36 schreef MPG het volgende:
Ik ga met Muck en eer mee. Trusten allen![]()
ik wil eerst goede koffie, maar dan.. gaan de remmen losquote:Op donderdag 27 september 2007 03:02 schreef Sander170 het volgende:
Een hele goedenacht alle wakkere mensen onder ons.
Elke dag is tenslotte een feestdag, dus FEESTUUUH.![]()
![]()
![]()
Hoezo heb je dan geen goede koffie?quote:Op donderdag 27 september 2007 03:07 schreef compier het volgende:
[..]
ik wil eerst goede koffie, maar dan.. gaan de remmen los
USA, en had lekkere koffie, maar kan nu niets meer vinden dat goed sterk EN nog naar koffie smaakt..quote:Op donderdag 27 september 2007 03:09 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Hoezo heb je dan geen goede koffie?
Door je voorraad heen ofzo?
Maar bij mij is elke dag in mijn leven zowieso al een feestdag!!![]()
![]()
Dan vraag ik me nu af wat je als vervanging gaat gebruiken / opzoeken?quote:Op donderdag 27 september 2007 03:11 schreef compier het volgende:
[..]
USA, en had lekkere koffie, maar kan nu niets meer vinden dat goed sterk EN nog naar koffie smaakt..
rockstar juiced, maar dat heb ik niet in huis..quote:Op donderdag 27 september 2007 03:16 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dan vraag ik me nu af wat je als vervanging gaat gebruiken / opzoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |