Klopt ja...Ruud de Wild heeft een conflict met Radio 538 (Talpa) en zit "ziek" thuis....quote:Op woensdag 26 september 2007 18:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weet ik niet Mokum, Het is de plaatsvervanger op 538 van Ruud de Wild (die ziek is of zo?)
Nou volgens mij wil ie gewoon weten wat er in staat.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Raakt hij daar ook opgewonden van?
Zal wel uitdraien op onbetaald verlof of zoietsquote:Op woensdag 26 september 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klopt ja...Ruud de Wild heeft een conflict met Radio 538 (Talpa) en zit "ziek" thuis....
trouwen en op huwelijksreis kan ie wel...dat wel..![]()
Het lukt Lieke wel maar Jaap niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:53 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap kijkt aandachtig hoe Lieke het doet.
Lieke. ik weet het wel hoor!
Jaap. echt weer zo'n slink's ding van Huub en Lieke.
[afbeelding]
Atweer?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef kissa het volgende:
Zometeen Natasia op RTL4/Boulevard
goh wat errug dat ik dat ga missenquote:Op woensdag 26 september 2007 18:57 schreef kissa het volgende:
Zometeen Natasia op RTL4/ Boulevard
Hoi Kissa. Ik ga toch even kijken of ze nog wat gal te spuwen heeft.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik dacht ik meld het even.
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:01 schreef kit2u het volgende:
Je moet met Lieke geen sinterklaas vieren, zit je de volgende dag nog.
Iedereen loopt weg, alleen Jaap blijft bij Lieke zitten. Wat een loosers.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:00 schreef uniekhoorn het volgende:
De overige bewoners proberen haar zo hard mogelijk te negeren
Was het maar vast donderdagavond...dan kunnen we ook weer "genieten"..quote:Op woensdag 26 september 2007 19:00 schreef kissa het volgende:
[..]
Hoe is het met je man? Je mag ook Pm'en.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:00 schreef kissa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Was het maar vast donderdagavond...dan kunnen we ook weer "genieten"..![]()
Hij is ontslagen zonder behandeld te zijn. Ik verzorg hem hier thuis.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef pasjesjen het volgende:
Kissa hoe is het nu met je man
sorry voor de OT
sterkte kan me voorstellen dat je hem liever thuis hebtquote:Op woensdag 26 september 2007 19:03 schreef kissa het volgende:
[..]
Hij is ontslagen zonder behandeld te zijn. Ik verzorg hem hier thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |