Ik was juist positiefquote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef wyccie het volgende:
![]()
Wat zijn jullie gemeen.
Homdeck durft hier vast geen plaatjes meer te posten.
Wordt pas volgende week geleverd.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:08 schreef wyccie het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop van een nieuwe wasmachine, Scrut.![]()
Gebruiksaanwijzing al doorgelezen?
Jij bent van de Jumpstyle, toch?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Wie zijn van de happy hardcore? Ik niet hoor![]()
En vier nieuwe stoelen. Nu nog een nieuwe bank en een nieuwe laptop.quote:Wij hebben een boekenkast bestelden een nieuwe dvd-speler met dolby surround.
Nope.... van alles wat. Jumpstyle is wel leuk om te zien, tennminste die jumpende kinderen...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij bent van de Jumpstyle, toch?
[..]
quote:En vier nieuwe stoelen. Nu nog een nieuwe bank en een nieuwe laptop.![]()
Uhm, nee. Industrieel. Denk ook aan je laatste aankoopquote:Op woensdag 26 september 2007 13:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Staatsman?
Genauquote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Herr Miele?
Had je nog geen boek?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Hema-lampen en een boek gekocht.
Whehe. Nee joh, geen van beide!quote:Op woensdag 26 september 2007 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dirigent van de Josti-band of Kunstschilder?
Jawel, maar deze nog niet. En ik had nog een plekje over in de kast.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Had je nog geen boek?
Hmmmm....hij schrijft wel, maar geen boeken. Nee, m'neer is een Nederlander.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt mij een schrijver. Amerikaans?
Dan zal ik 'm even een kaartje sturen. Hoe heette hij ook al weer, zei je?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:31 schreef Tokay het volgende:
Meneer is vreselijk slim, en jij bent hem erg dankbaar.
Bas Haring - Voor een echt succesvol leven, een pleidooi voor het onsuccesvolle leven?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Jawel, maar deze nog niet. En ik had nog een plekje over in de kast.
Het fun-condoom?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:45 schreef Tokay het volgende:
Meneer is de grondlegger van een gebruiksvoorwerp waar we allemaal erg veel pleizer van beleven.
Nee, een studieboek.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Bas Haring - Voor een echt succesvol leven, een pleidooi voor het onsuccesvolle leven?
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:59 schreef Scrutinizer het volgende:
De poerlemetator?
Deze week nog. Overtoom, miepmiep, dat is snel!quote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Wordt die ook volgende week bij je thuisgebracht?
Nu hoop ik wel dat ze me de juiste poerlemetator bezorgen. Ik doel op een soort van briefopener en niet die andere variantquote:Op woensdag 26 september 2007 15:05 schreef wyccie het volgende:
Tuut Tuut!
Malle jongens, die homo'squote:Op woensdag 26 september 2007 15:12 schreef wyccie het volgende:
Maar die andere is er ook in het roze.
Hier is Tokay vast niet zo blij mee.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:21 schreef pyl het volgende:
* pyl noteert: poe-re-me-ta-tor.
En die is uitgevonden door meneer, en Tokay is er blij mee. Juist.
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier is Tokay vast niet zo blij mee.
We gaan al iets de warmere kant op.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:50 schreef wyccie het volgende:
Nee, een studieboek.![]()
Is het de uitvinder van de afstandsbediening, Tokay?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |