quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
Het was 2 uur s'nachts (of s'ochtends wat jullie willen), werd wakker en keek op de wekker en ik meende met mijn duffe kop 6:11 op de wekker te zien staan. Dus ik rennen naar de badkamer om te douchen en zo. Ik loop naar beneden om ontbijt te maken, kijk op de magnetron... daar stond inmiddels 2:20, dus ik dacht die staat vast verkeerd, kijk ik op de oven zie ik het weer staan..
. Godverdomme ben ik dus te vroeg op ! Kon dus weer naar bed om te gaan slapen
.
![]()
![]()
Niet iedereen krijgt zn geld van de overheidquote:Op woensdag 26 september 2007 12:30 schreef Kerdaben het volgende:
Voor 2 uur 's nachts al gaan slapen
Hoef je niet gelijk jezelf naar de hel te sturen.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
Het was 2 uur s'nachts (of s'ochtends wat jullie willen), werd wakker en keek op de wekker en ik meende met mijn duffe kop 6:11 op de wekker te zien staan. Dus ik rennen naar de badkamer om te douchen en zo. Ik loop naar beneden om ontbijt te maken, kijk op de magnetron... daar stond inmiddels 2:20, dus ik dacht die staat vast verkeerd, kijk ik op de oven zie ik het weer staan..
.
![]()
![]()
Neemt niet weg dat het klote isquote:Op woensdag 26 september 2007 12:43 schreef peterh het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk jezelf naar de hel te sturen.
Kan iedereen gebeuren.(zelfs mij..)
Gewoon je bed in en weer verder slapen.
Moet je daar voor iets belangrijks hebben?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:45 schreef peterh het volgende:
HAd je wat belangrijks die dag ofzo? Dat je helemaal in spanning zat en niet te laat wilde komen..
Op de basisschool ooit gehad in de winter: opstaan, aankleden, haren kammen etc, naar beneden, tas en jas al half aan, en dan twee stomverbaasde ouders op de bank: "Tis half 12, Nol"quote:Op woensdag 26 september 2007 12:34 schreef Kreupelhout het volgende:
Ook weleens gehad, vroegah toen ik nog bij mn ouders woonde... Om 1:30 wakker, dacht dat er 7:30 stond, voelde me redelijk wakker... Kom ik beneden, licht nog aan, ouders in de woonkamer...
ik: "Wat doen jullie hier nou weer?"
ouders: "Het is half 2, we gaan zo naar bed!"
ik:Pwnd...
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet iedereen krijgt zn geld van de overheid![]()
heet jij Nol?quote:Op woensdag 26 september 2007 13:09 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Op de basisschool ooit gehad in de winter: opstaan, aankleden, haren kammen etc, naar beneden, tas en jas al half aan, en dan twee stomverbaasde ouders op de bank: "Tis half 12, Nol"
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op woensdag 26 september 2007 14:19 schreef B.. het volgende:
sjeetje, ik moet poepen als een olifant..
Moet je dat perse hier vermelden..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:19 schreef B.. het volgende:
sjeetje, ik moet poepen als een olifant..
Tssssskquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef peterh het volgende:
[..]
Moet je dat perse hier vermelden..
Ik vermeld toch ook niet dat ik moet pissen als een giraf..![]()
Nu je dat terstond toch hebt gedaan, vertel ons achtelozen hoe dat in zijn werk gaat, pissen als een girafquote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef peterh het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:33 schreef peterh het volgende:
[..]
Heb je een giraf nog nooit zien pissen dan?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:35 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
Nu je dat terstond toch hebt gedaan, vertel ons achtelozen hoe dat in zijn werk gaat, pissen als een giraf![]()
ik wil een beschrijving hebben in jouw eigen bewoordingen meneertje! Zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op woensdag 26 september 2007 14:39 schreef peterh het volgende:
[..]
Heb je een giraf nog nooit zien pissen dan?![]()
Moet je toch eens een bezoekje brengen aan de dierentuin..![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:40 schreef het_is_terecht het volgende:
[..]
ik wil een beschrijving hebben in jouw eigen bewoordingen meneertje! Zo makkelijk kom je er niet vanaf
Wat een idioot ben jij zeg pfffquote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
.
![]()
![]()
http://www.christenforum.nlquote:Op woensdag 26 september 2007 12:43 schreef peterh het volgende:
[..]
Hoef je niet gelijk jezelf naar de hel te sturen.
Problemen mee ventje? Bedoel dit is het eerste waar ik op reageer omdat het gewoon een kneuze actie is.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:02 schreef PitcheR het volgende:
Heb je je geregistreerd om dat te zeggen ?
Ben je allochtoon ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef Agradavel-Nao het volgende:
[..]
Problemen mee ventje? Bedoel dit is het eerste waar ik op reageer omdat het gewoon een kneuze actie is.
Tieft op jijquote:Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef Agradavel-Nao het volgende:
[..]
Problemen mee ventje? Bedoel dit is het eerste waar ik op reageer omdat het gewoon een kneuze actie is.
Waarom zeg je niet gewoon dat je van de vele zorgen en achterstalige rekeningen/schulden niet kan slapen. Dan klinkt je verhaal iets geloofwaardigerquote:Op woensdag 26 september 2007 12:29 schreef PitcheR het volgende:
.
![]()
![]()
Jah echt hea, die kerel lult dit verhaal sowieso gewoonquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:10 schreef r.liong het volgende:
[..]
Waarom zeg je niet gewoon dat je van de vele zorgen en achterstalige rekeningen/schulden niet kan slapen. Dan klinkt je verhaal iets geloofwaardiger
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |