ja ok. nu.nl heeft een wat rare heading bedacht. don't shoot me.quote:
laat ze lekker. ik vind dit een, veels te laat, maar goed alternatief.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef HarryP het volgende:
Een extra aandachtspunt tijdens de inburgeringscursus lijkt mij..
Sexuele voorlichting.. Dat mag blijkbaar op school ook nog wel wat beter gegeven worden.
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef HeatWave het volgende:
En Allah heeft he-le-maal niets door! Briljant idee!
God hoe stom en achterlijk willen we het nog hebben??
Lekker serieus ben je dan ook zegquote:Op woensdag 26 september 2007 12:04 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ach, zolang Achmed en Mohammed enzo er maar in geloven, toch (dat ze nog maagd is dan)?![]()
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :pquote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker serieus ben je dan ook zeg.
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Weet ik wel. Maar het gaat toch nergens over dan? Hoe leg je dat uit "boven" dan? Ja, ik was geen maagd meer Allah, maar mijn man dacht van wel, dus alles is toch ok?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
Misschien dat Allah niks doorheeft zolang je maar niet in de richting van Mekka neukt?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het lekker, tegen de wil van Allah in, dan neem ik een pilletje en dan is alles weer ok.
What ever happened to Allah is alwetend???
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,quote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:19 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lekker serieus bezig met je eigen gemeenschap, ja,. Wat denk je, dat alles daar om Allah draait?
Het komt in ieder geval zeer goed uit als zo'n mannetje niet met je wil trouwen (volgens mij is dat hele maagdenvliesgebeuren over het algemeen onzin, maar goed...) en jij denkt dat dat wel noodzakelijk is. Heeft niets met Allah te maken.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee idd, alleen als het uitkomt.
het is cultuur afhankelijk. Zelfs in Marokko is het stam gebonden. Zo is het bij de groep waar ik vandaan kom niet belangrijk dat het zichtbaar wordt gemaakt. Terwijl het in andere gebieden de laken met bloed en al wordt buiten gehangen. En nee komt niet uit de Koran.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:56 schreef Modus het volgende:
En over maagden in het paradijs gesproken... moeten die ook bloed laten zien of hoe zit dat precies? Staat zeker niks over in de koran..
Maar dat is dan weer traditie.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:15 schreef Brupje het volgende:
[..]
Het gaat niet om Allah maar om de familieleden die je lynchen :p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |