Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:22 schreef zjroentje het volgende:
Mensen die nu om het vertrek van Ten Cate roepen -->
En taken goed uitgevoerd he.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Jajong het volgende:
[..]
Gewoon een van Bastentje doen: "Mjah we hebben gewoon goed speeld, tactisch verzorg.. Ik vond het een goede wedstrijd"
Gaat ook heus niet gebeuren.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.
OMG, hoe kan en durf je dit nog op de een af andere manier goed te praten, ook al win je, dit kan en mag niet!quote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
wtf boeit dat man?
Eerst Ten Cate uitlachen dat hij het doelpunt van PSV vorig jaar geen kans vond, en nu 2 doelpunten geen doelpunten noemen?
Je kent de handleiding van Heatwave ondertussen toch welquote:Op woensdag 26 september 2007 22:23 schreef zjroentje het volgende:
[..]
wtf boeit dat man?
Eerst Ten Cate uitlachen dat hij het doelpunt van PSV vorig jaar geen kans vond, en nu 2 doelpunten geen doelpunten noemen?
Hij had al lang ontslagen moeten zijn, maar ja....quote:Op woensdag 26 september 2007 22:24 schreef Nashje het volgende:
[..]
Neah hij moet nu niet worden ontslagen. Seizoen gewoon af laten maken, maar er mag niet eens worden geprobeerd om z'n contract te verlengen.
het spel is al maanden kut,. en je wint prima bij Zagreb en AZ, en dan zo presteren tegen KB??quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Wie zegt dat ik dit goedpraat?Tuurlijk is dit een blamage.
Maar direct dat opportunistische gedrag zeg.
Gelijk. Het is een schande, blamage en afgang. Allemaal waar.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:25 schreef zjroentje het volgende:
Wie zegt dat ik dit goedpraat?Tuurlijk is dit een blamage.
Maar direct dat opportunistische gedrag zeg. Want idd, in de trainer zit het probleem bij Ajax.
Het is wel opportunistisch, want na afloop van Zagreb en AZ heb ik je niet horen kankeren over het resultaat.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:27 schreef HeatWave het volgende:
Das geen opportunisme, das gewoon pure woede over dit Ajax....
Henk is in mijn ogen geen held geweest sinds ie trainer is bij onze club.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef RayMania het volgende:
Tegen AZ was Henk nog de held, toch? Het kan snel verkeren.
Nu ben je dus echt totaal niet meer serieus te nemen.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef HeatWave het volgende:
Luque en urzaiz heb je dus ook helemaal niets aan
Nee, toen ging iedereen nog uit van 2 keer klop, en je wint.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Het is wel opportunistisch, want na afloop van Zagreb en AZ heb ik je niet horen kankeren over het resultaat.
Het waren gewoon de basisspelers hoor, met Urzaiz en Heijblok als enige reserves.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:29 schreef Badabingea het volgende:
Damn hee, kansloos!
Beter stel je gewoon een beetje goeie spelers op, want op deze manier onderschat je de tegenstander wel, en ja dan sta je met 0-1 achter..
(in dit geval een 1-1)
Het mag een rode draad grap zijn, je moet het hier wel mee doen de rest van de competitie.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nu ben je dus echt totaal niet meer serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |