Viespeukquote:
Mooi.quote:
idem dito voor Luque.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
Wat een held
best wel raar international geweest in spanje en dan opdraven tegen de amateurs uit Werkendam
Mwheheh!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of de lat Urzaiz kan houden.
Dat is toch maar een heel klein deel van de Feyenoord-kern? Volgens mij lopen er meer Molukkers dan nazi's rond.quote:Op woensdag 26 september 2007 17:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die opmerkingen ook, maar hoe vaak zijn het niet die Rotterdammers die roepen dat ze wel weer even een jood zullen omleggen etc. overal op internet hoor je praatjes, het is niet voor niks dat die kale vieze tyfus mannen, weet je meteen hoe ik over ze denk, wegrennen..
Kijk dit ook, hit by a nigger hehehe
[afbeelding]
Bij Groningen loopt die smeerpijp van een Eite Homan nog steeds rond volgens mijquote:Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
idd, ze hebben zelf regelmatig nazi's gepakt.
En zo gaat t bij elke kern trouwens. Grunn wat van oudsher bekend staat als nazi's lopen ook zat molukkers uit groningen/assen etc. Al ken ik molukkers die zelf de grootste racisten zijn hehe.
Kalou in een bananenboomquote:Op woensdag 26 september 2007 18:55 schreef PLAE@ het volgende:
idd, ze hebben zelf regelmatig nazi's gepakt.
En zo gaat t bij elke kern trouwens. Grunn wat van oudsher bekend staat als nazi's lopen ook zat molukkers uit groningen/assen etc. Al ken ik molukkers die zelf de grootste racisten zijn hehe.
hehe je bent een kenner?quote:Op woensdag 26 september 2007 19:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bij Groningen loopt die smeerpijp van een Eite Homan nog steeds rond volgens mij.
Sinds ik toen ik in Den Haag woonde die Ton tegen het lijf liep ben ik me er in gaan verdiepenquote:Op woensdag 26 september 2007 19:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe je bent een kenner?
k heb die shit allemaal wel eens doorgelezen
http://kafka.antifa.net/waarishoman.htm
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Dus geen schoenen opvreten?? Of evengoed?
En Siem het talent zit er helemaal niet bij?
quote:Op woensdag 26 september 2007 19:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wissels: Huntelaar, Rommedahl, Schilder, Donald, Colin, Van Duin, De Jong.
quote:Ook Erik Heijblok en Ismael Urzaiz starten in de basis
Opstelling Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Van der Wiel, Emanuelson; Gabri, Heitinga, Maduro, Vertonghen; Suarez, Urzaiz, Luque.
Wissels: Huntelaar, Rommedahl, Schilder, Donald, Colin, Van Duin, De Jong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |