quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
(als reactie op de ingreep van zuid bij de demonstratie)
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
quote:
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
oleeeeeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
010 noemt de Arena een Braadslee![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
Is goed, sorry, liet me even gaanquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
edit: vergeef me, ik ben zo'n muts, struikel ook altijd over de drempel.
Dat dus...quote:Op woensdag 26 september 2007 18:06 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij krijg je flitsen van de wedstrijd op RTL7
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
KOZAKKEN BOYS WATCH OUT!!!!
Pardon? Het betreft hier wel El Tanque, de elite en de nestor van Ajax. De man verdient respect, en heeft zijn sporen in de voetballerij ruimschoots verdient.quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
[afbeelding]
KOZAKKEN BOYS WATCH OUT!!!!
Gek he?quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
19:50 RTL Voetbal: KNVB Beker Feyenoord - FC Utrecht![]()
Dat dus wel live![]()
Ja natuurlijk. Ik denk dat Nederland eerder zit te wachten op deze wedstrijd dan op Kozakken Boys-Ajax. Hoewel, wij hebben Urzaíz.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:16 schreef kleinzusje het volgende:
19:50 RTL Voetbal: KNVB Beker Feyenoord - FC Utrecht![]()
Dat dus wel live![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |