quote:Op woensdag 26 september 2007 17:03 schreef Urquhart het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Ken uw klassiekers.
Eerst vandaag maar eens proberen te winnenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:08 schreef kleinzusje het volgende:
Maar goed, zondag VVV olee, olee, oleee![]()
Gaat goed komenquote:Op woensdag 26 september 2007 17:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Eerst vandaag maar eens proberen te winnen![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef zjroentje het volgende:
OMG, hij is echt cult.![]()
[afbeelding]
OMG, hij is echt cult.![]()
[afbeelding]
Wat een held is het ookquote:Op woensdag 26 september 2007 17:13 schreef zjroentje het volgende:
OMG, hij is écht cult.![]()
[afbeelding]
Juanfranquote:Op woensdag 26 september 2007 17:09 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben benieuwd of de lat Urzaiz kan houden.
Je vindt me al een beetje lief hequote:
Er zijn netzoveel grote voetballers als kleine voetballers, dat lijkt gewoon maar zoquote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
ff een wijven vraag![]()
Wrom zijn voetballertjes vaak zo klein![]()
( behalve Stam en wat uitzonderingen)
Ik vind je heel liefquote:Op woensdag 26 september 2007 17:17 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je vindt me al een beetje lief he![]()
Gaan we samen op 3 februari genieten![]()
OMG, hij is écht cult.![]()
[afbeelding]
Alleen die van Ajax zijn klein. Volgens mij word je niet toegelaten tot de jeugdopleiding als je langer wordt dan 1.75quote:Op woensdag 26 september 2007 17:20 schreef kleinzusje het volgende:
ff een wijven vraag![]()
Wrom zijn voetballertjes vaak zo klein![]()
( behalve Stam en wat uitzonderingen)
Geen ideequote:Op woensdag 26 september 2007 17:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind je heel lief
Ken ik jou toevallig?
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:22 schreef Noshiba het volgende:
We zullen eens zien hoe veilig die F-siders zich in de nabije toekomst nog voelen in hun stamkroegjes / hangplekken...............in Amsterdam EN DAARBUITEN zoals in Hoorn en Zaandam...........!
(als reactie op de ingreep van zuid bij de demonstratie)
Ik voel me al helemaal onveilig in hoorn wonen misschien 3 naties en die begonnen vandaag ook al tegen me te praten of ik iemand kende die daarmee te maken had omdat ik in men AFCA vest rondliep xD ze zouden diegene dan wel even "aanpakken"
quote:
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
oleeeeeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeee, oleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
010 noemt de Arena een Braadslee![]()
Eenschquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
Is goed, sorry, liet me even gaanquote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Kan het aub weer over Urzaiz gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |