Neem aan dat dat geen reden is om afgewezen te wordenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook best een kort mailtje gestuurd..ben ook een poging aan het doen om druk bezig te zijn

Die van mij was ook niet bepaald lang te noemenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef Glacier het volgende:
Ik heb ook best een kort mailtje gestuurd..ben ook een poging aan het doen om druk bezig te zijn

Dit slaat helemaal nergens op maar het is ineens opgelost.... Okquote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
Sirolf => Ik kijk via je webcam pagina, maar ik kan - vreemdgenoeg - niet naar fullscreen beeld switchen. Werkt het bij jou nog wel goed?

Het was geen request ala GreenDay?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet bepaald lang te noemen

Nee, hij was erg kort dit keerquote:Op woensdag 26 september 2007 21:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het was geen request ala GreenDay?

waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:13 schreef MutZ het volgende:
[..]
Die van mij was ook niet bepaald lang te noemen

Die dingen staan er bij mij in, dus het belangrijkste heb jequote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingen

Komt door Windows Mediaplayer, die doet weleens maf. Rechtklikken op de stream en dan kiezen voor In- en Uitzoomen -> Volledig Scherm lost het probleempje op.quote:Op woensdag 26 september 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet eens waar het was, maar het was een goede show met erg fijne lichteffecten.
Bones!!!!![]()
![]()
Sirolf => Ik kijk via je webcam pagina, maar ik kan - vreemdgenoeg - niet naar fullscreen beeld switchen. Werkt het bij jou nog wel goed?

Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggenquote:Op woensdag 26 september 2007 21:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
waarom zouden jullie mailtjes dan lang moeten zijn?? Ik vroeg ook maar om 2 dingen

quote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggen

wat zij zegt!quote:

Toevallig, degene die die plaat aanvroeg heet ook Florisquote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Michiel! Michiel! Michiel!
In een ghettoblaster in een telefooncel!
* Sirolf gaat even het halve dorp doorcrossen om een telefooncel te zoeken.
High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Dat was ik dus, duh...quote:Op woensdag 26 september 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Toevallig, degene die die plaat aanvroeg heet ook Floris

* Glacier mept D.R. ook nog eventjesquote:Op woensdag 26 september 2007 21:21 schreef D.Rose het volgende:
Dat is zo ja, maar vaak bedoelen vrouwen iets anders dan ze zeggen

Superplaatquote:Op woensdag 26 september 2007 21:26 schreef Sirolf het volgende:
Michiel! Michiel! Michiel!
In een ghettoblaster in een telefooncel!
* Sirolf gaat even het halve dorp doorcrossen om een telefooncel te zoeken.
High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster! [afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Moest dat van MutZ, of heb je nog wat goed te maken?quote:Op woensdag 26 september 2007 21:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
* Glacier mept D.R. ook nog eventjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |