Tja, idealisme en common sense is ver te zoeken in de Haagsche politiek, je zult je toch echt af vragen wat zou nou eigenlijk met al dat geld doen..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja. Net zoals het geld van de wegenbelasting in de wegen gestopt wordt, bedoel je?
ik wacht nog even op een bron...quote:Op woensdag 26 september 2007 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
welke studies? en for the record, groenten kunnen we al net zo min verwerken
Ik heb anders nog geen veggies gezien in dit topic alleen bewuste bio-vlees eters.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Scorpie het volgende:
Magoed, vanavond maar eens wat ribbekes bestellen, krijg trek van dit soort topics waarin vegatariers tekeer gaan![]()
Natuurlijk, we kunnen vlees eten, wat is het punt? We hebben het niet nodig.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:09 schreef Re het volgende:
[..]
het bewijs van jou dat je kan leven zonder vlees is natuurlijk geen wetenschappelijk bewijs dat je met vlees niet kan leven... Wetenschappelijk bewijs dat we o.a. vleeseters zijn is er daarentegen wel.
WAUW, dat zijn écht wel vleesetershoektanden...quote:
Piramidequote:Vandaar dat vlees deel uitmaakt van de pyramide he?
De mens is van origine een herbivoor. Specifieker: fructivoor.quote:En een mens een OMNIvoor is geen herbivoor
quote:Gebrek aan vlees en vis resulteert in hersenen die zich niet goed ontwikkelen is al eens wetenschappelijk aangetoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]Nou vond ík het grapje net iets te makkelijk om naar jou toe te maken, maar jouw hersenen zagen blijkbaar geen enkel beletsel, zie ik nu. Wat wou je ook alweer aantonen
V.Ja inderdaad, V. ja.
idd, met zo een wij-zullen-wel-vertellen-hoe-het-moet-want-wij-kennen-de-absolute-waarheid houdingquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, die kut-Verenigde Naties ook, met al die Goristen, BAH!
Ik word moe van al die mensen die vertellen dat ik meer moet betalen omdat zij beter weten, wat doe je eraan he?quote:Weet ik veel hoe je dat berekent? Ik word alleen nogal moe van die mensen die gewoon een soort carnivore knee-jerk-reactie weten te geven en meer niet.
V.
Gewoon extra veel vlees eten en een Hummer kopen. Wat boeit het jou, joh...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Brupje het volgende:
Ik word moe van al die mensen die vertellen dat ik meer moet betalen omdat zij beter weten, wat doe je eraan he?
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/2526891.stmquote:Op woensdag 26 september 2007 13:53 schreef Re het volgende:
[..]
welke studies? en for the record, groenten kunnen we al net zo min verwerken
Die krengen kun je nergens parkeren manquote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon extra veel vlees eten en een Hummer kopen. Wat boeit het jou, joh...
V.
De mensen die de wereld het meest kapot maken zijn ook altijd de gene die een goed milieu willen voor hun kinderen en het liefst een stuk of 8 dr van.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon extra veel vlees eten en een Hummer kopen. Wat boeit het jou, joh...
V.
waarom zou ik allerlei compromissen moeten maken om aan bepaalde proteinen en vitaminen en vetzuren te geraken?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Natuurlijk, we kunnen vlees eten, wat is het punt? We hebben het niet nodig.
Een feudaler system alsin waarin mensen veel zelfvoorzienender zijn is wenselijk, al helemaal als dat dit impliceerd dat de 'carnivoren' uit dit topic zelf eens een dier moeten slachten en ik neem aan dat de helft dat niet zou kunnen (al zal je natuurlijk wel stoere opmerkingen krijgen van dat ze het wel kunnen maar als ze daar eenmaal staan met een groot mes..quote:Op woensdag 26 september 2007 14:18 schreef Brupje het volgende:
[..]
Die krengen kun je nergens parkeren manEn valt buiten me leasenorm.
Kan altijd zelf varkens gaan fokke, maar of die milieumaffia daar vrolijk van wordt
Hoezo? Ik slacht ook mijn eigen kip of haas hoor, geen probleem. Schoonpappa leert je allesquote:Op woensdag 26 september 2007 14:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een feudaler system alsin waarin mensen veel zelfvoorzienender zijn is wenselijk, al helemaal als dat dit impliceerd dat de 'carnivoren' uit dit topic zelf eens een dier moeten slachten en ik neem aan dat de helft dat niet zou kunnen (al zal je natuurlijk wel stoere opmerkingen krijgen van dat ze het wel kunnen maar als ze daar eenmaal staan met een groot mes..)
Dat mag je zelf weten, het is alleen een heel simpel feit dat je geen vlees nodig hebt.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:20 schreef Re het volgende:
[..]
waarom zou ik allerlei compromissen moeten maken om aan bepaalde proteinen en vitaminen en vetzuren te geraken?
ja ik kan netzoveel andere links geven hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 14:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/2526891.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/1412238.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/4801570.stm
http://www.ajcn.org/cgi/content/full/70/3/516S/T7
http://www.ajcn.org/cgi/content/full/78/3/526S
http://www.nature.com/ijo(...)A19823DE5C41268D5EC9
ik geef mijn lichaam graag de bouwstenen die het nodig heeft op de meest efficiente manier... het kan ook anders maar waarom zou ik er meer voor moeten willen doen?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat mag je zelf weten, het is alleen een heel simpel feit dat je geen vlees nodig hebt.
Tuurlijk, we gaan terug in de tijd. vroegah was alles beter. Toen hadden we geen dierenrechten activisten.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:21 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Een feudaler system alsin waarin mensen veel zelfvoorzienender zijn is wenselijk, al helemaal als dat dit impliceerd dat de 'carnivoren' uit dit topic zelf eens een dier moeten slachten en ik neem aan dat de helft dat niet zou kunnen (al zal je natuurlijk wel stoere opmerkingen krijgen van dat ze het wel kunnen maar als ze daar eenmaal staan met een groot mes..)
Dat zeg ik, dat mag je zelf weten, maar daar ging het niet om: er werd namelijk beweerd dat mensen vlees nodig hebben, maar dat is dus niet zo.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
ik geef mijn lichaam graag de bouwstenen die het nodig heeft op de meest efficiente manier... het kan ook anders maar waarom zou ik er meer voor moeten willen doen?
Omdat de zelfaangewezen moral minority dat zegt natuurlijk.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Re het volgende:
[..]
het kan ook anders maar waarom zou ik er meer voor moeten willen doen?
het menselijk lichaam is heden ten dagen gemaakt voor het consumeren van o.a. vlees, je kan met een gebalanceerd dieet idd zonder vlees...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dat mag je zelf weten, maar daar ging het niet om: er werd namelijk beweerd dat mensen vlees nodig hebben, maar dat is dus niet zo.
WORDEN DE IJSBLOKJES OOK AL DUURDER????quote:Op woensdag 26 september 2007 14:04 schreef Brupje het volgende:
Als 1 kuub noordpool smelt kost dat 100¤,
En geen kistkalveren.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:29 schreef Brupje het volgende:
[..]
Tuurlijk, we gaan terug in de tijd. vroegah was alles beter. Toen hadden we geen dierenrechten activisten.
ik betaal trouwens graag wat extra mbt bijvoorbeeld biovleesquote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 14:12 schreef Verbal het volgende:
Als we het hebben over de mens origine toen hadden we wel hoektanden om vlees mee te eten.quote:WAUW, dat zijn écht wel vleesetershoektanden...![]()
Met een piramide bedoelt hij de voedsel piramide.quote:PiramideDie van Cheops? Die van de vrijmetselaars
![]()
Humans are omnivorous, capable of consuming both plant and animal products. The view of humans as omnivores is supported by the evidence that both a pure animal and a pure vegetable diet can lead to deficiency diseases in humans.quote:De mens is van origine een herbivoor. Specifieker: fructivoor.
quote:Hij wou aantonen met die laaste opmerking dat doordat je geen vlees eet je minder goede hersens krijgt. Wat je alleen maar bevestigt met je reply op zijn opmerkingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou vond ík het grapje net iets te makkelijk om naar jou toe te maken, maar jouw hersenen zagen blijkbaar geen enkel beletsel, zie ik nu. Wat wou je ook alweer aantonen
Zucht....
[ Bericht 2% gewijzigd door Helo op 26-09-2007 14:39:06 (stomme typo) ]
Zonde, tis nog wel zo een efficiente vorm van eten produceren. Geen wonder dat ze het zo slecht haddenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |