abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53477837
Heya, ik heb al een paar weken last van puistjes en nogal grote puisten (zelfs 1 steenpuist) rond de schaamstreek. De steenpuist is weggetrokken, er blijft alleen een rood litteken over (er groeit geen haar meer op die plek). Ook heb ik er naast een aantal rode puistjes (niet van het scheren), dit is normaal gesproken tijdelijk maar nu heb ik er wel erg veel naar mijn mening (5+), ik denk dat omdat ik ook 1 heel klein donker puntje heb met een groene waas eromheen. Dit is echter vrijwel onzichtbaar, heb het net pas ontdekt.... ) Daarom vraag ik mij af of dit een soa is ( heb een aantal keer onveilig geneukt )... ik douche me minimaal 1x per dag, maak het ook goed droog.. waar komen de puistjes vandaan? op mn gezicht heb ik ze bijna niet meer... heb zelfs een rood puistje op mn ballen.. haar groeit ook zeer snel rond mn schaamstreek. Is het iets waar ik me zorgen om moet maken? hoop dat ik een opinie kan verwachten van iemand die hier verstand van heeft. Thanks for the help..
  Trouwste user 2022 woensdag 26 september 2007 @ 01:42:16 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_53477866
Duidelijk een SOA

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53477879
Dat soort plekken met haartjes zijn soms nogal gevoelig voor ontstekinkjes, ik heb het wel eens op m'n benen namelijk. Je zegt dat het niet van het scheren is, maar weet je zeker dat het niet ontstoken haarzakjes zijn?
pi_53477897
ik probeer me wel vaak te scheren, laatste tijd paar keer gedaan met tondeuze, ik heb namelijk een zeer vlotte haargroei. die steenpuist is alweer van ee paar maanden geleden ,maar dat litteken zit er nog steeds (en ik zie nu dat er geen haar op groeit). echter, dat hele kleine puntje met groene waas eromheen baart me zorgen...........

ik vind die puistjes nogal vervelend, ook al scheer ik mn zaakje een paar weken niet, toch zie ik er puistjes op verschijnen...
pi_53478007
Nja, daar heb ik niet echt verstand van

Dat puntje klinkt in ieder geval alsof het een ontstoken of ingegroeid haartje is.
pi_53479529
FF naar de huisarts als je het zeker wil weten.
dsfsdfsdfds
  woensdag 26 september 2007 @ 09:15:33 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_53479571
yep. Ik heb ook wel eens puisten bij m'n oksels gehad waarbij het weken duurde voordat de donkere navlek helemaal weg was. Toen een soort gel gekregen, en het was binnen drie dagen weg. Het zou natuurlijk altijd nog een soa kunnen zijn, dus de huisarts is sowieso een goed idee. Ik denk dat je inmiddels wel doorhebt dat het niet zomaar snel weggaat.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_53480959
ga zo snel als je kan naar je huisarts en kom hier niet mee naar ons, je hebt gewoon een SOA!!!
don't look to deep into my eyes, it might scare you off
pi_53481035
SOA
Huisarts
Slotje

pi_53482091
quote:
Op woensdag 26 september 2007 01:45 schreef ubiquity het volgende:
ik probeer me wel vaak te scheren, laatste tijd paar keer gedaan met tondeuze
Probeer het eens een tijdje niet te scheren!
En pas als er weer wat meer schaamhaar opzit!!
Scheer het dan met scheerschuim en een gewoon scheermesje (wel voorzichtig!!)

Heb het ook een keertje met de tondeuze gedaan...
Trok m'n complete huid open!! Daarna ook kleine bultjes gehad...!
Gewoon een tijdje vol laten groeien daarna met scheerschuim scheren en het ging vanzelf weg...

Dus misschien gewoon even laten gaan!
Misschien een creme opdoen voor een tijdje!

Suc6
" Werkend brein! "
  woensdag 26 september 2007 @ 19:56:11 #11
177619 Duvel86
Schuim op mn bek maar niet gek
pi_53495282
quote:
Op woensdag 26 september 2007 11:15 schreef Rubend het volgende:

[..]

Probeer het eens een tijdje niet te scheren!
En pas als er weer wat meer schaamhaar opzit!!
Scheer het dan met scheerschuim en een gewoon scheermesje (wel voorzichtig!!)

Heb het ook een keertje met de tondeuze gedaan...
Trok m'n complete huid open
!! Daarna ook kleine bultjes gehad...!
Gewoon een tijdje vol laten groeien daarna met scheerschuim scheren en het ging vanzelf weg...

Dus misschien gewoon even laten gaan!
Misschien een creme opdoen voor een tijdje!

Suc6
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Is mij nog nooit gebeurt iig..
pi_53511103
Gewoon m'n huid te strak gehouden...
Maar was niet zo heel erg...
Ben er een grote jongen van geworden

(was ook een beetje jong en naief... dacht dat dat wat makkelijker ging om weg te scheren )
" Werkend brein! "
  donderdag 27 september 2007 @ 13:48:29 #13
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_53514622
Bultjes met een groenewaas, lijken me niet echt gezond------> Huisarts.
<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
pi_53516023
[quote]Op woensdag 26 september 2007 01:39 schreef ubiquity het volgende:
ik douche me minimaal 1x per dag, maak het ook goed droog..

Door te douchen bescherm je jezelf niet tegen soa's!
en ja een groene waas dat duidt toch echt op een ontsteking, of het een soa is daar kan alleen de huisarts je wat over vertellen. op zich komen puistjes in de schaamstreek wel vaker voor en is dat op zich niet zorgelijk, zweet je veel daar, ben je wat te dik, dat speelt allemaal een rol.
pi_53630026
sowieso,bij het scheren altijd een zo scherp mogelijk mesje en ruim scheerschuim gebruiken,en daarna aftershave zonder alcohol (bijv van nivea).

zorg dat je mesje altijd goed schoon is en gebruik verschillende mesjes voor de div plekken op je lichaam.

en een bezoekje aan de dokter kan nooit kwaad
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 3 oktober 2007 @ 16:30:40 #16
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_53670701
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:31 schreef Moonlith het volgende:
SOA
Huisarts
Slotje