ik wek iedere morgen een vriend van me.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:26 schreef Dibble het volgende:
wat voor waarheid vertelde je dan? Is wel een beetje kort door de bocht nu he
Hij woont bij je in huis ?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:31 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ik wek iedere morgen een vriend van me.
problemen met uit bed komen enzo ()
Maar goed ik ben de moeilijkste niet dus ik wek die figuur wel als ik opsta.
Zodoende wilde ik alvast de wekker instellen.
Hij woont ergens anders maar via remote desktop heb jij controle over z'n pc ?quote:KAN DAT NIET WANT MENEER HEEFT ZIJN PC UITGEGOOID.
Je stuurt hem een msn berichtje met een irritant belletje ?quote:Dus ik zei later: Ik wil je wel wekken elke ochtend maar laat dan je PC aan want anders doe ik het voor niks. (wat dan ook niet lukt)
Ik begrijp het nog steeds nietquote:Hij zei niks, flikkerde alles weer uit en negeerde me.
Alleen maar omdat ik hem erop aansprak dat hij dan zijn PC (wekkertje) aan moest laten.
Is hij verstandelijk gehandicapt ?quote:Dus hij stikt maar en verliest hij lekker zijn baan, want zonder mij komt hij te laat.![]()
En niet zo'n beetje te laat ook (rond 15 uur smiddags komt hij er altijd dan uit en zijn werk begint 10 uur)
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ontzettend geeky dat je enige wekker je pc is.
Gebruik je je GPU-fan ook als tepelprikkelaar?
Nee meneer woont 150KM hiervandaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hij woont bij je in huis ?
[..]
Hij woont ergens anders maar via remote desktop heb jij controle over z'n pc ?
[..]
Je stuurt hem een msn berichtje met een irritant belletje ?
[..]
Ik begrijp het nog steeds niet
[..]
Is hij verstandelijk gehandicapt ?
Mijn wekker zit in mijn PCquote:Op woensdag 26 september 2007 01:35 schreef -skippybal- het volgende:
Hoe ontzettend geeky dat je enige wekker je pc is.
Gebruik je je GPU-fan ook als tepelprikkelaar?
Zou het?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:39 schreef remlof het volgende:
Ach gossie Elixa... Misschien moet je vriendje gewoon wat minder blowen
Dat beantwoord nog steeds niet mijn vragen.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Nee meneer woont 150KM hiervandaan.
Wordt nergens wakker van (ongelofelijk)
Waar hij wel wakker van word is kloteherrie (Hardrock ofzo)
Dus daar wek ik hem mee.
En misschien is hij wel een autist ofzo
REMOTEquote:Op woensdag 26 september 2007 01:40 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Dat beantwoord nog steeds niet mijn vragen.
HOE DOE JE DAT?!?!?! , Of hebben jullie altijd teamspeak aan via een open verbinding ?
Wekkerradio met zoeen cd-spelert erin.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Waar hij wel wakker van word is kloteherrie (Hardrock ofzo)
Dat is wel eng.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:41 schreef Elixabete het volgende:
[..]
REMOTE
En we hebben een netwerk liggen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:42 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wekkerradio met zoeen cdmp3-spelert erin.
quote:
Een wekkerradio met usb aansluiting is all you needquote:Op woensdag 26 september 2007 01:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dat is echt de meest nutteloze uitvinding sinds de allochtoon. Zit er ook nog 256 mb geheugen. Alsof je twee uur ofzo gaat luisteren naar dat takkegeluid ín bed uit die 0.01W speakertjes
ga je dat overal posten?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:44 schreef --- het volgende:
JEZUS nerddddddsssssss
Ik zal z'n postgeschiedenis eens checkenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ga je dat overal posten?
hou eens op
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Een wekkerradio met usb aansluiting is all you need
is maar bij 3 nerds topicsquote:Op woensdag 26 september 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal z'n postgeschiedenis eens checken
heeft ie bij mij ook gepostquote:Op woensdag 26 september 2007 01:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zal z'n postgeschiedenis eens checken
Neen Apple liefhebber, geen jehovaquote:Op woensdag 26 september 2007 01:51 schreef Buschetta het volgende:
[..]
apple fanboy nerd...
[afbeelding]
Neen, hangt heel jouw kamer vol met Poetin foto's?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:53 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dat wijf in je fobo is eng.
Hangt je hele kamer ermee vol ofzo?
Jaquote:Op woensdag 26 september 2007 01:54 schreef --- het volgende:
[..]
Neen, hangt heel jouw kamer vol met Poetin foto's?
het is gewoon een lelijk wijfquote:Op woensdag 26 september 2007 01:57 schreef --- het volgende:
[..]
mijn pc staat ook niet vol met foto's van een commercial van apple.
Nee maar waarschijnlijk is het wel een apple ..... nog erger dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:57 schreef --- het volgende:
[..]
mijn pc staat ook niet vol met foto's van een commercial van apple.
inderdaad. Poetin is wel een lekker knulletjequote:Op woensdag 26 september 2007 01:58 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het is gewoon een lelijk wijf
Voor jou wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je echt op Putin klaarkomen?
quote:Op woensdag 26 september 2007 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Kan je echt op Putin klaarkomen?
WAT DIE HEB IK NOG NIETquote:Op woensdag 26 september 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Putin is een sssuuuuperdude
meteen printen, ophangen en deleten van je PCquote:Op woensdag 26 september 2007 02:01 schreef Elixabete het volgende:
[..]
WAT DIE HEB IK NOG NIET![]()
Nu wel
quote:Op woensdag 26 september 2007 02:00 schreef Dibble het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
Putin is een sssuuuuperdude
obsessiesquote:Op woensdag 26 september 2007 02:01 schreef --- het volgende:
[..]
meteen printen, ophangen en deleten van je PC
kutturkquote:Op woensdag 26 september 2007 02:03 schreef Dibble het volgende:
[..]
obsessiesdie putin heeft wel een lange neus, kun je idd wel op klaarkomen
![]()
Don't worry.quote:Op woensdag 26 september 2007 02:12 schreef Buschetta het volgende:
Elixabete. Je begrijpt hopelijk dat Putin een meglomaan is en erg sterke banden heeft met de mafia. En daardoor indirect verantwoordelijk is voor vele moorden.
Was 2 weken terug nog in Rusland en we moesten in politie colonne met kogevrije ramen naar het hotel worden gebracht.
Psycho land. Wel mooi maar damn fucking mafia shit daaro.
Maak jezelf nuttigquote:Op woensdag 26 september 2007 02:42 schreef zarGon het volgende:
Ik ben melig.
Hij mag over mijn rug.quote:Op woensdag 26 september 2007 02:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Get over it, jij gaat alleen de rug zien van Putin..
heb je niks beters te doen ofzo?quote:Op woensdag 26 september 2007 03:24 schreef zarGon het volgende:
Damn girl, dat wekker is gewoon een smoes. Haal je flamoes uit de slaapstand, wek die eens op.
Hoezo, wil jij mijn wekker op afstand bedienen?quote:Op woensdag 26 september 2007 03:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen ofzo?
Putin wil er ook 1quote:Op woensdag 26 september 2007 03:30 schreef zarGon het volgende:
Zeg Elix, ik ga nu mijn bed opzoeken. Kusje op je broeierige lipjes.
En wie heeft het hier over MSN?quote:Op woensdag 26 september 2007 07:46 schreef Flashwin het volgende:
mensen die op msn genegeerd worden en doen alsof het zich irl heeft afgespeeld!!
Dat zou best nog eens kunnen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:17 schreef dikkedorus het volgende:
Ik denk dat Flashwin traumatische ervaringen heeft met MSN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |