Ik had vandaag bijna een platgereden katje onder de voorwiel van mijn fiets.quote:
als het al platgereden is mag het onder je voorwiel komen, dan stoort dat nietquote:Op woensdag 26 september 2007 00:20 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik had vandaag bijna een platgereden katje onder de voorwiel van mijn fiets.
Maar het was enorm ranzig om te zien.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:23 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als het al platgereden is mag het onder je voorwiel komen, dan stoort dat niet
whehe owned!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:22 schreef Athmozz het volgende:
Halve voorruit onder de duiveschijt![]()
![]()
![]()
Dat zijn zéér slechte momenten.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:22 schreef Athmozz het volgende:
Halve voorruit onder de duiveschijt![]()
![]()
![]()
er in rijden is nog ranziger, als je er te hard door rijdt spatten er misschien stukjes darm van dat beest op & krijg je die op jou...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:24 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Maar het was enorm ranzig om te zien.![]()
bwah.quote:
Of op je vehikel tot achteraan.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef Athmozz het volgende:
krijg je die op jou...
Waarom fiets je dan ook over de stoeprandquote:Op woensdag 26 september 2007 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaaaaa...
Die stomme stadsduiven![]()
Fiets je een beetje door de stad, moet je plotseling op de rem, omdat die verdomde duif niet aan de kant gaat!![]()
Waarom vliegen ze niet weg? Waarom blijven ze stug daar staan?![]()
En ook... loop je een beetje langs de winkels.. Vliegen die duiven zowat tegen je kop aan!![]()
Zo hups.. van het dak.. bijna op je hoofd!![]()
Klacht: Stadsduiven
En vooral niet weg vliegen he!
Loop voor de gein eens langs de Trekturkquote:Op woensdag 26 september 2007 00:25 schreef Bravebart het volgende:
Die 5 duiven die je in Hengelo hebt ?Moet je eens naar Amsterdam ofso
als je in een stad woont moet je dat vaak doen hoor, als de auto's stil staan & te weinig plaats gelaten hebben is dat de enige mogelijkheid, als je door een voetgangerszone wil rijden ook, als je wil afsnijden door een park... stoepranden zijn een beetje irritant, maar zeker niet onoverkomelijkquote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan ook over de stoeprand![]()
Ja ok, daar is het ergquote:Op woensdag 26 september 2007 00:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Loop voor de gein eens langs de Trekturk![]()
Dat bedoel ik dus en daar blijven ze tegenwoordig op je fuckin' ruitenwisser zitten als je de motor start. Het doet ze geen reet.quote:
Was gewoon een plaatje ter illustratie he!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:27 schreef Petre het volgende:
[..]
Waarom fiets je dan ook over de stoeprand![]()
Even de sigaretaansteker tegen ze aanhouden werkt primaquote:Op woensdag 26 september 2007 00:29 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus en daar blijven ze tegenwoordig op je fuckin' ruitenwisser zitten als je de motor start. Het doet ze geen reet.![]()
moet je nog over de motorkap heen buigen ook... gewoon vertrekken, er komt een moment waarop ze er af vliegen hoorquote:Op woensdag 26 september 2007 00:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Even de sigaretaansteker tegen ze aanhouden werkt prima![]()
quote:Op woensdag 26 september 2007 00:28 schreef Bravebart het volgende:
Bij mij was het vorige week een duif die zich door mn wiel heen boordeDuif zat een meter naast het fietspad, ik fiets rustig langs, dat beest schrikt blijkbaar en vliegt recht in(/door) mn wiel
Het feit dat ik daarna mn wiel schoon kon boenen zegt denk ik al genoeg over de situatie van de duif na de botsing
Dat moet je ook de bijrijdster laten doenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
moet je nog over de motorkap heen buigen ook... gewoon vertrekken, er komt een moment waarop ze er af vliegen hoor
Ja, in Hengelo jaquote:
incestduivenquote:Op woensdag 26 september 2007 00:33 schreef Bravebart het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een genetisch dom ras ofso
Ja, of gewoon zoveel klappen van fietsen en auto's gehad dat hun hersens aangetast zijnquote:
Dat is de truc ook, karren!quote:Op woensdag 26 september 2007 00:31 schreef Athmozz het volgende:
gewoon vertrekken, er komt een moment waarop ze er af vliegen hoor
Het gaat anders.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:31 schreef Bravebart het volgende:
Even de sigaretaansteker tegen ze aanhouden werkt prima![]()
Kan ookquote:Op woensdag 26 september 2007 00:39 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Het gaat anders.
Ik kom 's-ochtends bij mijn auto en dat zeg ik opkankeren en dan gaan ze, dan stap ik in en gaan ze weer zitten en dan kar ik weg. Weg duiven.
Maar bij mijn vriendin, die ook bosjes/bomen voor de deur heeft parkeer ik ook regelmatig, maar nooit wat. Ik heb weleens gelezen dat het aan het soort bomen ligt; Berken trekken ze niet.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Kan ookIk zeg altijd gewoon roekoeroekorkoe! Werkt prima
Volgens mij hebben de betreffende duiven met genetische afwijking daar totaal geen boodschap aanquote:Op woensdag 26 september 2007 00:46 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Maar bij mijn vriendin, die ook bosjes/bomen voor de deur heeft parkeer ik ook regelmatig, maar nooit wat. Ik heb weleens gelezen dat het aan het soort bomen ligt; Berken trekken ze niet.
Maar of dat waar is..
Ahhh.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Als je hem geraakt had zou het zoiets geweest kunnen zijn.
Die veertjesquote:Op woensdag 26 september 2007 00:42 schreef popolon het volgende:
Als je hem geraakt had zou het zoiets geweest kunnen zijn.
Deze is beter: http://youtube.com/watch?v=8XDXwUUvhpU&mode=related&search=quote:
Die veertjesquote:Op woensdag 26 september 2007 00:53 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Deze is beter: http://youtube.com/watch?v=8XDXwUUvhpU&mode=related&search=
Kwam effe wat van links.
quote:
Ik een mus. Ben uren beziggeweest om de restanten van dat beest uit de radiateur van de waterkoeling te pulken.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:32 schreef PallominnoX het volgende:
Ik heb een duif aangereden op de brommert.
Wacht maar tot je in Groningen woont.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik vind het leuke beesten.
Hihiquote:Op zaterdag 29 september 2007 14:07 schreef remmertjuh het volgende:
een jongen uit mijn klas is een keer ondergescheten door een duif![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 10:31 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kan de TS niet eens bij mij een middagje door de straat op en neer rijden? WIj hebben namelijk nogal teveel van die vieze beesten in de buurt.
quote:
quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:14 schreef Jojoortje het volgende:
Koekoek isj ook dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |