Met zo'n tuin kom ik bij jou wonen.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon willekeurige plaatjes van GoogleMaar het is hier een bosachtige omgeving met tuinen van ongeveer 1500 m2 dus ze hebben alle vrijheid, bovendien gaat hij iedere dag wandelen met ze in het bos. Hij is een soort bodybuilder, en dan loopt ie met twee van de kalfen aan weerszijde.
De lol vergaat je wel als je de huizenprijzen tegenwoordig ziet.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:50 schreef Harajuku. het volgende:
Met zo'n tuin kom ik bij jou wonen.
Ik oordeel wellicht wat te hard. Maar in Amsterdam krijg je toch wat last van irritatie als je over straat loopt. Wat honden aangaat of wellicht beter hun eigenaars inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als jij je hond opvoedt zul je weinig problemen ondervinden. En er zal heus wel eens een rotte appel tussen zitten, wow, net zoals bij mensen..
Ja daarom zei ik bij jou wonen en niet daar een huis kopen.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
De lol vergaat je wel als je de huizenprijzen tegenwoordig ziet.
Ik woon thuis dus ik mocht willen dat het mijn tuin was.![]()
Ik heb eigenlijk geen donder met verschijnselen als vader en moeder te maken. De eerste ligt gelukkig tussen zes planken. En met de laatste kan ik aardig goed opschieten.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:53 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja daarom zei ik bij jou wonen en niet daar een huis kopen.. Maar laat maar als ik er een moeder bij krijg.
.
Ik lheb last van katten die in mijn tuin schijten.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik oordeel wellicht wat te hard. Maar in Amsterdam krijg je toch wat last van irritatie als je over straat loopt. Wat honden aangaat of wellicht beter hun eigenaars inderdaad.
Je ziet ze toch bijna nooit, mijn ouders werken nogal veel.quote:Op woensdag 26 september 2007 04:53 schreef Harajuku. het volgende:
Maar laat maar als ik er een moeder bij krijg..
Ah, en hoe is je tuin?quote:Op woensdag 26 september 2007 04:56 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen donder met verschijnselen als vader en moeder te maken. De eerste ligt gelukkig tussen zes planken. En met de laatste kan ik aardig goed opschieten.
Me vader ligt een paar duizend kilometer hier vandaan weg te rotten.quote:
Nou nou, we zullen maar aannemen dat dat geen lieve vader wasquote:Op woensdag 26 september 2007 05:02 schreef Megumi het volgende:
[..]
Me vader ligt een paar duizend kilometer hier vandaan weg te rotten.
Nou that's settled thenquote:Op woensdag 26 september 2007 04:56 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Je ziet ze toch bijna nooit, mijn ouders werken nogal veel.Anders zou ik het ook niet uithouden.
Gek is wel dat ik me na al die jaren me toch op dat gebied laat gaan.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou nou, we zullen maar aannemen dat dat geen lieve vader was
Neehee, ik wil hem gebruiken voor honden.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:20 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Mijn vader overweegt geiten in de tuin te zetten.![]()
Ik ken het, ongeveer.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:21 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gek is wel dat ik me na al die jaren me toch op dat gebied laat gaan.![]()
Al zij het gras maaien kan ik hem wel overtuigen denk ik.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:26 schreef Harajuku. het volgende:
Neehee, ik wil hem gebruiken voor honden.
Een dier wat je als huisdier houd heeft ze verzorging nodig. Het is aan de TS uiteindelijk om bij zich zelf ten rade te gaan of hij dat kan.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:27 schreef Harajuku. het volgende:
Oh en ontopic. Een student kan wel een kat nemen maar TS niet.
Dat gaat een heel andere opvoeding worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:30 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Al zij het gras maaien kan ik hem wel overtuigen denk ik.![]()
Een dier kan ziek raken. Een kat die veel buiten komt heeft nog meer kans om dingen op te lopen waar je weer shizzle voor moet aanschaffen. En omdat TS erg duidelijk maakt dat het geen geld mag kosten zeg ik neem jij maar lekker geen dier.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Een dier wat je als huisdier houd heeft ze verzorging nodig. Het is aan de TS uiteindelijk om bij zich zelf ten rade te gaan of hij dat kan.
Kortom hij moet er even goed over nadenken. Hahaha ik was op vakantie en een maat had wat moeite de kat te pillen enz te geven. Dus ik net aan de slag. Blaast die tegen me voor het eerst maar hij weet nu dat ik terug ben en zit weer vrolijk te spinnen naast me. Hij verliest het toch van me en weet dat ik het pijnloos doe.quote:Op woensdag 26 september 2007 05:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Een dier kan ziek raken. Een kat die veel buiten komt heeft nog meer kans om dingen op te lopen waar je weer shizzle voor moet aanschaffen. En omdat TS erg duidelijk maakt dat het geen geld mag kosten zeg ik neem jij maar lekker geen dier.
Leuk leven zeg,quote:Op woensdag 26 september 2007 06:18 schreef dborhem het volgende:
Het is onzin om te stellen dat alle katten hetzelfde zijn,die van mij woont op 3 hoog en heeft nog NOOIT op straat gelopen,dus die loopt ook niet daar haar behoefte te doen.
Ik moet het eerste NETTE studentenhuis nog tegenkomen (virtueel dan,ik ben er niet dagelijks te vinden of zo),want als je de bak niet regelmatig ververst EN schoonmaakt (is wel degelijk verschil) stijgt de lucht boven de aangekoekte pannen uit.
Katten hebben inderdaad aandacht nodig,maar dat gaat verder dan ''he hallo,aai-aai en nu weg naar de kroeg'',je moet bereid zijn een hele avond met hem/haar te dollen,worden ze sociaal van.
Persoonlijk ben ik tegen ''de stelling'',mits er iemand is die dagelijks het huis bijhoudt.
Dat dus.quote:Op woensdag 26 september 2007 03:41 schreef NorthernStar het volgende:
Het is niet alleen voedsel en kattenbak he?
Je kan zo voor hoge dierenartskosten komen staan. Ben je dan bereid of in staat die te betalen?
Vlooien? Grote kans bij een kat die buiten komt dat het regelmatig raak is. Bandjes, druppeltjes, vlooienpoeder. Kost tijd, aandacht en geld. Het alternatief is dat je huis in no time vol vlooien zit.
Hoe oud is de kat nu? Gemiddelde worden katten 14 jaar, maar genoeg die er een paar jaar aan vastplakken. Wat is jou situatie over een paar jaar? Past daar nog een kat bij?
Er zijn zoveel dingen waar je rekening mee moet houden. Mijn laatste kat heeft bijvoorbeeld een mooi (en waardevol) beeldje van me gemold, van de kast af geduwd. Veel haar op de kleding kan ook een ergernis zijn. Of krabben aan het behang/meubilair ed.
Weet waar je aan begint.
goh, je loopt over van dierenliefde...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:15 schreef ChemicusJunior het volgende:
Ja, ha-ha.
Maar effe serieus, ik zit echt een kat over te wegen. In de OP heb ik beschreven, wat mijn moeite voor een kat zal zijn, en dat het daar blij blijft. Is dat beetje realistisch gesteld?
Alsof die niet ziek kunnen worden.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:09 schreef duivelin1 het volgende:
Zou er toch maar heel hard over nadenken om eerst eens met een plant te beginnen
kost je in ieder geval geen geld doordat hij naar de plantenarts moetquote:Op woensdag 26 september 2007 16:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Alsof die niet ziek kunnen worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |