Ik heb het filmpje net bekeken, na lang aarzelen, omdat ik toch nieuwsgierig ben. Het viel wel mee eigenlijk.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 01:38 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Het is ondertussen een sport geworden op Youtube, om de leukste reactie vast te leggen
HaHA ik moest juist lachen omdat ze zo gebiologeerd bleef kijken zo met die bril op.quote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:02 schreef 7eVeNL het volgende:
even de reactie van mijn zus opgenomen
http://www.youtube.com/watch?v=e6fO-49wXu8
Was wel leuk hoor.quote:
ik zou bijna willen zeggen dat dit niet te doen is voor een leek.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 23:38 schreef Rebbedebje het volgende:
Nou ben ik toch wel nieuwsgierig wat hij allemaal in Jensen z'n oor heeft gefluisterd. Iets met dat liplezen?
dat vond ik ook vreemd, net als dat die man ze uit koos.quote:Op zaterdag 27 oktober 2007 09:56 schreef huupia het volgende:
ik denk dat de truc als volgt gaat: de mensen uit het publiek worden zonder het te weten gehyptoiseerd door hem. op het moment dat jensen de drie woorden roept, wordt er wat getriggert en gingen ze meteen tegelijk zitten.
dat hij mensen hun gedachten kan lezen is echt bullshit. ook dat je mond beweegt als je ergens aan denkt is complete BS
dit is gewoon een hele goede hypotiseur en mindcontroller
Ik daar inmiddels al doorheen na al die jarenquote:Op woensdag 31 oktober 2007 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Misselijk hoe Robert heletijd het hardst/eerst lacht om zijn eigen grappen
Leukquote:
Sneu maar ook oliedomquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 23:12 schreef Kidney_Bean het volgende:
nah eigenlijk is dat meisje van die manager best sneu haha maar ik kom niet meer bij met die manager![]()
Spin her around!quote:Op woensdag 7 november 2007 22:36 schreef DemonRage het volgende:
Zonder benen was het goed toegankelijk voor d'r man/vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |