Het was ook werkelijk voor het eerst dat ik niet met kromme tenen naar Robert Jensen zat te kijken.quote:Op donderdag 22 november 2007 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik heb vanmiddag RTLGEMIST gekeken naar Jensen met Bastiaan Ragas..
Echt een emotionele gesprek, maar ook netjes van Robert hoe hij een interview met Bastiaan voldeed.
En ook dapper van Bastiaan. [ afbeelding ]
hey ik wou het zelf ook postenquote:Op vrijdag 23 november 2007 22:36 schreef Whizzkith het volgende:
Wat deed ze nou fout dan bij dat m.c.-belspel?Ik keek maar half
Elounda , voor mij was naar lange tijd weer dat ik naar Jensen ging kijken...omdat Bastiaan Ragas in de uitzending wasquote:Op vrijdag 23 november 2007 13:13 schreef Elounda het volgende:
[..]
Het was ook werkelijk voor het eerst dat ik niet met kromme tenen naar Robert Jensen zat te kijken.
Hij deed het interview keurig netjes en chapeau voor Bastiaan, de manier waarop hij de dingen vertelde.
Nou Haaibaaike, dat was voor mij ook een reden om weer eens te gaan kijken.... Meestal sla ik die brulaap snel over.quote:Op vrijdag 23 november 2007 23:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Elounda , voor mij was naar lange tijd weer dat ik naar Jensen ging kijken...omdat Bastiaan Ragas in de uitzending wasNee Robert deed het netjes.
Leeft ie nog? Of heeft Robert hem lekgeprikt met messenwerpen?quote:
Ik kijk dan op RTLgemist, ik had ergens gelezen dat Bastiaan bij Jensen was geweest.quote:Op zondag 25 november 2007 22:29 schreef Elounda het volgende:
[..]
Nou Haaibaaike, dat was voor mij ook een reden om weer eens te gaan kijken.... Meestal sla ik die brulaap snel over.
Maar ik zag in de promo dat Bastiaan Ragas kwam, en ik was (natuurlijk) nieuwsgierig hoe Jensen e.e.a. zou aanpakken.
Inderdaad: hij deed het keurig netjes.
Nick en Simon zijn echt overal hequote:Op vrijdag 23 november 2007 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Maandag Rita Verdonk
En Nick & Simon
Ze worden vooral gehyped bij RTL heb ik het idee. Binnen een week tijd heb ik ze bij RTL Boulevard, Life & Cooking en nu dus Jensen zien zitten.quote:Op maandag 26 november 2007 11:31 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nick en Simon zijn echt overal he![]()
geweldig nep zekerquote:Op maandag 26 november 2007 22:28 schreef MMaRsu het volgende:
Iemand een youtube link of uitzendinggemist van dat stukje met die gast die jensen in de boeien sluit en plastic zak erover heen? Shit was geweldig..
Volgens mij heeft die populariteit eerder te maken met dat ze vanuit het niet op nummer 1 zijn gekomen...quote:Op maandag 26 november 2007 15:21 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ze worden vooral gehyped bij RTL heb ik het idee. Binnen een week tijd heb ik ze bij RTL Boulevard, Life & Cooking en nu dus Jensen zien zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |