En hoe kom ik dan aan Dig TV?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewoon alles terugbrengen en abo opzeggen.
Dus jij wilt je abonnement upgraden naar een 10x zo dure variant, zodat je Discovery HD kunt kijken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
En hoe kom ik dan aan Dig TV?
http://www.binaries4all.nl/quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
En hoe kom ik dan aan Dig TV?
Maak even een screenshotje. En daarmee kun je UPC dan aan de deal houden, of onder de deal uitkomen. Ze leveren niet wat je dacht te krijgen. En voor de rest:quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
Heb bij UPC de digitale box besteld na overleg met hun verkoop apparaat.
Daar werd mij verzekerd dat ik dan ook de 2 HD zenders van Discovery kon ontvangen.
Nu na installatie blijkt dat dat dus helemaal niet kan.
Als antwoord krijg je dan---- sorry foutje op de site.
Zie hier voor het overzicht als je kijkt bij die zenders staat bv Discovery HD er gewoon tussen
Voor HD tv heb je een speciale decoder nodig en die krijg je alleen bij het HD pakket.
Nu je raadt het al ik heb nu dig tv met 50 zenders voor EUR 2,99.
HD tv is er maar in 1 pakket en wel voor het luttelle bedrag van EUR 29,99.
Het wordt tijd dat de markt voor kabel tv open gegooit wordt dan kan ik van die ellendige UPC af.
Nu probeer ik ze te mailen met ze maar dat gaat alleen via de site.
Is een beetje lastig als je voor gaande mail wil aanhalen.
Is er hier iemand die wat adressen heeft waar ik naar toe kan mailen
Of nog beter waar we met z´n allen kunnen klagen
Nee dat wil ik dus niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dus jij wilt je abonnement upgraden naar een 10x zo dure variant, zodat je Discovery HD kunt kijken?
Kon dat maar.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan neem je toch multikabel!
Verdiepen kan ook alleen maar als je echt verstand hebt van zaken.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad, maak een screenshot, stuur de boel terug en stuur een aangetekende brief waarin je opzegt.
Of stop met zeuren want als je je wat meer had verdiept in de materie dan had je geweten dat je HD alleen kan ontvangen met de HD decoder. Bovendien is die echt niet zo veel duurder.
-edit- ik zie het al, het is zo duur omdat film1 en sport1 meteen in dat pakket zitten. Volgens mij is ie ook wel zonder die zenders te krijgen (was in het verleden ieg zo).
Dat klopt dus niet, want voor de 30 euro krijg je ook Film1 en Sport1, beiden in HD overigens. Als je dat dus niet wilt, heb je 2 keuzes:quote:Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Verdiepen kan ook alleen maar als je echt verstand hebt van zaken.
En dat heb ik dus niet.
Heb uitgebreid gebeld met UPC waarbij me te verstaan is gegeven dat ik deze 2 zenders wel kon ontvangen.
Nu zit ik dus met het probleem wel dig tv maar geen hd voor ¤ 2.99 of de andere optie wel HD maar dan voor ¤ 29.99.
Persoonlijk vind ik dit dus geen keuze.
10x zoveel voor 2 zenders in HD.
Aan al die andere rim ram heb ik geen behoefte.
Dat bedoel ik. Ik krijg bij UPC een decoder erbij. In mijn geval een wat duurdere dan de TS. Maar wat als UPC adverteert met HD uitzendingen, maar hun bijgeleverde decoder dit dus niet aan kan?quote:Op woensdag 26 september 2007 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen aparte decoder, maar de HD decoder (die ook alle standaard kanalen ontvangt) is een andere decoder dan de standaard decoder die bijna iedereen heeft. Deze kan dus geen HD aan.
Nee een enkelling maakt geen vuist tegen over dit soort machtige bedrijven.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:21 schreef mgerben het volgende:
-O_ UPC gaat echt niet inbinden als jij ze een beetje gaat emailen.
Stel je voor! Al die mensen die nu 29,95 betalen zouden dezelfde deal eisen.
De belangen zijn echt wel iets groter dan jouw televisiesignaal.
M.a.w. van UPC krijg je niks.
Ga maar verzinnen wat je wilt: Bijbetalen, accepteren wat je hebt of terugbrengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |