abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:36:20 #1
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53473422
Heb bij UPC de digitale box besteld na overleg met hun verkoop apparaat.
Daar werd mij verzekerd dat ik dan ook de 2 HD zenders van Discovery kon ontvangen.
Nu na installatie blijkt dat dat dus helemaal niet kan.
Als antwoord krijg je dan---- sorry foutje op de site.
Zie hier voor het overzicht als je kijkt bij die zenders staat bv Discovery HD er gewoon tussen
Voor HD tv heb je een speciale decoder nodig en die krijg je alleen bij het HD pakket.
Nu je raadt het al ik heb nu dig tv met 50 zenders voor EUR 2,99.
HD tv is er maar in 1 pakket en wel voor het luttelle bedrag van EUR 29,99.

Het wordt tijd dat de markt voor kabel tv open gegooit wordt dan kan ik van die ellendige UPC af.

Nu probeer ik ze te mailen met ze maar dat gaat alleen via de site.
Is een beetje lastig als je voor gaande mail wil aanhalen.

Is er hier iemand die wat adressen heeft waar ik naar toe kan mailen
Of nog beter waar we met z´n allen kunnen klagen
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:41:16 #2
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53473597
Gewoon alles terugbrengen en abo opzeggen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_53473676
UPC

En dit keer kan iedereen oprecht de smiley gebruiken
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  dinsdag 25 september 2007 @ 22:45:07 #4
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53473736
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Gewoon alles terugbrengen en abo opzeggen.
En hoe kom ik dan aan Dig TV?
pi_53474067
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef -Robbedoes- het volgende:
Dus jij wilt je abonnement upgraden naar een 10x zo dure variant, zodat je Discovery HD kunt kijken?
pi_53474074
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:45 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

http://www.binaries4all.nl/
  dinsdag 25 september 2007 @ 23:18:18 #7
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_53474937
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:36 schreef -Robbedoes- het volgende:
Heb bij UPC de digitale box besteld na overleg met hun verkoop apparaat.
Daar werd mij verzekerd dat ik dan ook de 2 HD zenders van Discovery kon ontvangen.
Nu na installatie blijkt dat dat dus helemaal niet kan.
Als antwoord krijg je dan---- sorry foutje op de site.
Zie hier voor het overzicht als je kijkt bij die zenders staat bv Discovery HD er gewoon tussen
Voor HD tv heb je een speciale decoder nodig en die krijg je alleen bij het HD pakket.
Nu je raadt het al ik heb nu dig tv met 50 zenders voor EUR 2,99.
HD tv is er maar in 1 pakket en wel voor het luttelle bedrag van EUR 29,99.

Het wordt tijd dat de markt voor kabel tv open gegooit wordt dan kan ik van die ellendige UPC af.

Nu probeer ik ze te mailen met ze maar dat gaat alleen via de site.
Is een beetje lastig als je voor gaande mail wil aanhalen.

Is er hier iemand die wat adressen heeft waar ik naar toe kan mailen
Of nog beter waar we met z´n allen kunnen klagen
Maak even een screenshotje. En daarmee kun je UPC dan aan de deal houden, of onder de deal uitkomen. Ze leveren niet wat je dacht te krijgen. En voor de rest:

UPC
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  woensdag 26 september 2007 @ 06:57:13 #8
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53478623
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:53 schreef Xcalibur het volgende:

[..]

Dus jij wilt je abonnement upgraden naar een 10x zo dure variant, zodat je Discovery HD kunt kijken?
Nee dat wil ik dus niet.
Ik wil gewoon de 2 HD zenders zonder al die poespas erom heen.
Zit niet te wachten op tig sport zenders en filmkanaal enz enz.
Vandaar ook het starters pakket.

Als ik bv kijk bij Multikabel daar wordt HD tv aangeboden voor ¤ 4.99
Dat scheelt wel iets met de ¤ 29.99 bij UPC.
pi_53478723
Dan neem je toch multikabel!
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
pi_53481386
Inderdaad, maak een screenshot, stuur de boel terug en stuur een aangetekende brief waarin je opzegt.

Of stop met zeuren want als je je wat meer had verdiept in de materie dan had je geweten dat je HD alleen kan ontvangen met de HD decoder. Bovendien is die echt niet zo veel duurder.

-edit- ik zie het al, het is zo duur omdat film1 en sport1 meteen in dat pakket zitten. Volgens mij is ie ook wel zonder die zenders te krijgen (was in het verleden ieg zo).
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 26 september 2007 @ 10:47:39 #11
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53481443
* L.Denninger kijkt vrolijk Discovery HD
zzz
  woensdag 26 september 2007 @ 13:46:52 #12
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53485883
quote:
Op woensdag 26 september 2007 07:39 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Dan neem je toch multikabel!
Kon dat maar.
  woensdag 26 september 2007 @ 13:49:44 #13
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53485979
quote:
Op woensdag 26 september 2007 10:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Inderdaad, maak een screenshot, stuur de boel terug en stuur een aangetekende brief waarin je opzegt.

Of stop met zeuren want als je je wat meer had verdiept in de materie dan had je geweten dat je HD alleen kan ontvangen met de HD decoder. Bovendien is die echt niet zo veel duurder.

-edit- ik zie het al, het is zo duur omdat film1 en sport1 meteen in dat pakket zitten. Volgens mij is ie ook wel zonder die zenders te krijgen (was in het verleden ieg zo).
Verdiepen kan ook alleen maar als je echt verstand hebt van zaken.
En dat heb ik dus niet.
Heb uitgebreid gebeld met UPC waarbij me te verstaan is gegeven dat ik deze 2 zenders wel kon ontvangen.
Nu zit ik dus met het probleem wel dig tv maar geen hd voor ¤ 2.99 of de andere optie wel HD maar dan voor ¤ 29.99.
Persoonlijk vind ik dit dus geen keuze.
10x zoveel voor 2 zenders in HD.
Aan al die andere rim ram heb ik geen behoefte.
pi_53487192
quote:
Op woensdag 26 september 2007 13:49 schreef -Robbedoes- het volgende:

[..]

Verdiepen kan ook alleen maar als je echt verstand hebt van zaken.
En dat heb ik dus niet.
Heb uitgebreid gebeld met UPC waarbij me te verstaan is gegeven dat ik deze 2 zenders wel kon ontvangen.
Nu zit ik dus met het probleem wel dig tv maar geen hd voor ¤ 2.99 of de andere optie wel HD maar dan voor ¤ 29.99.
Persoonlijk vind ik dit dus geen keuze.
10x zoveel voor 2 zenders in HD.
Aan al die andere rim ram heb ik geen behoefte.
Dat klopt dus niet, want voor de 30 euro krijg je ook Film1 en Sport1, beiden in HD overigens. Als je dat dus niet wilt, heb je 2 keuzes:

- Gewoon digitale tv net als bijna iedereen voor 2,99 (bovenop de standaard kabelkosten van zo'n 16 euro per maand overigens)
- Analoge tv.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_53487538
Hmmm, ik ben nu wel nieuwsgierig. Ik heb het duurdere pakket genomen op proef (12,99). 1 van de redenen om het uit te proberen is natuurlijk discovery HD. Hoezo moet ik hiervoor dan nog een aparte decoder hebben? Immers wordt dat niet verteld bij de info over discovery HD.

tvp dus.
pi_53487573
Geen aparte decoder, maar de HD decoder (die ook alle standaard kanalen ontvangt) is een andere decoder dan de standaard decoder die bijna iedereen heeft. Deze kan dus geen HD aan.
pi_53487689
Dit is iets waar ik zelf dus ook mee zit. Ik wil digitale televisie, met NGC HD en Discovery HD. Dit kostte een paar maanden geleden 8,99 bij UPC. Nu lees ik op de website dat die kanalen onder andere in het Royaal pakket zitten (wat dus 8,99 kost). Alleen, ze leveren je dan mooi geen HD ontvanger, dus ook al staat op de site dat je dan de HD kanalen kan ontvangen, heb je er niets aan. Om nu 21 euro meer te betalen voor de twee kanalen (Film1, Sport1), waar je helemaal niet op zit te wachten, is toch wel behoorlijk veel. Tel het maar bij elkaar op, dan betaal je per maand 46 euro om televisie te kunnen kijken (analoog 16 euro, HD 30 euro).

Nee, ik wil het oude pakket van 8,99, dat was al aardig aan de prijs (toch 6 euro voor twee HD kanalen extra bovenop het standaard pakket). Dit is gewoon koppelverkoop, maar ja, dat mag hier in Nederland. En het alternatief? Dan ben je iets van 800 euro kwijt aan de aanschaf van satelliet + HD ontvanger en Canal Digital levert dan nog niet eens HD kanalen in het pakket (waardoor het dus duurder uitvalt omdat je een extra smartcard nodig hebt a 300 euro). Maar met die uitzuigerij van UPC gaat het mogelijk toch satelliet worden, is uiteindelijk goedkoper (reken maar uit, satelliet + ontvanger + smartcard + Canal Digital = 1500 euro over 5 jaar, UPC HD = 2800 euro over 5 jaar). Meer keus is er in ieder geval niet op gebied van HD.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
pi_53487763
quote:
Op woensdag 26 september 2007 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
Geen aparte decoder, maar de HD decoder (die ook alle standaard kanalen ontvangt) is een andere decoder dan de standaard decoder die bijna iedereen heeft. Deze kan dus geen HD aan.
Dat bedoel ik. Ik krijg bij UPC een decoder erbij. In mijn geval een wat duurdere dan de TS. Maar wat als UPC adverteert met HD uitzendingen, maar hun bijgeleverde decoder dit dus niet aan kan?

In dat opzicht ben ik het eens met TS dat UPC daarop aangesproken moet kunnen worden. Ze leveren immers de suggestie dat je met hun bijgeleverde decoder HD kan bekijken.
pi_53490031
-O_ UPC gaat echt niet inbinden als jij ze een beetje gaat emailen.
Stel je voor! Al die mensen die nu 29,95 betalen zouden dezelfde deal eisen.
De belangen zijn echt wel iets groter dan jouw televisiesignaal.

M.a.w. van UPC krijg je niks.
Ga maar verzinnen wat je wilt: Bijbetalen, accepteren wat je hebt of terugbrengen.
  woensdag 26 september 2007 @ 22:17:46 #20
181764 -Robbedoes-
Nee dit is geen banaan
pi_53500510
quote:
Op woensdag 26 september 2007 16:21 schreef mgerben het volgende:
-O_ UPC gaat echt niet inbinden als jij ze een beetje gaat emailen.
Stel je voor! Al die mensen die nu 29,95 betalen zouden dezelfde deal eisen.
De belangen zijn echt wel iets groter dan jouw televisiesignaal.

M.a.w. van UPC krijg je niks.
Ga maar verzinnen wat je wilt: Bijbetalen, accepteren wat je hebt of terugbrengen.
Nee een enkelling maakt geen vuist tegen over dit soort machtige bedrijven.
Maar wat nu als er heel veel mensen hier tegen protesteren?
Zo lang de kabelmaffia geen concurentie kent blijft dit bestaan.
Na telefoon en internet is dit het volgende pakket waar de concurentie op los gelaten moet worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')