abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53602073
quote:
Op zondag 30 september 2007 21:56 schreef DeVinger het volgende:
"Nee nee nee, godverdomme man! Godverdomme, weer die kut Hai. Godverdomme!"

Aldus de Mos bij zijn gemiste kans
Zijn daar nog beelden van ?
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53602122
Net op rtl7
  zondag 30 september 2007 @ 22:16:30 #78
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_53602482
Bossen floot matig tot goed vond ik. Eerste penalty wil ik vraagtekens bij zetten, maar de 2e was een 100% penalty in mijn ogen. Zeker op TV was dat goed te zien.
tegenwoordig bekend als Tha_Duck
pi_53603050
quote:
Op zondag 30 september 2007 22:16 schreef thaduck het volgende:
Bossen floot matig tot goed vond ik. Eerste penalty wil ik vraagtekens bij zetten, maar de 2e was een 100% penalty in mijn ogen. Zeker op TV was dat goed te zien.
Die eerste was een correcte tackle op de bal. 2e zag er beetje lomp uit misschien maar er gebeurt niks. Willem zei net ook al dat Bossen slecht was.
pi_53609012
Vd Schaaf is supergaaf! Mooi weer, die overwinning. Heb erg veel zin in Feyenoord volgende week.

En wtf, dit is echt een irritante lay-out...
Don't think twice, it's all right.
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:56:08 #81
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53609259
Het is inderdaad even wennen, die lay-out. Net als dat ik nog steeds moet wennen aan een perfect counterend Vitesse! Damn!
pi_53609264
Utrecht slecht, Vitesse hoefde niet geweldig te spelen om te winnen. Nu hebben ze dus energie over voor feyenoord. Leuk om te zien dat de trainer nog zo mee gaat ondanks we ruim voorstonden.

JH87 gewoon layout terug zetten http://forum.fok.nl/rde/edit_prefs en dan foksilver als layout kiezen.
  maandag 1 oktober 2007 @ 09:08:57 #83
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53609423
Yes, ik heb de oude layout terug!
pi_53609497
Thx PT! Ik heb m'n layout ook weer terug.
pi_53614680
Prachtig reslutaat. Verheagh, v/d Schaaf vond ik weer geweldig spelen. Alleen jammer dat Due gesbesseerd uitviel, hoop dat hij tegen Feyenoord kan spelen.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:02:26 #87
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_53625228
Yu "Kut" Hai
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 09:08:04 #88
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53633901
Yu Hai: "Kut is my middle name!"
  woensdag 3 oktober 2007 @ 00:18:43 #89
15600 BB-King
Long live the King!
pi_53657882
Wat er in de Voetbal International komt te staan...

Een van de spelers waarvan De Mos onder de indruk is, is Yu Hai. 'Yu Hai vind ik een schot in de roos. Misschien hebben we destijds een klein risico genomen om hem naar Arnhem te halen, maar dat betaalt zich nu uit. Hij past zich heel snel aan het nieuwe leefklimaat aan en is heel clever als voetballer. Vitesse gaat de komende jaren heel veel plezier aan hem beleven.'

Yeah right Aadje...
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_53657983
Kut Hai
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 3 oktober 2007 @ 01:57:36 #91
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_53659086
Aad is nooit vies van gewaagde uitspraken
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 3 oktober 2007 @ 11:53:41 #93
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53664624
Het dansje blijft geniaal!
De rest van het filmpje... Matig.
pi_53667389
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 11:44 schreef Klingon het volgende:
Aad de Mos Classics!

Godverdomme, weer die kut Hai

Wie wil nou niet zo'n trainer?
Tnx
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_53667752
Ik ben nog bezig aan een kort artikel over die actie van De Mos, maar zit nog even na te denken welke invalshoek ik er eens tegenaan ga gooien en welke instantie ik eens bel. Vitesse zal weinig zin hebben denk ik, die geven vast geen commentaar.
pi_53668605
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 14:16 schreef JH87 het volgende:
Ik ben nog bezig aan een kort artikel over die actie van De Mos, maar zit nog even na te denken welke invalshoek ik er eens tegenaan ga gooien en welke instantie ik eens bel. Vitesse zal weinig zin hebben denk ik, die geven vast geen commentaar.
Ik heb 'kut Hai' even gegoogled, maar het schijnt een vrij normale uitspraak te zijn
  woensdag 3 oktober 2007 @ 18:26:25 #97
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_53672995
quote:
VI: De wedstrijd
Er Is leven na Theo Janssen voor Vitesse

HIJ is het gezicht van Vitesse. Theo Janssen is de enige speler in de selectie die het tricot van Oranje om de schouders heeft gehad en staat bekend om zijn fabuleuze linkerbeen. Janssen was altijd het grootste talent van zijn generatie, voorbestemd voor de top, maar is blijven hangen in Arnhem. Afgelopen zondag ontbrak hij door een blessure in Utrecht, maar Vitesse ontdekte dat er wel degelijk leven is na Janssen. De uiterst gedisciplineerde en gebalanceerde ploeg van coach Aad de Mos liet FC Utrecht met 4-2 kansloos en toonde aan dat het ontbreken van het boegbeeld eerder een voordeel dan een nadeel is.

Theo Janssen mag dan met zijn traptechniek wedstrijden beslissen en met zijn dwingende persoonlijkheid de ploeg domineren, maar zijn pluspunten overstijgen niet altijd zijn minpunten. Dit seizoen kwam hij door blessureleed slechts twee keer in actie en Vitesse werd van die optredens niet bepaald beter. Anderhalve week ge-leden verloor de ploeg thuis met 2-0 van De Graafschap, terwijl enkele dagen later het bekerechec tegen Eindhoven volgde. Vitesse verloor kansloos met 4-2 van de Eerstedivisionist. Janssen viel na een uur geblesseerd uit met een fractuur in zijn linkerscheenbeen die hem opnieuw enkele weken aan de kant zal houden.

In Utrecht bleek dat de ploeg dat verlies vrij gemakkelijk kon opvangen. De Mos had een 4-5-1 formatie het veld ingestuurd, die uiterst compact en gedisciplineerd speelde. Voor de talentvolle keeper Piet Velthuizen stond een blok van zes man dat voortdurend achter de bal bleef en elk aanvallend initiatief van de thuisploeg zonder problemen in de kiem smoorde. Rechtsback Paul Verhaegh is een meer dan gemiddelde Eredivisiespeler, de centrale verdedigers Civard Sprockel en Giovanny Espinoza hadden geen enkele moeite met Utrecht-spits Robin Nelisse. Linksback Haim Megrelishvili oogt defensief kwetsbaar, maar kan wél meevoetballen en bewees dat met een treffer. En vóór de defensie zorgden Remco van der Schaaf en Abubakari Yakubu er met een indrukwekkende overgave voor dat er geen enkele speler doorkwam. Vitesse was nu een toonbeeld van tactische discipline en opofferingsgezindheid. De defensieve zekerheid zorgde voor een uitstekende balans, die voorin de flankspelers Anders Due (en zijn vervanger Yu Hai) en Gill Swerts, spits Gonzalo Lorca en schaduwspits Mads Junker alle bewegingsruimte verschafte.

Dat kon zondag vrij gemakkelijk omdat Nieuw Galgenwaard niet meer van FC Utrecht is. De ploeg die jarenlang in eigen huis - dankzij de combinatie van kwaliteit, opportunisme en kracht - de basis legde voor een goed seizoen bestaat niet meer. FC Utrecht zoekt tegenwoordig de oplossing in het positiespel, maar wie achterin speelt met Francis Dickoh, Alje Schut en Sander Keiler roeit steeds tegen de stroom in. Het is geen toeval dat Utrecht tegenwoordig zijn punten buitenshuis pakt, maar zich geen raad weet wanneer de ruimtes in eigen huis klein worden gemaakt. Vitesse zal in de toekomst wel eens hetzelfde probleem kunnen krijgen. Aad de Mos zal daarom blijven puzzelen. De 4-5-1 formatie zal vooral goed functioneren wanneer Vitesse kan reageren op de tegenstander. Of dat ook het geval is als Vitesse het initiatief krijgt opgedrongen, is nog maar de vraag. Dat laatste is de enige hoop voor Theo Janssen.
Ik verwachtte even een ambitieus verhaal van Theo die naar de top wilde. In tegenstelling daarvan, ben ik het 100% eens met deze column. Goed verhaaltje!
pi_53686999
Gisteren trouwens nog een mooi stukje in De Gelderlander:
quote:
Aad van de straat (1)

Vitesse-trainer Aad de Mos was zondagmiddag in Utrecht slachtoffer van verbaal geweld van een Utrecht-fan, maar de 60-jarige trainer bleek geenszins onder de indruk. Met ogen als vuurballen vroeg De Mos om uitleg, waarop de fan dreigend richting coach kwam. 'Wat moet je nou?', riep de ziedende De Mos, door twee man vastgehouden: 'Ik ben een grote Hagenees, ik vreet jullie allemaal op!'.
quote:
Aad van de straat (2)

Maar Haagse Aad was zondag naast slachtoffer ook pleger van verbaal geweld. Dat werd ongegeneerd geregistreerd door televisiezender RTL4. 'Weer die kut Hai', schreeuwde De Mos stampvoetend in de dug-out, nadat Yu Hai een enorme kans miste. Benieuwd of Yu Hai de taal van de straat kent, dan zou hij zeggen: 'Ik ben een Chinees, ik lust je rauw.'
pi_53687104
Geweldig! En ach beetje emotie moet kunnen zo af en toe.

Ik heb een goed gevoel voor zondag hoop dat ik dat gevoel blijf houden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')