Maar je had wel gelijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef suddendeath77 het volgende:
*reactie op edit*
*delete eigenlijk*

en veroorzaakt de vet luis! daarom 1 eetlepel wasmiddel is zat! (tenzij je erg smerige kleding hebt, maar alleen wassen omdat je het gedragen hebt en er zitten niet al te veel vlekken in is het gewoon genoeg!)quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:56 schreef Arukas het volgende:
Een wasmachine kan ook gaan stinken als je constant teveel waspoeder gebruikt, hoewel dat dan vaak meer een iets modderachtige lucht opleverd

1 a 2 eetlepels soda en een flinke scheut azijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:04 schreef SiGNe het volgende:
Hoeveel azijn en soda heb je nodig als je de machine eens grondig wil reinigen?
Ik woon in een studentenhuis dus de machine wordt behoorlijk vaak gebruikt en volgens mij ben ik de enige die het bakje nog weleens schoonmaakt.
Zelf gebruik ik altijd tablets om mee te wassen, heb je altijd genoeg.

Vloeibaar wasmiddel is er inderdaad veel gevoeliger voor dan poeder.quote:Op zondag 8 maart 2009 17:49 schreef styliste het volgende:
ik had het ook, heb het wasmiddelbakje goed schoongemaakt en ander wasmiddel gekocht (weet niet of ik met merken mag gaan gooien, maar voor degenen die het willen weten: Ariel) en nu nergens meer last van!
edit: poeder inderdaad, geen vloeibaar

De trommel is altijd van rvs lijkt me.quote:Op maandag 9 maart 2009 10:52 schreef dahei het volgende:
We hadden dit ook met een Indesit wasmachine. Hij begon op een gegeven moment naar zwavel te ruiken. Ik heb toen een 90 graden was gedraaid met een fles chloor erin (natuurlijk zonder wasgoed). Hierna nog een keer nagespoeld en toen was het weg. Een maand er na is de wasmachine kapot gegaan, door het losspringen van een veer tijdens het centrifugeren, dus of het op de lange termijn werkt, dak weet ik niet.
We hebben nu alweer een half jaar een LG waar het wel goed mee gaat.
Overigens moet je voorzichtig zijn met Soda icm een wasmachine met een aluminium trommel, Soda lost namelijk aluminium op.
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |