Ik vind dit altijd leuke topics. Laat weer zien dat wij (nog steeds) de grootste zijn. Verder ga ik uiteraard niet inhoudelijk in op dit soort onzinquote:
Mooi Slavia Praha avatar heb je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
welke pannekoek ben jij nou weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Meer dan jij volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
welke pannekoek ben jij nou weer, als je niks van voetbal weet ga maar terug naar onzin.
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Ze spelen al wel 11 of 12 jaar achter elkaar CL. En jullie?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggen![]()
Wij hebben hem wel eens gewonnen. Pff wat een onzin dit hahaquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:34 schreef valek het volgende:
[..]
Ze spelen al wel 11 of 12 jaar achter elkaar CL. En jullie?
Lachu toch.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wij hebben hem wel eens gewonnen. Pff wat een onzin dit haha
Veel Ajaxieden wonen toch ook in die troosteloze dorpen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een beetje Ajacied trekt zich niets aan van dat proviciaals gelul. Ze hebben 100% gelijk op voetbal gebied hoor, maar ze gaan elke dag nog steeds naar huis in hun troosteloze dorp waar hun moeder het via de bakker nog eerder weet dat ze de dochter van de bakker hebben geprobeerd te zoenen en gefaald hebben dan hun vrienden.
Wees maar blij in jullie schijt gat, ik hoop dat jullie ooit buiten voetbal iets hebben om trots op te zijn, maar ik betwijfel het.
Moeilijk he, onthouden dat het AjaCieden is. Het onderwijs is natuurlijk ook niet al te best in ontwikkelingsgebieden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:39 schreef valek het volgende:
[..]
Veel Ajaxieden wonen toch ook in die troosteloze dorpen.
Jij zegt het.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Moeilijk he, onthouden dat het AjaCieden is. Het onderwijs is natuurlijk ook niet al te best in ontwikkelingsgebieden.
Beetje lullig, aangezien het merendeel van de internethooligans (voetbal en fansquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, een beetje Ajacied trekt zich niets aan van dat proviciaals gelul. Ze hebben 100% gelijk op voetbal gebied hoor, maar ze gaan elke dag nog steeds naar huis in hun troosteloze dorp waar hun moeder het via de bakker nog eerder weet dat ze de dochter van de bakker hebben geprobeerd te zoenen en gefaald hebben dan hun vrienden.
Wees maar blij in jullie schijt gat, ik hoop dat jullie ooit buiten voetbal iets hebben om trots op te zijn, maar ik betwijfel het.
Laat ik het eerste maar gelijk toegeven: Ajax speelt de laatste jaren gewoon kut en stelt europees tegenwoordig dus niet zoveel voor.quote:Ik moest vorige week wel lachen. Ajax speelde zoals we gewend zijn weer Uefa-cupvoetbal . Ze moesten een uitwedstrijd spelen zoals we allemaal weten. Er waren maar 150 supporters van Ajax .
De Ajaxsupporters zeiken altijd dat PSV altijd met zo weinig supporters komt, dit is nog lachwekkender, 150 supporters. hahaha.
En tegen Slavia Praag zat het stadion maar half vol.
Klacht,
Ajaxsupporters met een grote mond terwijl ze zelf geen haar beter zijn.
Als je in 94/95 geinterresseerd raakt in voetbal dan kan ik me best voorstellen dat je dan fan wordt van de beste club van europa.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:41 schreef valek het volgende:
[..]
Hier wonen ook Ajaxsupporters. Kun je als Nederlander net zo goed voor Duitsland zijn. Dat is hetzelfde. Je bent toch voor je streek.
De meeste Ajaxsupporters beginnen dan weer, "ja maar Ajax speelt het mooiste en beste voetbal, blablabla".
Stelletje verraders.
Ik kan me dat niet voorstellen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:50 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Als je in 94/95 geinterresseerd raakt in voetbal dan kan ik me best voorstellen dat je dan fan wordt van de beste club van europa.
Waarom gaje niet gewoon masturberen op je PSV-teddybeer.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:31 schreef valek het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu, supporter van een club zijn die nooit CL spelen?
neuh, laat maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:56 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Waarom gaje niet gewoon masturberen op je PSV-teddybeer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |