Klopt, ben er zo bang voor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:10 schreef BonJovi het volgende:
Jij bent de held hier, je overbuurjongen is een Ajacied maar je durft het zelf niet in zijn gezicht te zeggen.zegt genoeg
Ik zit me hier de ballen uit mijn broek te lachen. Al de reacties hier. Heerlijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
fout, er is geen discussie mogelijk omdat jij post als een debiele kutkneus!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef BonJovi het volgende:
OMG sukkeltje Psv supporters zijn een lachertje, dus er is geen discussie mogelijk.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wees niet bang, jou nemen we helemaal niet serieus.
Moet jij nodig zeggen met je surprise sexquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:15 schreef Stommie het volgende:
[..]
fout, er is geen discussie mogelijk omdat jij post als een debiele kutkneus!![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je surprise sexAFC AJAX![]()
![]()
Het feit dat je je zelf Bon Jovi noemt zegt toch al genoeg lijkt me.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je surprise sex![]()
![]()
Ik vind dit altijd leuke topics. Laat weer zien dat wij (nog steeds) de grootste zijn. Verder ga ik uiteraard niet inhoudelijk in op dit soort onzinquote:
Mooi Slavia Praha avatar heb je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Aandoenlijk die Valek. Als hij iets over voetbal post, is het altijd anti-Ajax. Dat jongetje is nog erger dan DAM. Ga vooral zo door, hoe meer jij van dit soort gefrustreerde topics opent, des te groter is het bewijs dat wij nog steeds de grootste zijn!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
welke pannekoek ben jij nou weerquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Meer dan jij volgens mij.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
welke pannekoek ben jij nou weer, als je niks van voetbal weet ga maar terug naar onzin.
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:27 schreef Toewan het volgende:
[..]
Mooi Slavia Praha avatar heb je.Ze zijn in ieder geval hun CL campagne goed begonnen.
Maar jullie zijn echt de grootste, vandaar dat al die Europese topspelers jullie kant op komen! Leuk om te lezen hoe blij de supporters zijn met grote namen als Colin en Delorge. En dan hebben jullie een topspeler (Perez) en dan laten jullie hem voor een appel en een ei gaan. Ik zeg dank je wel, hij heeft zijn geld al weer dubbel en dwars opgebracht!
Maar jullie hebben wel 44 miljoen!
Ze spelen al wel 11 of 12 jaar achter elkaar CL. En jullie?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef stefmans het volgende:
[..]
Voor de breedte heb je zulke spelers gewoon nodig, en ik ben totaal niet blij met de basisplaatsen van Collin maar daar kan die jongen zelf ook niets aan doen. Nee PSV trekt lekker europese topspelers aan wil je zeggen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |