Jammer van de te lange zinnen en teveel bijv. naamwoorden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, irritant die vraag als het 30 secondes stil is in een msn () gesprek.
"Wat ben je aan het doen?"
Nou onzekere sufkut, ik ben me aan het afberen terwijl ik al mango-etend kijk naar een geestelijk gehandicapt debieltje dat een beer aan het knippen is terwijl hij z'n gebit van dichtbij mag bekijken...
Echt, als je net zoveel inspiratie bezit als een straatveger van 60 jaar met een knobbel op z'n oogkas, hou dan gewoon je beide kaken op elkaar en ga weer bedenken of je je wenkbrauwen morgen misschien moet kammen en in een permanent moet zetten omdat de 45-jarige leraar die je na schooltijd altijd even een tijd van genot geeft het misschien ook wel doet.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
Nou onzekere sufkut, ik ben me aan het afberen terwijl ik al mango-etend kijk naar een geestelijk gehandicapt debieltje dat een beer aan het knippen is terwijl hij z'n gebit van dichtbij mag bekijken...
Ja boeiend, grammaticaal zal het een drama zijn, who gives a fuck. De klacht blijft hetzelfdequote:Op dinsdag 25 september 2007 20:29 schreef felic. het volgende:
[..]
Jammer van de te lange zinnen en teveel bijv. naamwoorden.
-1
Nee.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja boeiend, grammaticaal zal het een drama zijn, who gives a fuck. De klacht blijft hetzelfde
Goed antwoord. Bezwaar als ik deze overneem?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:34 schreef Thomas B. het volgende:
ik zeg altijd dat ik kannibalistische dwerghamstervrouwtjes tot seks probeer te verleiden
Dat zijn pas kut vragen ja, voornamelijk als een vrouw dat gewoon face to face vraagt. Zeg je nergens aan dan is het niet goed omdat ze aan je gezicht zien dat je aan iets denkt. En geef je een stom antwoord of een die ze niet graag horen heb jij het weer gedaan.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef hugecooll het volgende:
"Waar denk je aan?"
Terwijl je gewoon zit te chillen en nergens aan denkt
Geen stomme waardeloze kutspellen spelen iigquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:44 schreef DaFan het volgende:
Hoi Paultje wat ben je aan het doen?
leef je uitquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Goed antwoord. Bezwaar als ik deze overneem?
"Ik probeer me voor te stellen hoe het eruit ziet als jij door drie enorme negers tegelijk wordt genomen en het zaad uit je mondhoeken druipt"quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:30 schreef hugecooll het volgende:
"Waar denk je aan?"
Terwijl je gewoon zit te chillen en nergens aan denkt
Drie maar? Dan is ze van mening dat je haar te min vindt en verlaat ze je.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
"Ik probeer me voor te stellen hoe het eruit ziet als jij door drie enorme negers tegelijk wordt genomen en het zaad uit je mondhoeken druipt"
Wedden dat ze stil is![]()
Hehe natuurlijk nietquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Geen stomme waardeloze kutspellen spelen iig
Of speel je ook allang niet meer?
Kutkneus, dat dien je te weten!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
Pfff, irritant die vraag als het 30 secondes stil is in een msn () gesprek.
"Wat ben je aan het doen?"
Nah, met diegene hoef ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:07 schreef Stommie het volgende:
[..]
Kutkneus, dat dien je te weten!!![]()
het is vast een BrEeZaH die dat vraagt..
ze verwacht dat je zegt:"aan jou"
vervolgens link je r een plaatje van een breezer en je hebt gegarandeerde sex dezelfde avond!
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:22 schreef Tomasso het volgende:
In één gat he...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Drie maar? Dan is ze van mening dat je haar te min vindt en verlaat ze je.
Je hoeft je eigen ervaringen niet op andere mensen te spiegelen hoor.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:18 schreef GGMM het volgende:
Wees blij dat er iemand is die interesse in je heeft naast je moeder. Tenzij je hebt stiekem over je moeder hebt natuurlijk.
geen breezah dus.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nah, met diegene hoef ik dat niet hoor
Nog nooit gedaan, maar ik zal het ook nooit gaan doen nu, bedankt voor de tip.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:34 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je hoeft je eigen ervaringen niet op andere mensen te spiegelen hoor.
Briljant.quote:Op zaterdag 29 september 2007 04:37 schreef BasOne het volgende:
eerste waar ik aan dacht
http://www.youtube.com/watch?v=W16qzZ7J5YQ&mode=related&search=
mattiez...quote:Op zaterdag 29 september 2007 01:39 schreef BonJovi het volgende:
Al die mensen die MSNzeggen komen op fok omdat ze geen matties hebben
Waarschijnlijk even gaar als hem zelf.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:25 schreef GioStyle het volgende:
Wat voor gare mensen heb jij op msn?
Iddquote:Op zaterdag 29 september 2007 01:39 schreef BonJovi het volgende:
Al die mensen die MSNzeggen komen op fok omdat ze geen matties hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |