Is dat nou die Mercedes waar hij het altijd zo druk over heeft.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
De auto !
Die Mercedes is van zijn vader...quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is dat nou die Mercedes waar hij het altijd zo druk over heeft.![]()
Lijkt verdacht veel op een Renault Twingo.![]()
Die is van zijn vader, niet zo lullig doen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de auto van zijn vader?quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:19 schreef T-lex het volgende:
[..]
Wow, Huub lijkt echt op mamaquote:
Wie weet in wat voor rotte omgeving ze is opgegroeid. Ik hoor die zus en vriendinnen ook steeds van 'je kent mama toch?' Kan ze ook niets aan doen. Ik dacht ook wel eens begrepen te hebben dat het gezin van Nena haar een beetje opgevangen hadden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo erg zal ze het niet vinden, ik zou de villa daarom allang verlaten hebben (denk ik), er gaan bij haar ook absoluut geen belletjes rinkelen als haar moeder via via laat weten dat ze het in wezen niets vindt dat Amanda daar zit.
Oldenzaals, Huub kan dat ook heel goedquote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef avonne het volgende:
Mama zei ook "Zijn die gasten nog niet weg?"
Daarvoor bij het uitzetten van de motor zij ze kut. Ze liet volgens mij de koppeling los of zo.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Kind zei ze! Jij hoort niet goed hoor.
Huub: hoi moeders
Moeder: hoi kind
Heerlijk is datquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oldenzaals, Huub kan dat ook heel goed![]()
Ja Huub heeft het niet van een vreemde.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:20 schreef avonne het volgende:
Mama zei ook "Zijn die gasten nog niet weg?"
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef SIRA het volgende:
haha, moeders over de slaapkamer.. en dit is dus de hobbyruimte
Zoals altijd als er familie van Huub op bezoek is , heerlijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Je voelt de liefde door het scherm, heerlijk
quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:28 schreef riri het volgende:
Ootmarsum.....een prachtig plaatsje
heel mooi daar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |