Whaha volgens mij danst die gast in de radio 538 reclame op tvquote:Op donderdag 27 september 2007 15:36 schreef -Willempie- het volgende:
Weet niet of deze al bekend is, maar ik vind hem hier wel passen!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kleine broertje van Gordonquote:Op donderdag 27 september 2007 09:41 schreef afcajos het volgende:
is vast al voorbij gekomen maar hij blijft zoooo fout
[afbeelding]
Hoezo?quote:Op donderdag 27 september 2007 17:17 schreef Igen het volgende:
Hahaha.
Iemand die op z'n 16e naar de plastisch chirurg gaat voor een neuscorrectie, dát vind ik sneu.
Ga is iemand anders afzeiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat dacht je van een SB klant of ze doet expres zo dom![]()
ah ok dat is tquote:Op donderdag 27 september 2007 18:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
wat dacht je van een SB klant of ze doet expres zo dom![]()
lees de op en het eerste topic, dan zie je dat dit geen breezah topic isquote:Op donderdag 27 september 2007 19:41 schreef stonecoldcrazy het volgende:
Wat is dit voor wannabe breezah topic.. wij waren eerder..![]()
![]()
Ik vraag me meestal af OF ze denken... Deze ziet er denkend uit, maar ik weet het nog steeds niet zeker.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:50 schreef Jeltos het volgende:
Nick name: !!!!!!PRADA![]()
Maar wholla jaxx je weetz wel nektazje![]()
![]()
Vraag me altijd af wat die mensen nu denken![]()
[afbeelding]
Goeiequote:Op donderdag 27 september 2007 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vraag me meestal af OF ze denken... Deze ziet er denkend uit, maar ik weet het nog steeds niet zeker.
het ergste is nog dat ze denkt dat ze knap is.quote:Op donderdag 27 september 2007 19:55 schreef Jeltos het volgende:
[..]
Goeie![]()
Hier nog 1 om het af te maken of ze is gewoon Graf lelijk of stoned of allebei![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
lijkt wel wat op een zeeleeuw die het strand is opgekropen en je met vis-vragende ogende aankijktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |