Ik dacht dat je hier niet meer zou postenquote:Op vrijdag 28 september 2007 10:13 schreef NED het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart.
Ik ben de TS helemaal niet!!!!!!!!!
Uitkeringquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef DRNKnHGH het volgende:
Als je maar niet net als die kuthippies niet meer gaat werken en een uitkering aanvraagt
Het feit dat je zulke domme posts maakt, dat maakt je dommer als mijquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:33 schreef donald_dick het volgende:
kon je niks beters verzinnen met je semi MBO hersentjes
Gelukkig krijg je op het MBO nog Nederlandsquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Het feit dat je zulke domme posts maakt, dat maakt je dommer als dan mijBasisschool niet afgemaakt?
Feestje bouwen dan, blij gupquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je op het MBO nog Nederlands
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vaker bij minder bedeeldenquote:
hoog·moeds·waan·zin (de ~ (m.))quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar dat heb ik vaker bij minder bedeelden![]()
het woordenboek komt erbij. Zoek meteen maar pauper opquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:29 schreef deepart het volgende:
[..]
hoog·moeds·waan·zin (de ~ (m.))
1 geestesziekte met dwangvoorstellingen omtrent eigen grootheid => hoogmoedswaan
Waarom? Jou familie boeit me niet hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het woordenboek komt erbij. Zoek meteen maar pauper op
nog ff voor de duidelijkheid, een woordenboek is geen plaatjesboek, zoals je MBO plak- en knipboekjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:55 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom? Jou familie boeit me niet hoor
Die zin heeft niks te maken met de quote, geef maar toe, hij deed pijn hèquote:Op vrijdag 28 september 2007 19:58 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog ff voor de duidelijkheid, een woordenboek is geen plaatjesboek, zoals je MBO plak- en knipboekjes![]()
En nu mij de schuld geven dat jij niet eens een simpel verband kan leggenquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Die zin heeft niks te maken met de quote, geef maar toe, hij deed pijn hè
Vuilnisman heb ik 4 jaar voor geleerdquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En nu mij de schuld geven dat jij niet eens een simpel verband kan leggenmaar gelukkig hoef je niet slim te zijn bij de McDonalds of de Gamma
![]()
zo, je had geen gevatte reactie meerquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Vuilnisman heb ik 4 jaar voor geleerd
Ik heb geen zin om gevatte opmerkingen te maken tegen een autist, die luisteren namelijk toch nooitquote:Op zaterdag 29 september 2007 03:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo, je had geen gevatte reactie meer![]()
nee hoor, naar laaggeschoolde burgers wordt nooit geluisterd, daarom laten we massaal Polen komenquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:18 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om gevatte opmerkingen te maken tegen een autist, die luisteren namelijk toch nooit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |