quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:23 schreef Curri het volgende:
knap, noem alle banen + reden van ontslag eens op
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:33 schreef deepart het volgende:
Nu moeten wij onze zuur verdiende centen aan onderanderen jou afstaan omdat je te kneuzig bent een baan te houden.
Die 20% komt onderandere door jou....
Ow ben jij er zo een?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:11 schreef DRNKnHGH het volgende:
Als je maar niet net als die kuthippies niet meer gaat werken en een uitkering aanvraagt
Of schimmel onder je oksels kwekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef Schijtgeit het volgende:
5 banen in een half jaar, dan moet je wel ontzettend uit je bek stinken.
Je hebt mensen die werken en je hebt marrokanen....quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een?
Ik hoop van harte dat jij ooit eens onvrijwillig langdurig werkeloos bent.
Eens kijken of je dan nog zo hoog van de toren blaast en geen gebruik wil maken van de mogelijkheden om een uitkering aan te vragen!
Moraalriddertquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een?
Eens kijken of je dan nog zo hoog van de toren blaast en geen gebruik wil maken van de mogelijkheden om een uitkering aan te vragen!
Dat kan mooi zijn, je kan mij een domme lul noemen wat je wilt, maar door de voorzieningen die er zijn heb ik dadelijk wel een HBO opleiding volledig betaald en 0,0 euro studieschuld.quote:
HBOquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan mooi zijn, je kan mij een domme lul noemen wat je wilt, maar door de voorzieningen die er zijn heb ik dadelijk wel een HBO opleiding volledig betaald en 0,0 euro studieschuld.
Wie is er dan de domme lul
Niet iedereen is slim genoeg voor een universitaire studiequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
HBO, vandaar dat je nu een uitkering hebt.
Jij, want je kan geen werk vindenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:46 schreef NED het volgende:
[..]
Dat kan mooi zijn, je kan mij een domme lul noemen wat je wilt, maar door de voorzieningen die er zijn heb ik dadelijk wel een HBO opleiding volledig betaald en 0,0 euro studieschuld.
Wie is er dan de domme lul
Word nigga!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij, want je kan geen werk vinden![]()
Ga dan tijdelijk iets onder je nivo werken ofzo en ondertussen zoeken naar een baan die bij je past. Maar nee hoor jij wil liever leven op de centen van een ander. Eigenlijk ben je een dief! En dat is niet veel beter als een marrokaan
Ff je propadeuse halen in het eerste jaar, wat punten bij elkaar sprokkelen omdat je hebt meegedaan met een intro en dan kunnen doorstromen naar een uni.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:47 schreef NED het volgende:
[..]
Niet iedereen is slim genoeg voor een universitaire studie
Schiet mij maar lek, maar ik hoef niet te solliciteren onder mijn niveau. Bovendien als ik dat zou doen zou ik minder verdienen dan ik nu aan uitkering krijg.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:48 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij, want je kan geen werk vinden![]()
Ga dan tijdelijk iets onder je nivo werken ofzo en ondertussen zoeken naar een baan die bij je past. Maar nee hoor jij wil liever leven op de centen van een ander. Eigenlijk ben je een dief!
Ah, je hebt je aangemeld bij de Tomin groep, word het toch nog wat met je. 14.gifquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef NED het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar ik hoef niet te solliciteren onder mijn niveau. Bovendien als ik dat zou doen zou ik minder verdienen dan ik nu aan uitkering krijg.
Ik begin volgende week met een studie volledig betaald, met behoud van uitkering en ontzegging van de sollicitatieplicht. Ook zit er een baangarantie aan vast.
Om hem te kunnen volgen misschien niet, maar om hem daadwerkelijk met succes af te kunnen ronden wel enigsinds.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef Devlinsect het volgende:
Jaja, slim moet je ervoor zijn om een universitaire studie te kunnen volgen.![]()
Ik kosts op jou jonge.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:50 schreef NED het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek, maar ik hoef niet te solliciteren onder mijn niveau. Bovendien als ik dat zou doen zou ik minder verdienen dan ik nu aan uitkering krijg.
Ik begin volgende week met een studie volledig betaald, met behoud van uitkering en ontzegging van de sollicitatieplicht. Ook zit er een baangarantie aan vast.
Dat was in je vorige reactie waar ik op reageerde wel duidelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:52 schreef NED het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik daar niet slim genoeg voor ben en dat maakt me eik helemaal geen reet uit
En waarom? Omdat ik gebruik maak van de mogelijkheden die er geboden worden?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:53 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik kosts op jou jonge.
Er is een woord voor dit soort mensen.....Uuhhh.....oja!!! kkmongole
Sorry ik moet schijten, kan je je mond even open doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef NED het volgende:
[..]
En waarom? Omdat ik gebruik maak van de mogelijkheden die er geboden worden?
Ik zou een domme lul zijn als ik het niet zou doen
Iets wat weldegelijk klopt, en waaruit blijkt dat de sociale voorzieningen flink op de schop moeten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef NED het volgende:
[..]
Ga gewoon ergens werken! Want tja, die mogelijkheid word je toch ook geboden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef NED het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met gierig te maken of met lui of werkschuw of wat dan ook.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:57 schreef deepart het volgende:
Is toch gierig? Iedereen moet werken, allemaal moeten we betalen. Maar jij koopt dingen met de centen van een ander.
Uitkeringstrekker bah
En nog alcoholist ook...quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:59 schreef NED het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met gierig te maken of met lui of werkschuw of wat dan ook.
Anyway, ik trek ff een biertje open die ik van jullie geld gekocht heb.
Bedankt daarvoor!!!!!
Haal ook even de trekker over gelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:59 schreef NED het volgende:
[..]
Het heeft helemaal niks met gierig te maken of met lui of werkschuw of wat dan ook.
Bedankt daarvoor!!!!!
Heel vervelend als je je baan verliest, maar ga dan tijdelijk wat werk doen beneden je niveau.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:43 schreef NED het volgende:
[..]
Ow ben jij er zo een?
Hij is gestikt in zijn bierquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef B.. het volgende:
en het was weer still...... verder nog iets NED?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:59 schreef NED het volgende:
[..]
Bedankt daarvoor!!!!!
MAAR HOE KOMT DIT DAN?!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:25 schreef Koffielurk01 het volgende:
Ik krijg geeneens een uitkering voorlopig
Voel ik me ook iets te goed voor dus laat maar zitten.![]()
Volgens mij krijg je de eerste 3 maand na aanvraag geen uitkeringquote:
Ja........ nóg een biertje die jullie allemaal betaald hebbenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:12 schreef B.. het volgende:
en het was weer still...... verder nog iets NED?
Stoer hoor, alvast aan het oefenen voor als je straks ''studeerd''quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ja........ nóg een biertje die jullie allemaal betaald hebben
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef NED het volgende:
[..]
Ja........ nóg een biertje die jullie allemaal betaald hebben
Nee hoor, helemaal niet zelfs.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:59 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Stoer hoor, alvast aan het oefenen voor als je straks ''studeerd''...
Doe dan ook niet tof dat wij voor je bier werken, dan vraag je er toch om....quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NED het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet zelfs.
Ik vind het alleen belachelijk dat iedereen hier roept dat als je eventjes tijdelijk een uitkering hebt dat je dan meteen een vuile dief en een domme profiteur en weet ik wat al dies meer bent.
Dus pak je maar gelijk een biertje?quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:06 schreef NED het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet zelfs.
Ik vind het alleen belachelijk dat iedereen hier roept dat als je eventjes tijdelijk een uitkering hebt dat je dan meteen een vuile dief en een domme profiteur en weet ik wat al dies meer bent.
Eens, TS is een kuthippiequote:Op dinsdag 25 september 2007 17:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Sorry ik moet schijten, kan je je mond even open doen
Is toch gierig? Iedereen moet werken, allemaal moeten we betalen. Maar jij koopt dingen met de centen van een ander.
Uitkeringstrekker bah
Ohja... dat maakt verschil...quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:20 schreef NED het volgende:
Dat deed ik pas nádat iedereen er over viel, mafketel
Ok, dan kan je net zo goed ff gaan krassen he.. DE MESSEN LIGGEN ER TOCH!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:25 schreef NED het volgende:
Ja nouja, dat bier ligt hier toch in de koelkast, dus waarom zou ik er geen nemen?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef deepart het volgende:
[..]
Je hebt mensen die werken en je hebt marrokanen....
quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:29 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ok, dan kan je net zo goed ff gaan krassen he.. DE MESSEN LIGGEN ER TOCH!
Jonges ajbquote:
Ik lach me echt helemaal ziek als jij ooit een keertje werkeloos raakt en om wat voor reden dan ook niet zomaar eventjes onder je niveau aan de bak kan.quote:
Sadistquote:Op dinsdag 25 september 2007 19:44 schreef NED het volgende:
[..]
Ik lach me echt helemaal ziek als jij ooit een keertje werkeloos raakt en om wat voor reden dan ook niet zomaar eventjes onder je niveau aan de bak kan.
Kijken als de bank je huis dreigt te verkopen of je dan nog altijd geen uitkering aan gaat vragen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |