dat komt door je oorsnot manquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
stop met school en ga werken. dan zul je meteen inzien dat je je aan het aanstellen was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
geen zin in lange verhalen, dus speciaal voor jullie allemaal conclusie's en klachten in 1 zin samengevat:
klacht 1: veel te veel huiswerk en toetsen, en veel te lange dagen moeten maken
vervelend, maar ja dat gebeurt nou eenmaal met oude mensenquote:klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
zet hem uit/leg van de haakquote:klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
Want je maakt liever korte dagen mee zodat je eerder dood mag?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
Uit het niets lijkt me sterk, is hij geteleporteerd door ufo's?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
Bel hem op waar hij heen is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
jij hebt niet goed geleeeezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef punchdrunk het volgende:
klacht 3: sjesus zeg, de telefoon ging over. snel, pak de scheermesjes en maak er een einde aan!
LOL, alsof dat beter wordt als je gaat werken...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
geen zin in lange verhalen, dus speciaal voor jullie allemaal conclusie's en klachten in 1 zin samengevat:
Opa valt ineens om vanwegen hartstilstand, een paar dagen zit je dan in een duits kapelletje naar een uitvaartsdienst voor hem te luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
Advies: Nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
Er interessantquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn leven is tot nu toe zorgeloos geweest de afgelopen weken.
Dat fleurt de TS misschien opquote:
Wacht maar totdat je niet meer thuis woont. Dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn leven is tot nu toe zorgeloos geweest de afgelopen weken.
En het wordt alst goed is alleen maar beter want ik ga voor 99% zeker bij een helpdesk werken dus weer extra cash verdienen
Yeah gek, dat zal wel kk stylz zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je niet meer thuis woont. Dan piep je wel anders.
Geniet er dus van en geef je moeder volgende week een bos bloemen. Zij strijkt je kleren en zorgt dat je wat te vreten krijgt.![]()
quote:
Ik zie nog maar 1 optie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
ik leef met je meequote:Op dinsdag 25 september 2007 19:39 schreef skippy22 het volgende:
1 Met verkeerde platvoet uit bed gestapt
2 Koffie over me heen
3 Zeikerige kut bejaarden in de trein
4 4 uur in de trein
5 Klote afspraak gehad
6 Moe
7 Brak
8![]()
MMORPG nerd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
/wrist.
je opent een vreemd topic, best wel logisch dat je ook rare reacties krijgt natuurlijkquote:
heb ik ook een keer gehadquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
nee ik zit bij de staatsloterijquote:Op woensdag 26 september 2007 00:01 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ga toch krassen!
ja en dat maakt het verdriet minder? mafketelquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:54 schreef Magereheinus het volgende:
Aansteller, van je opa is kut, maar de rest overkomt iedereen dus loop niet te janken man!(nja dat iemand zn opa in t ziekenhuis komt overkomt ook wel een grote groep denk ik)
Ik las zoek een andere opaquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:36 schreef peterh het volgende:
Oplossing:
klacht 1: zoek een andere opleiding
klacht 2: bezoek je opa
klacht 3: probeer eens een andere telefoon
of ga naar de oorarts
quote:
dat dusquote:
Als je zielig wilt doen, en medeleven wilt kun je beter naar het Libelle-forum gaanquote:Op woensdag 26 september 2007 16:43 schreef oorsnot het volgende:
dude, het is toch focking hinderlijk als je de hele tijd word gebeld en er is alleen maar ruis?
en aangezien wij zo'n uber vette telefoon hebben met een draadje er nog aan....
voor de mbo'ers onder ons: ik bedoel ermee dat ik de telefoon niet mee kan nemen naar me kamer, en dus telkens als er gebeld word naar beneden moet om de telefoon op te nemen
oh en voor de wijsneuzen die gaan zeggen: ''dan neem je toch niet op'', ja ik zal wel op moeten nemen want misschien is het nieuws over me opa
amen
TS is vrouw? Ohnee man volgens profiel. Nou dan verander het maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |