dat komt door je oorsnot manquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
stop met school en ga werken. dan zul je meteen inzien dat je je aan het aanstellen was.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
geen zin in lange verhalen, dus speciaal voor jullie allemaal conclusie's en klachten in 1 zin samengevat:
klacht 1: veel te veel huiswerk en toetsen, en veel te lange dagen moeten maken
vervelend, maar ja dat gebeurt nou eenmaal met oude mensenquote:klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
zet hem uit/leg van de haakquote:klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
Want je maakt liever korte dagen mee zodat je eerder dood mag?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
Uit het niets lijkt me sterk, is hij geteleporteerd door ufo's?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
Bel hem op waar hij heen is?quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
jij hebt niet goed geleeeezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:39 schreef punchdrunk het volgende:
klacht 3: sjesus zeg, de telefoon ging over. snel, pak de scheermesjes en maak er een einde aan!
LOL, alsof dat beter wordt als je gaat werken...quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
geen zin in lange verhalen, dus speciaal voor jullie allemaal conclusie's en klachten in 1 zin samengevat:
Opa valt ineens om vanwegen hartstilstand, een paar dagen zit je dan in een duits kapelletje naar een uitvaartsdienst voor hem te luisteren.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
Advies: Nieuwe kopen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:klacht 3: een telefoon die gaat en ik alleen maar ruis hoor
Er interessantquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn leven is tot nu toe zorgeloos geweest de afgelopen weken.
Dat fleurt de TS misschien opquote:
Wacht maar totdat je niet meer thuis woont. Dan piep je wel anders.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:01 schreef Maikuuul het volgende:
Mijn leven is tot nu toe zorgeloos geweest de afgelopen weken.
En het wordt alst goed is alleen maar beter want ik ga voor 99% zeker bij een helpdesk werken dus weer extra cash verdienen
Yeah gek, dat zal wel kk stylz zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je niet meer thuis woont. Dan piep je wel anders.
Geniet er dus van en geef je moeder volgende week een bos bloemen. Zij strijkt je kleren en zorgt dat je wat te vreten krijgt.![]()
quote:
Ik zie nog maar 1 optie.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef oorsnot het volgende:
klacht 2: opa ligt van de ene op de andere dag in het ziekenhuis uit het niets![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |