Nee hoor, want ik wil wel blijven leren .. en dat lukt me niet ...quote:Op woensdag 26 september 2007 16:30 schreef Fugie het volgende:
denk dat de jaloezie alleen maar toeneemt als ik zeg dat ik gewoon series zit te kijken onder werktijd
en morgen weer de hele dag
ah dan is internet heel belangrijk op het werkquote:Op woensdag 26 september 2007 16:37 schreef Fugie het volgende:
mja ik wil ook wel werken, maar ik zit weer in een vage situatie. Opzich niet zo erg want ik ben druk bezig mijn zojuist gekochte appartement in te richten en al dat soort fratsen
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!quote:Op woensdag 26 september 2007 16:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah dan is internet heel belangrijk op het werkdie situatie herken ik
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonderquote:Op woensdag 26 september 2007 16:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Internet is altijd belangrijk, thuis en op het werk!![]()
Inderdaad, dan kan je niet even het nieuws bekijken, mail bekijken,quote:Op woensdag 26 september 2007 16:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whaha ja idd , t wordt erg vervelend zonder
het is niet warm, maar koud .. nee valt toch wel mee?quote:Op woensdag 26 september 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi , tis fucking koud buiten![]()
Hier valt het allemaal wel mee, de lucht is nogal .. ja .. uh ... grijs ..quote:
Hier nog iets meer dan 30 minuten, blijf iets langer anders moet ik buiten zo lang op de trein wachtenquote:
Dat valt nog wel mee, ik kijk op het station zeg maar ..quote:Op woensdag 26 september 2007 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
zal je net zien dat het gaat plenzen als je naar buiten stapt
eetsmakelijk!quote:Op donderdag 27 september 2007 07:58 schreef draculettetje het volgende:
zit nog aan mn ontbijt maar Mogguh!
Ben al een half uur aan het werk (LEES, ik zit hier al een half uurtje te FOKKEN!)quote:Op donderdag 27 september 2007 08:05 schreef draculettetje het volgende:
ook al ziekjes aan het worden? gatsie.....
ben je al wel op werk dan?
ik niet wordt rond 8.40 opgehaald
ik zal voor je duimen! succes en beterschap....quote:Op donderdag 27 september 2007 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben al een half uur aan het werk (LEES, ik zit hier al een half uurtje te FOKKEN!)
Buikpijn, koppijn .. beetje misselijk, hoop dat ik het haal vandaag![]()
Dank u dank u!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal voor je duimen! succes en beterschap....
moet de bar van je overgenomen worden?
Ik weet niet hoeveel ook achter pc zit vandaag dus kan een poging wagen maar heb wel kans op ongeduldige klanten!
Of zijn er andere vrijwilligers?
zet koffie machine aan
goed plan!quote:Op donderdag 27 september 2007 08:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dank u dank u!
Als je de bar wil overnemen graag kan ik zo weer even een dutje doen ...
Ik blijf lekker achter mijn pc zitten, dan gaat mijn collega maar alles klusjes lopen.
Godkoop, dicht in de buurt van de Randstad en lekkerewijfenquote:Op woensdag 26 september 2007 14:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
wie gaat er dan ook naar lelystad
en je begint net ?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een kutdag. Ik heb het nu al helemaal gehad.
wil je erover praten?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef Dylanesque het volgende:
Wat een kutdag. Ik heb het nu al helemaal gehad.
nou zal ik weer wat opbeurende plaatjes gaan posten ?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik gewoon depressief. Kan gebeuren.![]()
Liever niet, er zit een groot raam achter me waar leerlingen langs komenquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zal ik weer wat opbeurende plaatjes gaan posten ?
het lijkt wel op een terminal ipv een computerquote:Op donderdag 27 september 2007 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
wel wat te doen op m'n werk, maar het gaat zo langzaaaaaaaaaaaam
iets met een boek aanpassen, dat staat in Word, maar er staan zoveel afbeeldingen in, dat het laden van 1 pagina de pc 14 minuten vast laat lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |