Nou ik praat het helemaal niet goed.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarin wordt hij dus schijnbaar gesteund door die Anita? Ongelooflijk. Zijn agressieprobleem zo afwentelen op iemand anders en dat als psycholoog nog goedkeuren ook en de schuld bij een ander leggen.
Ze heeft Brian zelfs de vraag gesteld waarom Amanda Brian altijd basht, het moet niet gekker worden.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
En daarin wordt hij dus schijnbaar gesteund door die Anita? Ongelooflijk. Zijn agressieprobleem zo afwentelen op iemand anders en dat als psycholoog nog goedkeuren ook en de schuld bij een ander leggen.
Zou me niks verbazen, dit is niet alleen het resultaat van een praatsessie met Anita.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:37 schreef Kaleddis het volgende:
Zou z'n dosis verhoogd zijn ofzo ? Hij praat en kijkt zo vaag...
Serieus, zei hij dat?quote:
Niet zo. Maar hij zou graag naar buiten willen. Voelt zich nu als een winnaar ook al wint hij de villa niet. Zou graag iets met z'n netwerk doen, goede dingen doen. Klonk wel alsof hij er graag uit zou stappen.quote:
Maar diezelfde vlieger gaat één op één op waar het Brian betreft. Die lult ook maar door zonder te luisteren, onderbreekt je constant en als je dat bij hem doet dan moet je je kutsjmoel houden, zijn vriendin zijnde.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:38 schreef T-lex het volgende:
Nou ik praat het helemaal niet goed.
Maar die Amanda is ook wel een echte bloedzuiger...oogkleppen op en knallen. Is geen speld tussen te krijgen bij die tante. Soms snap ik best dat je helemaal moedeloos zal worden van zo'n vriendin.![]()
Ok, thanx, klinkt hoopvol.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet zo. Maar hij zou graag naar buiten willen. Voelt zich nu als een winnaar ook al wint hij de villa niet. Zou graag iets met z'n netwerk doen, goede dingen doen. Klonk wel alsof hij er graag uit zou stappen.
Amanda.quote:
Dat zei hij niet...hij zei letterlijk dat hij helemaal niet meer weg wou uit dit huis...hij kon hier aan dingen werkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Niet zo. Maar hij zou graag naar buiten willen. Voelt zich nu als een winnaar ook al wint hij de villa niet. Zou graag iets met z'n netwerk doen, goede dingen doen. Klonk wel alsof hij er graag uit zou stappen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef riri het volgende:
[..]
Dat zei hij niet...hij zei letterlijk dat hij helemaal niet meer weg wou uit dit huis...hij kon hier aan dingen werken
Jammer, het was te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:50 schreef riri het volgende:
[..]
Dat zei hij niet...hij zei letterlijk dat hij helemaal niet meer weg wou uit dit huis...hij kon hier aan dingen werken
Ah, fijn om te merken dat hij dat neerbuigende toontje heeft laten varen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik ga douchen
Brian: Ja eindelijk, gelukkig.
Maar ze gaat haar strobos niet nat maken natuurlijk, is slecht voor de kwaliteitquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda: Ik ga douchen
Brian: Ja eindelijk, gelukkig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |