quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel. Maar het is zo typisch dat die regels lijken te veranderen zodra ze met die verandering Brian in een beter daglicht kunnen zetten.
Hij moet zo verkrampt lopen om de controle over zijn opgerekte kringspier te houden. Doet hij dat niet dan schijt hij de hele boel er onderquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef Kaleddis het volgende:
Blijf me verbazen over de houterigheid van Nix![]()
Ken het verhaal uit eerste hand. Ik zat destijds ook in de cel voor het schrijven van de fakelogsquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef avonne het volgende:
[..]
bron of linkje?
Anders ga ik er van uit dat je dat zelf hebt geschreven, Mister Fakelog
Daarom is ie ook afgedankt als voetballerquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:49 schreef Kaleddis het volgende:
Blijf me verbazen over de houterigheid van Nix![]()
Dat vraag ik me dus ook af, opvallend dat hij er niet was, hij was wel uitgenodigd.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:56 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zit Carlos elke te lelelelllen als het over het feest van zaterdag gaat en waarom hij er niet was ?
En dan tegen Huub zeggen, snap je waarom leleleleh ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook af, opvallend dat hij er niet was, hij was wel uitgenodigd.
Zou ie Jaap dan hebben laten verdwijnen ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
En dan tegen Huub zeggen, snap je waarom leleleleh ?
En Huub begrijpend ja knikken![]()
Dat duurt geen 10 jaar als hij doorgaat met zichzelf zo vol te proppen, hij vreet de hele dag door.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef cobain94 het volgende:
http://www.myheritagefile(...)2985ee319f647cxm7w31
Dennis over tien jaar..
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:51 schreef Borga het volgende:
[..]
Hij moet zo verkrampt lopen om de controle over zijn opgerekte kringspier te houden. Doet hij dat niet dan schijt hij de hele boel er onder
Daarna is Dennix aan de beurt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 16:16 schreef StephanL het volgende:
Huub is naar Anita.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |