Wat ik niet snap is dat men Joris een lekker ding vindt. Die vind ik dus echt niksquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik niet... ik vind Huub een heerlijk, ondeugend bekkie hebben
komt ook, omdat het altijd echt bezoek ook is... leuke verhalen e.d. (zo totaal los van het spel, zoals bezoek ook hoort te zijn)quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:00 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
toch veelzeggend dat veel streamers hiier naar uitkijken (ik ook)
Dennix wel van een 6-jarig meisje, die met hem wou trouwen. Van Naad weet ik het niet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef miraculeus het volgende:
Heb al een tijd de cossen niet goed gevolgd, maar weet iemand of Nadia al een 'kinderbrief' heeft gekregen? Die heb ik een tijd geleden opgestuurd, maar heb m nog niet voorbij zien komen.
Ik vind dat een mooie jongen met prachtige ogen, maar Huub heeft meer uitstraling en persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat men Joris een lekker ding vindt. Die vind ik dus echt niks
Huub heeft een leuke kop (strakke wenkbrauwen)
Ik ook, echt nog een ondeugend jongetje.Ik moest zondag zo lachen hoe hij bij de fanfare met die trommel stond.quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:58 schreef Desii het volgende:
[..]
snap ik niet... ik vind Huub een heerlijk, ondeugend bekkie hebben
Brian heeft groot gelijk, Amanda is dom om alles met Nadia te bespreken, want ook Nadia heeft als doel Brian eruit te werken. Het stoken, roddelen en dan weer poeslief tegen Brian zijn allemaal onderdelen van het groter doel, weg met Brian zodat Amanda aan de kant van Nadia komt, en zij niet afhankelijk is van Dennis en Jaap.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:04 schreef Dreamboy het volgende:
Brian. Jullie zaten gisteren lekker op het trappetje te praten en Jaap die staat gewoon mee te luisteren met jullie en maar inne zegt Brian hij slaat alles op en straks weet hij precies hoe het allemaal zit en dan is het Amanda wel Nadia weg en Brian weg.
Brian.Jullie moeten uit kijken met Jaap
Helemaal mee eens, jammer dat je niet kunt kijken maar er staat morgen vast wel een filmpje op VOL,quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:06 schreef Desii het volgende:
[..]
komt ook, omdat het altijd echt bezoek ook is... leuke verhalen e.d. (zo totaal los van het spel, zoals bezoek ook hoort te zijn)
Joris heeft hele mooie ogenquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:02 schreef avonne het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat men Joris een lekker ding vindt. Die vind ik dus echt niks
Huub heeft een leuke kop (strakke wenkbrauwen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |