De sneltoetsen zijn gemakkelijk te wijzigen, maar díe sneltoetsen niet, bij mijn weten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef ruud.nl het volgende:
Je zou ook in de handleiding van het toestel kunnen kijken hoe en of je je sneltoetsen zelf kunt wijzigen.![]()
Sony Ericsson heeft er zelf een software update opgezet, dit zijn dus de fabrieksinstellingenquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef hamkaastosti het volgende:
en als je terug naar fabrieksinstellingen gaat?
wat een boefjesquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Sony Ericsson heeft er zelf een software update opgezet, dit zijn dus de fabrieksinstellingen.
dit dusquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Calibrero het volgende:
Ze hebben er waarschijnlijk de T-mobile 'branded' firmware op gezet. Als je een datakabel hebt, kan je zelf de nieuwste 'unbranded' firmware downloaden, en op je mobiel installeren.
Dat lijkt me geen officiele SE-software, toch? Dat lijkt me tamelijk 'eng', ik probeer eerst even uit te zoeken of ik het niet zelf op kan lossen, anders morgen of overmorgen maar weer naar die T-Mobile shop. Irritant, dit.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Calibrero het volgende:
Ze hebben er waarschijnlijk de T-mobile 'branded' firmware op gezet. Als je een datakabel hebt, kan je zelf de nieuwste 'unbranded' firmware downloaden, en op je mobiel installeren.
Nee, dit is duidelijk m'n eigen telefoon.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik denk dat ze je een refurbished toestel hebben gegeven. Iemand anders met een kapotte telefoon, krijgt waarschijnlijk jouw toestel.
Nou ja, zeuren... Nieuwe T-Mobile firmware, ik had er nog nooit van gehoord, dus wat dat betreft heb ik dus iets geleerd van dit topic. De volgende vraag is hoe ik het verander, want ik dacht dus dat ik het sowieso niet kon veranderen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:13 schreef Bastoenie het volgende:
Staat gewoon de nieuwe T-mobile firmware op, die sneltoetsen kan je btw ook zo veranderen. Niet zo snel zeuren als ze iets netjes oplossen
Als je hem een aantal seconden ingedrukt houdt? Werkte bij mijn vorige twee telefoons ookquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ja, maar hóe?
Ja, de buitenkant misschien, maar heb je het imei-nummer gecontroleerd?quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, dit is duidelijk m'n eigen telefoon.
Daar staat hoe je een snelkoppeling kan bewerken, maar niet deze snelkoppeling.quote:
Oh, dát weet ik niet, zou zomaar kunnen. Maar dan nog zou je toch het één en ander aan moeten kunnen passen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:43 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, de buitenkant misschien, maar heb je het imei-nummer gecontroleerd?
MR heeft dat toestel gewoon gefotografeerd icm. met een animated GIFje, hij doet niet aan Jamba meuk gelukkigquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:34 schreef Marurk het volgende:
Het eerste wat in me opkwam toen ik die foto zag: Heeft die maloot nou de GSM-radar van Jamba?Maar het plaatje is niet van jou, dus...
Tsjechische site, dat risico durf ik niet te nemen...quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:26 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
http://www.iprotebe.cz/firmware-w810
Ik heb de helpdesk van Sony Ericsson gebeld, maar die kerel wist het ook niet... Naja, morgen of overmorgen nog eens terug naar die shop, wellicht dat ze me dáár kunnen helpenquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef Pwny het volgende:
Ik heb die telefoon ook
en die instellingen kan je ookv eranderen van die 2 weet niet meer precies waar
maar het kán ergens![]()
en die master reset ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Tsjechische site, dat risico durf ik niet te nemen...
[..]
Ik heb de helpdesk van Sony Ericsson gebeld, maar die kerel wist het ook niet... Naja, morgen of overmorgen nog eens terug naar die shop, wellicht dat ze me dáár kunnen helpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |