abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53460348
Vorige week heb ik mijn telefoon ter reparatie teruggebracht naar de T-Mobile shop. Dit omdat de lichtjes van het display dag en nacht aan bleven staan, waardoor de batterij nogal snel opging. Vandaag heb ik m'n telefoon teruggekregen, maar er is nogal wat veranderd.

Het gaat om een Sony Ericsson w810i.

Het enige plaatje dat ik zo snel kon vinden die belangrijk is voor m'n klacht

Op de linker SE zie je "gesprek" en "menu". Bij mijn telefoon is dat nu "gesprek" en "t-zones". Als je op "t-zones" drukt, maakt ie direct verbinding met het internet en ja, dat kost uiteraard geld. Als je op de zilveren knop in het midden drukt, ga je naar het menu. Daar heb je 12 opties, zoals sms'jes, bestandsbeheer, spelletjes, camera, etc. Twee van die 12 opties zijn "t-zones" en "web 'n' walk". Dus twéé internet-mogelijkheden. Belachelijk.

Maar met name het feit dat het knopje "menu" weg is en het knopje "t-zones" is toegevoegd, die direct verbinding zoekt met het internet is te triest voor woorden. Hij vraagt niet eens bevestiging of ik wel écht het internet op wil, dus het zou zomaar eens kunnen dat ik m'n telefoon niet "op slot" zet en dat ik dus verbinding maak terwijl het kreng in m'n broekzak zit.

Wat te doen? Teruggaan naar die T-Mobile shop en vragen of ik m'n telefoon in originele staat terug kan krijgen, of zou dat niet mogelijk zijn?
pi_53460381
je hebt vast al gekeken, maar zou het een instelling kunnen zijn, die al dan niet per ongeluk veranderd is?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53460403
Je zou ook in de handleiding van het toestel kunnen kijken hoe en of je je sneltoetsen zelf kunt wijzigen.
pi_53460449
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:50 schreef ruud.nl het volgende:
Je zou ook in de handleiding van het toestel kunnen kijken hoe en of je je sneltoetsen zelf kunt wijzigen.
De sneltoetsen zijn gemakkelijk te wijzigen, maar díe sneltoetsen niet, bij mijn weten.
  dinsdag 25 september 2007 @ 14:53:52 #5
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53460498
en als je terug naar fabrieksinstellingen gaat?
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53460519
je inet instellingen vernaggellen zodat de mob het inet niet op kan
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53460569
Ze hebben er waarschijnlijk de T-mobile 'branded' firmware op gezet. Als je een datakabel hebt, kan je zelf de nieuwste 'unbranded' firmware downloaden, en op je mobiel installeren.
burnin marijuana pon di corna
it keep mi calma it mek mi smarta
burnin on di highway its di highest grade gettin
to ma head
pi_53460618
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:53 schreef hamkaastosti het volgende:
en als je terug naar fabrieksinstellingen gaat?
Sony Ericsson heeft er zelf een software update opgezet, dit zijn dus de fabrieksinstellingen .
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:01:06 #9
189294 Bepsie
Smurf terreur.
pi_53460680
Niet huilen, maar ruilen.
Rape is such a bad word, lets call it surprisesex!!
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:01:38 #10
152303 hamkaastosti
ook bekend als hamkaastosti
pi_53460693
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:58 schreef Stofje het volgende:

[..]

Sony Ericsson heeft er zelf een software update opgezet, dit zijn dus de fabrieksinstellingen .
wat een boefjes
Tom Jones zong ooit...
she's got style she's got grace, takes a cumshot to the face, she's a lady
laat een berichtje achter in mijn vriendjes en vriendinnetjesboek
grolsch is tof | Aj plat könt praoten, mo-j ut neet laoten
pi_53460699
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Calibrero het volgende:
Ze hebben er waarschijnlijk de T-mobile 'branded' firmware op gezet. Als je een datakabel hebt, kan je zelf de nieuwste 'unbranded' firmware downloaden, en op je mobiel installeren.
dit dus
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_53460705
dan terug naar de winkel
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_53460730
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Calibrero het volgende:
Dat lijkt me geen officiele SE-software, toch? Dat lijkt me tamelijk 'eng', ik probeer eerst even uit te zoeken of ik het niet zelf op kan lossen, anders morgen of overmorgen maar weer naar die T-Mobile shop. Irritant, dit.

edit: Oh, ik lees verkeerd. Je hebt het over T-Mobile firmware. Dus wellicht dat ik via de SE-website deze software gewoon kan downloaden? Straks eens even goed zoeken. Of heb jij tips, waar ik dat kan vinden?
  dinsdag 25 september 2007 @ 15:12:30 #14
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_53460967
Ik denk dat ze je een refurbished toestel hebben gegeven. Iemand anders met een kapotte telefoon, krijgt waarschijnlijk jouw toestel.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_53460998
Staat gewoon de nieuwe T-mobile firmware op, die sneltoetsen kan je btw ook zo veranderen. Niet zo snel zeuren als ze iets netjes oplossen
pi_53461566
Het is zoals al gemeld is, er staat gewoon T-Mobile software op, ookal heeft sony het gedaan. Deze keuzes had ik bij mijn nokia ook, wil je de officiele nokia software ? of van T-mobile...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_53461693
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik denk dat ze je een refurbished toestel hebben gegeven. Iemand anders met een kapotte telefoon, krijgt waarschijnlijk jouw toestel.
Nee, dit is duidelijk m'n eigen telefoon.
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 15:13 schreef Bastoenie het volgende:
Staat gewoon de nieuwe T-mobile firmware op, die sneltoetsen kan je btw ook zo veranderen. Niet zo snel zeuren als ze iets netjes oplossen
Nou ja, zeuren... Nieuwe T-Mobile firmware, ik had er nog nooit van gehoord, dus wat dat betreft heb ik dus iets geleerd van dit topic. De volgende vraag is hoe ik het verander, want ik dacht dus dat ik het sowieso niet kon veranderen.
pi_53461795
Bij mij kun je die sneltoetsen wel wijzigen. Stond eerst ook T-zones, nu netjes menu
pi_53462419
Ja, maar hóe?
pi_53462443
Bij nokia is de instelling van de rechter toets wel te wijzigen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53462779
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 16:11 schreef Stofje het volgende:
Ja, maar hóe?
Als je hem een aantal seconden ingedrukt houdt? Werkte bij mijn vorige twee telefoons ook
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 25 september 2007 @ 16:43:04 #22
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_53463207
Gewoon andere firmware erop knallen
http://forums.se-nse.net/
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_53464439
Het eerste wat in me opkwam toen ik die foto zag: Heeft die maloot nou de GSM-radar van Jamba? Maar het plaatje is niet van jou, dus...
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:33:22 #24
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_53465835

Blz 17 staat het.

[ Bericht 20% gewijzigd door gebrokenglas op 25-09-2007 18:46:13 ]
How can I make this topic about me?
  dinsdag 25 september 2007 @ 18:40:08 #25
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_53465986
Die gare Gaydar van Jamba inderdaad zo sad degene die daar zijn geld aan waste.

Die rechter = meer pwnage mén
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')