Vorige week heb ik mijn telefoon ter reparatie teruggebracht naar de T-Mobile shop. Dit omdat de lichtjes van het display dag en nacht aan bleven staan, waardoor de batterij nogal snel opging. Vandaag heb ik m'n telefoon teruggekregen, maar er is nogal wat veranderd.
Het gaat om een Sony Ericsson w810i.
Het enige plaatje dat ik zo snel kon vinden die belangrijk is voor m'n klacht Op de linker SE zie je "gesprek" en "menu". Bij mijn telefoon is dat nu "gesprek" en "t-zones". Als je op "t-zones" drukt, maakt ie direct verbinding met het internet en ja, dat kost uiteraard geld. Als je op de zilveren knop in het midden drukt, ga je naar het menu. Daar heb je 12 opties, zoals sms'jes, bestandsbeheer, spelletjes, camera, etc. Twee van die 12 opties zijn "t-zones" en "web 'n' walk". Dus twéé internet-mogelijkheden. Belachelijk.
Maar met name het feit dat het knopje "menu" weg is en het knopje "t-zones" is toegevoegd, die direct verbinding zoekt met het internet is te triest voor woorden. Hij vraagt niet eens bevestiging of ik wel écht het internet op wil, dus het zou zomaar eens kunnen dat ik m'n telefoon niet "op slot" zet en dat ik dus verbinding maak terwijl het kreng in m'n broekzak zit.
Wat te doen? Teruggaan naar die T-Mobile shop en vragen of ik m'n telefoon in originele staat terug kan krijgen, of zou dat niet mogelijk zijn?