abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:27:41 #151
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53720743
He Jarno en YPPY, wat akelig zeg. Ik hoop dat Anna zich vlug beter voelt!

Ook beterschap voor Robin!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53738674
Hoe is het nu met Robin, al wat beter?

Wat ben ik blij dat Anna zo'n sterk gestel heeft. Gisterenmiddag had ze wat last van de pseudo kroep, daarna niks meer. Ze is wel verschrikkelijk verkouden, dus overal zit snot. Snot op haar, snot op mij, snot op het tafelkleed, snot op de bank, snot op de poezen. Vannacht was ze wel ineens supereenkennig, maar behalve het snot is ze weer haar vrolijke zelf. Kunnen we toch nog een nachtje op vakantie (logeren bij m'n schoonouders die een weekendje weg zijn). Tot morgen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53738711
Gelukkig gaat het beter met snotty-Anna! Lis is ook snotterig. 2 dagen naar de creche en het is weer bingo. Gelukig blijft ze er zelf vrolijk onder.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 12:57:29 #154
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53741229
Fijn he, dat snot Ik kan geen dag op mijn werk komen of ik ontdek wel ergens snot op mijn kleding.

Simon heeft ontdekt dat je door een rietje, behalve kunt drinken, ook kunt blazen in het water
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53742815
Lekkerr, snot. Knuffeltje voor mama, en dan plak ik aan alle kanten. En ik ben zelf nu voor de tigste keer verkouden. Ik geloof dat Eva alle bacillen van de Deventerse kindjes meesleept naar huis

Eng Yppy, die pseudokroep. Eva heeft het ook al een keer gehad, twee maanden geleden al geloof ik. Toen heeft ze voor het eerst sinds haar geboorte maar weer eens bij ons in bed geslapen, we wilden een oogje in het zeil houden...
Eva en Maria
  zaterdag 6 oktober 2007 @ 21:27:08 #156
24188 Belana
kloon van belana
pi_53750981
snot ja herkenbaar

Ik heb vandaag een tondeuse gekocht en ezra gekortwiekt. alleen is het nu wel erg kort, volgende keer een tandje hoger het misstaat niet trouwens.
stormy waters...
sailin'
pi_53759487
Is een schimmelinfectie bij die kleintjes besmettelijk? Mijn achterneefje heeft het namelijk en nu heeft Mikael daar van de week gespeeld. Nu heeft hij ook zijn liezen helemaal kapot? Is dat toeval of
Morgen maar ff de huisarts bellen of die er wat voor heeft. Nu maar ff goed smeren met sudocreme.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 7 oktober 2007 @ 12:55:55 #158
11682 Moonah
Jolie femme
pi_53761057
Och Anna... Veel beterschap!
Ook al die andere snotkinderen...

Tot snel!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 7 oktober 2007 @ 14:58:28 #159
56471 pinquit
oh my lama!
pi_53764882
MeNicole: schimmels zijn besmettelijk ja.

en belaan: foto!! (niet alleen vanwege ezra's nieuwe kapsel, maar wil je kinders wel weer es zien )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zondag 7 oktober 2007 @ 19:43:30 #160
1762 YPPY
Yppiaans
pi_53772574
We zijn weer terug. Anna vond het een heel avontuur, logeren op een vreemde plek met opa en oma erbij en haar nichtje. 's Nachts was het heel gezellig zij en nichtje waren ombeurten wakker. Tandjes in combinatie met snot gok ik. Morgen gaat ze maar even lekker rustig aan doen.

Knappe Simon!

Is Thies hier al?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53774074
Wij waren vandaag een dagje weg. Ook even naar een speeltuintje met zo een minizweefmolentje (3 zitjes).
Er zaten een paar jongens in die heel wild heen en weer gingen slingeren. Iris loopt er heen, Peter ziet dat en rent op haar af, maar was net te laat Jemig zeg.. Ze kreeg zo een stoeltje met kind (jaar of 8, dus best zwaar) vol in haar gezicht
Thuis had ze weer het hoogste woord gelukkig en net zo vrolijk als anders Gelukkig

pi_53774202
Jeetje wat een schrik LadyS!
Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen. Arm Irisje
  zondag 7 oktober 2007 @ 20:45:46 #163
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_53774354
O LadyS, de rillingen lopen over mijn rug. Wat zijn die kinderen toch 'buigzaam' hè. Het moet een enorme klap zijn geweest en even later lacht ze gewoon weer, dat zie ik een ouder niet doen.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_53774681
Ik draaide me om (om te kijken waarom Peter zo hard wegrende) en ik zag haar nog net naar achter gezwiept worden . Het eerste wat ik dacht was: "dat wordt een ritje ziekenhuis, dat kan nooit goed aflopen" Gelukkig viel het dus wel mee.
Eerst had ik nog mijn twijfels, ze bleef maar een beetje mekkeren in mijn armen en hing maar een beetje op mijn schouders, maar ik bedacht me toen ook dat ze nog niet geslapen had die dag (was inmiddels al 15.00 uur) dus dat ze ook gewoon moe kon zijn. Na een half uurtje slapen in de auto, was ze weer zo vrolijk dat ik me eigenlijk geen zorgen meer maakte.
pi_53774777
Oh lady-S, wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen.
pi_53774886
Jemig, LadyS wat een schrik zeg toch maar even goed in de gaten houden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:47:45 #167
24188 Belana
kloon van belana
pi_53776179
ow gossie arme Iris

foto van ezra in fototopic geplaatst
stormy waters...
sailin'
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:52:29 #168
593 sjak
Juffie Bloem
pi_53776337
Ojee, wat een schrik zeg. Gelukkig zijn ze zo flexibel.
Lekker douchen!
  zondag 7 oktober 2007 @ 21:58:41 #169
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53776526
Een dagje met brokken dus. Kendahl viel vandaag head-first vanuit de box midden in een doos met speelgoed. Hij was ergens op gaan staan en leunde voorover over de rand. Ik heb het niet zien gebeuren, ik had me net even omgedraaid. Geen grote dingen meer in de box dus.
Hevig huilen, minibloedneusje, maar niet suffig geweest. Wel een naar gevoelig plekje op zijn koppie.
Arme kleine sufferd

Iris ook goed afgelopen, die kleintjes lijken af en toe wel van elastiek, hé?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53784184
Ik heb hier een kleine dreumespuber in huis. Hij denkt dat ie alles zo maar even kan regelen hier Hij beslist wat er gebeurd en als het dan niet gaat zoals hij wil, dan is het huis echt te klein. Jemig wat een driftkikker. Heb al vanalles geprobeert, negeren, hem de hemel in prijzen als ie iets goed doet, afleiden. Maar staat het hem niet aan dan word ie wild, heel wild. En dat duurt lang voordat ie er weer "bij" is zeg maar. Hij word al driftig als de hond niet naar hem luisterd en gewoon door loopt. Dan gilt en schreeuwt ie, gaat ie op de grond liggen de dramaqueen uithangen, met vanalles gooien. Ik word er soms een beetje moedeloos van. Als dit nu was omdat Kevin weg was dan had ik misschien wel gesnapt waarom ie zo doet maar tis al een hele tijd. Maar eerder konden we met zijn 2en de mee bezig. Nu moet ik het alleen doen en valt me pas op hoe erg het is. Bij mijn ouders doet ie trouwens ook zo, dus het is niet alleen thuis. Had al met mijn moeder afgesproken hem daar ook niet teveel te keizen tegeven omdat ie wild word als het niet goed gaat.

En ik weet gewoon niet of dit meneertje zijn karakter is (want dan lijkt ie wel heel erg op zijn mama) of dat hem iets anders dwars zit, of ie dan toch nog steeds een stuk verder in zijn ontwikkeling is en ie denkt dat ie al 2 is en nu probeert te kijken hoever ie kan gaan.

Maar verder is ie wel heel lief hoor. Ik moet nog steeds ook heel veel met hem lachen en hij is ook heel lief ondeugend. En ik sta er nog steeds elke dag versteld van wat ie allemaal nu weer heeft geleerd.
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_53784421
Dat hele driftgedoe en nee zeggen begint echt niet bij 2 hoor, maar al veel eerder. (twee rijmt lekker op nee, maar het hele gedonder begint maanden eerder).

LadyS, jeeeemineee, het arme wichtje! Mens, je zal je lam geschrokken zijn! Hoe is het nu met Iris?

En met de snot en pseudokroepkindjes? (wat me trouwens ook heel eng lijkt om mee te maken!)
Variety is the spice of life
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:12:48 #172
108648 cattie
lieve moeder
pi_53784897
Pfff MeNicole, dat klinkt nogal intensief! Succes.

Iris, auw, dat is rot. Hoe is het nu?

Ive doet ook fijn met de snotbrigade mee. Ladingen komen er uit.

Ezra, dat korte koppie staat je goed!
pi_53784929
Herkenbaar, dat dramaqueengedrag. Al is het hier nog maar heel pril aanwezig. We hadden altijd een heel zoet ritme van "nog een minuutje spelen", een knuffel, op de arm zwaaien naar papa, tandenpoetsen en húp naar bed. Gister ontdekte ze echter dat ze helemaaaaaal niet naar bed wilde Je zag echt het kwartje vallen, ze ontdekte in slow motion dat je echt niet alles zo keurig hoeft te volgen.
En jawel, daar ging het speelgoed tegen de muur, mijn handen werden weggeslagen en mevrouw was vooral heel erg boos...
Nu lach ik er nog om maar ik kan me goed voorstellen dat het soms helemaal niet leuk is.
Ik vind het knap van je, Nicole. 24/7 alleen met je kind zijn lijkt me echt heel moeilijk.
  maandag 8 oktober 2007 @ 10:19:55 #174
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_53785076
Hoe gaat het vandaag met Iris? Zijn jullie eigenlijk nog naar een dokter geweest of hebben jullie haar nog wakker gemaakt om de twee uur? ( voor de zekerheid)
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_53785096
Hier ook een dramaqueen hoor, die kan me een partij boos worden Maar haar zuster geeft dan ook wel het goede voorbeeld
En ze kan ook goed neeschudden

Vanmorgen werd Iris wakker met een heel dik oog. Ik dacht eerst dat het dicht was van de snot oid. Maa nadere studie leerde dat het gewoon opgezwollen was . En een beetje blauwig. Het is nu alweer aardig weggetrokken.
Gisteren had ik haar toch nog maar even wakker gemaakt voordat ik naar bed ging. Ze wilde niet wakker worden (van de slaap dus) maar die anderhalve seconde dat ze redelijk wakker was keek ze aardig helder in de rondte. Dus toen was ik helemaal gerustgesteld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')