Ik heb hier een kleine dreumespuber in huis.
![]()
Hij denkt dat ie alles zo maar even kan regelen hier
![]()
Hij beslist wat er gebeurd en als het dan niet gaat zoals hij wil, dan is het huis echt te klein. Jemig wat een driftkikker. Heb al vanalles geprobeert, negeren, hem de hemel in prijzen als ie iets goed doet, afleiden. Maar staat het hem niet aan dan word ie wild, heel wild. En dat duurt lang voordat ie er weer "bij" is zeg maar. Hij word al driftig als de hond niet naar hem luisterd en gewoon door loopt. Dan gilt en schreeuwt ie, gaat ie op de grond liggen de dramaqueen uithangen, met vanalles gooien. Ik word er soms een beetje moedeloos van. Als dit nu was omdat Kevin weg was dan had ik misschien wel gesnapt waarom ie zo doet maar tis al een hele tijd. Maar eerder konden we met zijn 2en de mee bezig. Nu moet ik het alleen doen en valt me pas op hoe erg het is. Bij mijn ouders doet ie trouwens ook zo, dus het is niet alleen thuis. Had al met mijn moeder afgesproken hem daar ook niet teveel te keizen tegeven omdat ie wild word als het niet goed gaat.
En ik weet gewoon niet of dit meneertje zijn karakter is (want dan lijkt ie wel heel erg op zijn mama) of dat hem iets anders dwars zit, of ie dan toch nog steeds een stuk verder in zijn ontwikkeling is en ie denkt dat ie al 2 is
![]()
en nu probeert te kijken hoever ie kan gaan.
Maar verder is ie wel heel lief hoor. Ik moet nog steeds ook heel veel met hem lachen en hij is ook heel lief ondeugend. En ik sta er nog steeds elke dag versteld van wat ie allemaal nu weer heeft geleerd.
LiefdeRij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!