Ezra heeft geen last meer gehad vandaag, maar Liam wel. bij onze oppas was iedereen geveldquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:07 schreef cattie het volgende:
Hallo Thies! Leuke verjaardag gehad?
Belana, hoe is het met Ezra? Nog ziek?
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Pictire this:
ik en Arwen in de macro.. Arwen ziet dora tas, pakt mijn gezicht vast..al kusjes gevend
Arwen: Oh mama, oh dora oh mooi ja mama oh mooi ja dora ja mama ooh dora dora mooi ja kikke mooi ja mama dora ?![]()
![]()
![]()
weiger dat maar eens![]()
Ik heb dat eens nagezocht en het wordt pas vanaf 2 jaar aangeraden.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:43 schreef MeNicole het volgende:
Vanaf wanneer mag je bij kleintjes echt een dekbedje gebruiken?
Niet dat ik dat wil hoor maar vroeg me dat zomaar af
owquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Pictire this:
ik en Arwen in de macro.. Arwen ziet dora tas, pakt mijn gezicht vast..al kusjes gevend
Arwen: Oh mama, oh dora oh mooi ja mama oh mooi ja dora ja mama ooh dora dora mooi ja kikke mooi ja mama dora ?![]()
![]()
![]()
weiger dat maar eens![]()
Ja, die van goud met diamanten ritshanger waar gucci opstaat wel jaquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:36 schreef Moonah het volgende:
Zijn die van babywaltz dan 2000 euro...?
Heb er maar 1 met mouwen ja. En een zonder mouwen. Als die met vies is doe ik die in de was en dan heeft ie 1 nacht zonder mouwen aan. Dan doe ik hem een dikke pyama met romper met lange mouw aan.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:49 schreef PM-girl het volgende:
Maar Nicole, heb jij dan maar 1 slaapzak?
Beetje offtopic, maar dankjewel Sjak. Het gaat ook echt stukken beter dan een aantal maanden terug.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:01 schreef sjak het volgende:
Moonah en Thies van harte! Je klinkt erg gelukkig Moonah, fijn om te lezen!
Ja, valt ook iets voor te zeggen.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 10:02 schreef PM-girl het volgende:
Moonah, herkenbaar! Ik laat ze juist staan, mooie oefening voor ons beiden op 'nee''
Is fleece niet erg zweterig?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 00:12 schreef MamavAron het volgende:
bij de zeeman hebben ze lekkere dikke fleece pyamaatjes...
Ik heb pas geleerd (van Owlet dacht ik), dat fleece niet een soort stof is, maar een manier van produceren. Er is dus natuurlijke fleece maar ook synthetische fleece. Afhankelijk daarvan is het zweterig of niet. Toch, Owlet?quote:
Ha, mijn kind kan alles!quote:En PM, hoe kan je kind nou twéé slaapzakken op een dag onderpoepen??
Oh, wacht op het moment dat ik dit tik bedenk ik me dat Simon waterdunne luiers had... Hoe is het nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |