Er is 1 gediplomeerde leidster en de rest wordt aangevuld met stagiaires en vrijwilligers (die leidster is er wel elke dag)quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:59 schreef owlet het volgende:
Pinquit, wat is er onprofessioneel aan de PSZ in jouw ogen?
Pooh dat vind ik wel veel geld. Hier betalen ze bij de PZS waar Mikael straks heen gaat nu ¤ 35 per maand voor 2 keer in de week. Kan over een jaar nog hetzelfde zijn maar ook iets meer of iets minder.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:51 schreef Vicky het volgende:
Bij ons kost een PSZ 90 euro per maand voor 2 ochtendjes in de week.
ja ik ook.. dfus ik weet nog niet of Amber daarnaartoe gaat.quote:Op zaterdag 29 september 2007 08:59 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Pooh dat vind ik wel veel geld. Hier betalen ze bij de PZS waar Mikael straks heen gaat nu ¤ 35 per maand voor 2 keer in de week. Kan over een jaar nog hetzelfde zijn maar ook iets meer of iets minder.
Misschien verdienen jullie gewoon teveelquote:Op zaterdag 29 september 2007 09:01 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja ik ook.. dfus ik weet nog niet of Amber daarnaartoe gaat.
Tis bij ons idd inkomensafhankelijk.quote:Op zaterdag 29 september 2007 09:03 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Misschien verdienen jullie gewoon teveelAls dat zo is wil ik je ook wel ff mijn rekeningnummer geven hoor
![]()
Bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 29 september 2007 19:48 schreef Jelief het volgende:
Dat is ook heel moeilijk Ingrid. Als je je zorgen maakt kun je natuurlijk altijd de dokter(sdienst) bellen om advies. Op zich is koorts niet gevaarlijk,pas als het langer aanhoudt én hoog is. Probeer Kim iig wat te laten drinken. Niet eten is niet erg maar drinken is heel belangrijk, zeker als ze koorts heeft.
Hoesten en piepen wordt zorgelijk als ze echt moeite heeft met ademhalen, gaat happen naar lucht.
ik ben natuurlijk geen arts en mijn advies is op basis van mijn eigen ervaring
Precies. Ik vond 39,2 aardig hoog. Ze gloeide ook als een gek. 100ml sinds de koorts. Ze was bij mijn ouders wezen logeren en was er rond 15.00 weer. Vandaag had ze weinig gegeten en gedronken bij mijn ouders.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:52 schreef Mammietje het volgende:
Niets vervelender dan dat je kind ziek is, he, Ingrid?En de koorts loopt bij die kleintjes ook altijd zo lekker op! Ik probeer mezelf altijd voor te houden dat koorts het virus bestrijdt, ze krijgen bij mij dan ook alleen een zetpil voor het slapen gaan. Heeft ze maar 100 ml vocht over de hele dag gehad, of sinds ze koorts heeft? Probeer in ieder geval er zoveel mogelijk vocht in te krijgen, andere flesjes, pakjes, ander smaakje, maakt niet uit wat, al zijn het ijsjes. Zeker als ze gaat overgeven of diarree krijgt, is dat belangrijk. Dan kan je ook eventueel nog ORS er bij gaan geven. Ik sluit me verder volkomen bij JeLief aan, met de toevoeging: bellen als ze suf wordt en verminderd of niet reageerd.
Beterschap Kim!![]()
Dank je. We hebben slecht geslapen. Kim heeft nog een hele poos op mijn borst gelegen.quote:Op zondag 30 september 2007 09:06 schreef PM-girl het volgende:
He bah Ingrid, wat naar. Ik hoop op beterschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |