nee en neequote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Joene het volgende:
is er ook bier? en heeft de bediening knappe jesters ?
Slagroom.quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:59 schreef Misstique het volgende:
Wat heb jij dr op?
en jij vindt jezelf een oldie?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef boem-dikkie het volgende:
oldbies kantine.
Blijkbaar , nog geneukt ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ah, hier zitten we.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
en jij vindt jezelf een oldie?![]()
ja het blijft natuurlijk een kutklusje.quote:
Niet altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:31 schreef Joene het volgende:
[..]
ja het blijft natuurlijk een kutklusje.
Tsjah ze kan ook dr mond ervan vol hebben idd.quote:
bah, neukenquote:
Ik snap er geen reet meer vanquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Tsjah ze kan ook dr mond ervan vol hebben idd.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:12 schreef Armageddon het volgende:
Ik was net op NED3
" Valt er hier nog wat te neuken? Armageddon"
ook al niks te doenquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:51 schreef Adelante het volgende:
te dik: tiener van 216kg
waarom kijk ik dit
Natquote:Op woensdag 26 september 2007 08:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Mogguh. Spierpijn van training. Hoe was je activiteitendag Scare?
Saillant detail: in me linkerhand (voor de kijker thuis rechts) heb ik de kapotgemaakte bovenkant van die grote pepermolen vastquote:Op woensdag 26 september 2007 08:53 schreef GI het volgende:
En je krijgt " Een uit de kluiten gewassen pepermolen".
Whehe !!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:58 schreef Armageddon het volgende:
Kijk ik was gisteren op TV
[afbeelding]
OMG! Mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 26 september 2007 08:58 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
Sinds 2003quote:Op woensdag 26 september 2007 08:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Wel gaaf een wisselbokaal uit 2003.
Bij vookreur! Mits strakke lichamen!quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:53 schreef Joene het volgende:
is er ook bier? en heeft de bediening knappe jesters ?
Damn Dude! Doe je goed!quote:Op woensdag 26 september 2007 08:58 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
BD, doe eens PM-en?quote:Oeh. Zometeen even Episode 1 van Seizoen 2 van Heroes downloaden
Ahwel... U heeft een PM-ekke terug.quote:Op woensdag 26 september 2007 09:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Aflevering Heroes was tof![]()
En n00c , PM!
LOLz.. alleen de brandblaren of ook de gebruikte spieren?quote:Op woensdag 26 september 2007 10:01 schreef scarefreak het volgende:
De brandblaren van de stormbaan begin ik toch wel redelijk te voelen nu
Ik bedoel, je kunt dan nog vaak van de raarste standjes doen... Maareuh.. dat wil dan gewoon niet helpen. In die gevallen ben ik dan blij met mijn eigen ingebouwde bad....quote:Op woensdag 26 september 2007 10:15 schreef scarefreak het volgende:
Spieren ook wel een beetje ja... met zoveel rare bewegingen die je moet maken op zo'n stormbaan
Ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:43 schreef Armageddon het volgende:
Ik verveel me de tiefus!
Goeie vriendin!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren spontaan de kroeg in gesleurd door mijn vriendin. Frosties!!!
uhuhquote:
Ik verveel me niet, want moet het werk van 5 dagen in 3 proppen.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Wat is dat toch met die woensdagen.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik verveel me niet, want moet het werk van 5 dagen in 3 proppen.. Alleen heb ik *nu* iemand nodig en die is spoorloos. Welke eik0l zet dan ook z'n telefoon uit tijdens lunch.
.
quote:Op woensdag 26 september 2007 12:24 schreef Insomaniac het volgende:
Zo kut als je echt iemand nodig hebt voor je echt verder kan..
Neequote:
klinkt niet als iets wat ik zou nemen als lunch .quote:Op woensdag 26 september 2007 13:25 schreef HeatWave het volgende:
Zo Macaroni en avocado salade, best binnen te houden.
Oh.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
klinkt niet als iets wat ik zou nemen als lunch .
Uiteraard, gehakt bij de macaroniquote:Op woensdag 26 september 2007 13:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Er zat toch ook wel dood dier in, HW?
Anders is het heel geen eten.
pasta'squote:
je kan beter solliciterenquote:
Tja.. Heb nu weer de eerste paar maanden dat ik betaald kan solliciteren.quote:
ik dacht dat jij iets tegen de ww hadquote:Op woensdag 26 september 2007 15:00 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tja.. Heb nu weer de eerste paar maanden dat ik betaald kan solliciteren.
arbeiderquote:Op woensdag 26 september 2007 14:08 schreef Armageddon het volgende:
God ik moet gewoon wat doen hier.
Klopt, heb ik ook. Maar heb net een aanbieding gehad om de eerste zes maanden voor een andere divisie te werken?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:02 schreef Joene het volgende:
[..]
ik dacht dat jij iets tegen de ww had![]()
Ze durven je nog steeds niet te dumpen ?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook. Maar heb net een aanbieding gehad om de eerste zes maanden voor een andere divisie te werken?![]()
Ere divisie?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:18 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klopt, heb ik ook. Maar heb net een aanbieding gehad om de eerste zes maanden voor een andere divisie te werken?![]()
ik denk de eerste divisie.quote:
Ik denk het?quote:Op woensdag 26 september 2007 15:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ze durven je nog steeds niet te dumpen ?
Neuh.. Was dat maar zo... Dan zou ik ook eindelijke een fantatstisch loon hebben.quote:
Hehehehe.... Reserve ballen van.quote:
Bij de Leidse Onderwijs Instelling kan je gratis zo'n 400 proeflessen downloaden!quote:
quote:Op woensdag 26 september 2007 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de Leidse Onderwijs Instelling kan je gratis zo'n 400 proeflessen downloaden!
Als je in OO mag posten. Ow neequote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef 0ttie het volgende:
wanneer mag je jezelf olbie noemen (niet dat ik daar nu al aanspraak op mag maken hoor, maar ik vroeg het me af)
Scherp JK!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Bij de Leidse Onderwijs Instelling kan je gratis zo'n 400 proeflessen downloaden!
Zolang je het nog af moet vragen, dan zul je het ook niet weten ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 19:08 schreef 0ttie het volgende:
wanneer mag je jezelf olbie noemen (niet dat ik daar nu al aanspraak op mag maken hoor, maar ik vroeg het me af)
Mogguhquote:Op donderdag 27 september 2007 08:47 schreef Armageddon het volgende:
Ja goeiesmorgens!
Kontakt opnemen, en als ze niet willen luisteren, gewoon ziek melden?quote:Op donderdag 27 september 2007 00:31 schreef Jerruh het volgende:
ben zaterdag ingeroosterd voor werk terwijl ik nadrukkelijk had gevraagd vrij te hebben want me vriend is jarig dan...
en zo lekker de kans lopen dat je nooit meer hoeft , het is ricoh nietquote:Op donderdag 27 september 2007 08:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kontakt opnemen, en als ze niet willen luisteren, gewoon ziek melden?
Eerst nog werken morgen van 5.00 tot 17.00quote:Op donderdag 27 september 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hallo ouwe bijen.
Bijna weekend!
idd ! Max 16:30 vandaag en dan is het weekend.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Hallo ouwe bijen.
Bijna weekend!
De tandjes, lekker geregeld A!.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eerst nog werken morgen van 5.00 tot 17.00
Ik ga niet naar Grunn.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De tandjes, lekker geregeld A!.
Maar wel FOK!STERS neuken in Grunn!
Met welke provider ga je hem gebruiken hier ?quote:
Dan nietquote:
M'n eigen, T-Mobile dus. Wat hopelijk ook de iPhone leverancier voor NL wordt. Heb 'm unlocked en wel op eBay besteld voor nog geen 350, en m'n N95 gaat weg voor 450.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Met welke provider ga je hem gebruiken hier ?
Je moest niet ff wachten op een 3g editie ?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
M'n eigen, T-Mobile dus. Wat hopelijk ook de iPhone leverancier voor NL wordt. Heb 'm unlocked en wel op eBay besteld voor nog geen 350, en m'n N95 gaat weg voor 450.. Goeie deal dus, 100 euro in de plus.
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan niet. Dan maar wijvuh neukuh in Duh Haag!
Nah. Teveel jeuk.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Je moest niet ff wachten op een 3g editie ?
Iphone is wel leuk , maar ik wil lieverderderderderder met 3g.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nah. Teveel jeuk.. En ik wilde sowieso weer een iPod omdat ik iTunes geweldig vind, dus dan maar gelijk goed.
Ja, ik eigenlijk ook maar ik heb me eerst eens goed afgevraagd wanneer ik nu precies mobiel internet gebruik op mijn N95. En dat was eigenlijk altijd wanneer ik ook in de buurt van wifi was.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Iphone is wel leuk , maar ik wil lieverderderderderder met 3g.
TomTom is uberhaupt okay.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het enige wat ik nu ga missen is GPS, maar ik zat er toch al aan te denken om zo'n simpele TomTom One te halen zodat de vrouw er ook wat aan heeft (en er niet van afhankelijk is of ik m'n foon kan missen).
Kut... Sorry... Dat was ik even verrgeten.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:55 schreef Joene het volgende:
[..]
en zo lekker de kans lopen dat je nooit meer hoeft , het is ricoh niet
Koel!quote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 09:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Iphone is wel leuk , maar ik wil lieverderderderderder met 3g.
confirm ,gebruiksgemak is okay van applequote:Op donderdag 27 september 2007 09:36 schreef Jarno het volgende:
Waar het mij vooral om gaat, is gebruiksgemak. Ik heb nu dus die N95, die kan álles. Echt alles. Maar het werkt allemaal zo omslachtig en onhandig, dat je de meeste functies amper gebruikt. Leuk hoor, dat mp3's afspelen, maar men wat een gedoe om eindelijk bij je playlists te komen. En elke keer die library refreshen als je een mp3-tje toevoegt... Dat soort dingen. En dat is gewoon iets wat Apple goed beheerst, interfacing en gebruiksgemak.
Jups, moet zeggen dat ik Sony Ericsson ook niet verkeerd vind, maar schieten inderdaad te kort op mp3 afspeel gebeuren.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:37 schreef Joene het volgende:
[..]
confirm ,gebruiksgemak is okay van apple
Ik wil niet customizen en tweaken. Ik wil gebruiken.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:40 schreef HeatWave het volgende:
Dan heb je het ook over Symbian. Heb nu zelf van mijn werk de N70 en no way dat ik dat ding ooit zelf zou kopen.
Mijn eigen telefoon is een MDA Vario met nu Windows Mobile 6 en het fameuze TouchFlo systeem van de HTC Touch.
Grootste voordeel van dit ding is gewoon dat er tonnen nerds op zonderkamertjes eigen WM5/6 roms bakken met geoptimaliseerd geheugen gebruik, voorgeinstalleerde programma's, reg tweaks, etcetc.
Gewoon ff rommetje downloaden, flashen en klaar. En verder is alles 100% te customizen.
Zodra de iPhone volledig te hacken is is het wel een leuk ding, tot die tijd me veels te beperkt door Apple.
<open deur>quote:Op donderdag 27 september 2007 09:45 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik wil niet customizen en tweaken. Ik wil gebruiken.
Ik wist het gewoon.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:09 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
<open deur>
Nou, dan moet je zeker geen iPhone kopen.
</open deur>
Kaartje wel okay? Ff cardreader gebruiken? En kan je camera wel tot de 4GB aan?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:31 schreef Armageddon het volgende:
Zeg Jarno, jij weet ook wel wat van digitale camera's he? Ik heb hier een Fuji Finepix s1. Nu heb ik net een sandisk 4gb CF gehaald en die pakt ie niet.Jij een idee?
Cardreader heb ik niet. Even halen zo maar dan. Ik heb geen handleiding van dat ding dus ik zou niet weten of ie dat wel aan kan.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kaartje wel okay? Ff cardreader gebruiken? En kan je camera wel tot de 4GB aan?
Smartmedia ook ja. Als ik hier kijk:quote:Op donderdag 27 september 2007 10:44 schreef Jarno het volgende:
Is dat die cam die ook SmartMedia pikt? Da's wel een oud beestje toch? Zou me niks verbazen als daar geen 4GB in kan.
Tijd voor linksys?quote:Op donderdag 27 september 2007 11:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen.
Wel weer genoeg geciscood.![]()
Tijd voor tosti's over 25 min.quote:
Helaas nog geen tijd voor gehad. Moest onverwachts bij mijn broer langs.quote:Op donderdag 27 september 2007 11:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Tijd voor tosti's over 25 min.
Heroes al gekeken?
Klinkt heel erg goed!quote:
whehehehe Losertquote:Op donderdag 27 september 2007 12:48 schreef Armageddon het volgende:
Het is dus max 2 gig compact flash. Heb ik weer.![]()
Maar ik heb gebeld en ik mag hem ruilen voor twee van 2 gig! Zelfs met de verpakking naar de kloten. Officecenter heerscht!quote:
*doet even warmknuffelen*quote:Op donderdag 27 september 2007 12:51 schreef Misstique het volgende:
Godsamme, het is hier zo koud dat ik mn jas weer heb aangetrokken..
Kun je dat blijven doen tot 17:00 uur? Dank.quote:
De nieuwe Yetisports is uit?quote:Op donderdag 27 september 2007 13:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Maar ik heb het dan ook warm omdat ik net in de sneeuwstorm hierbuiten een Yeti heb neergemept en hem daarna van zijn witte bontkraag ontdaan heb.
Whehe. Tering. Goede zaak wel of nietquote:Op donderdag 27 september 2007 14:07 schreef Armageddon het volgende:
Ga ik net die geheugenkaarten omruilen. Doet de printer het daar niet voor mijn nieuwe factuur. Heb ik gewoon staan maken daar.
Consultancy fee?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:23 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Whehe. Tering. Goede zaak wel of niet![]()
We nemen dr nog 1 ouwe !quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:39 schreef Armageddon het volgende:
Bier om 7:40 is okay! [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:43 schreef Joene het volgende:
Dat was misschien vannacht wel lekker ik denk dat ik het maar beken .!
Ik zeik in mijn broekquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:45 schreef Joene het volgende:
Kijkt iemand me daar weer lachend aan, weg trui , weg lange jas , weg wollen dikke winterjas !
quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:49 schreef Joene het volgende:
Adieu vaarwel, jij was de grootste ! jij gaat op reis het is nu voorbij !
Doet er maar 1quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:52 schreef Armageddon het volgende:
Jij nog een biertje ouwe?
Mogguh J . Biertje ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:54 schreef Jarno het volgende:
Josti's!
Gefeliciteerd nog he?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:54 schreef Jarno het volgende:
Josti's!
ja dank je , jij ookquote:
Man. Ik zit aan de groene thee. Nu ff niet hoor.quote:
Groene Thee ? Stem je femke ofzoquote:Op vrijdag 28 september 2007 07:58 schreef Jarno het volgende:
[..]
Man. Ik zit aan de groene thee. Nu ff niet hoor.
Bedankt J , nog geneukt ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:58 schreef Jarno het volgende:
Iedereen gefeliciteerd!
Van de koffie hier ga je echt dood.quote:
Dewattes?quote:
Liever slechte koffie , dan goeie thee J.quote:Op vrijdag 28 september 2007 07:59 schreef Jarno het volgende:
[..]
Van de koffie hier ga je echt dood.
Of je de poes van (w)yppy nog van dichtbij hebt bekeken.quote:
Ik gok 1,5 meter J uit je opmerking.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:01 schreef Jarno het volgende:
Definieer 'dichtbij'.
he wat ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:05 schreef Jarno het volgende:
Joene ben je bezopen ofzo.
We zijn allbei bezopenquote:Op vrijdag 28 september 2007 08:05 schreef Jarno het volgende:
Joene ben je bezopen ofzo.
Dat heb je met groene thee!quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:13 schreef Jarno het volgende:
Ik haak af.
je ken hem !quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:16 schreef Armageddon het volgende:
Want een beetje zonneschijn dat is zo fijn!
Sinds gisteren niet meer ouwe.quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:18 schreef Joene het volgende:
heb jij mien zwien ook zien !
Hazes , koningin van de zigeunersquote:
Laat je dat toch even halen...quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Jarno het volgende:
M'n thee is op.
groene ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 08:42 schreef Jarno het volgende:
M'n thee is op.
Lege flesjes dan toch?quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet straks zeven kratten bier terugbrengen naar de super.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef scarefreak het volgende:
Zow... net weer een stukje hazzelnootgebak gehad aangezien we het dienstuitje gewonnen hadden
quote:Op vrijdag 28 september 2007 09:38 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet straks zeven kratten bier terugbrengen naar de super.![]()
Ik wil hem wel voor dat geld, kom je hem zelf brengen??quote:Op woensdag 26 september 2007 08:49 schreef Armageddon het volgende:
Mag ik even weten waarom niemand mijn xbox360 wil hebben met 10 spelen voor maar fokking 320 euro?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:31 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik wil hem wel voor dat geld, kom je hem zelf brengen??
Ja hoorquote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Opzich niet duur Arma, heb het er nu ff niet voor over, dure maand weer. maar de prijs is goed lijkt me.
Kan ik in termijnen betalen?.
En wat zijn de termijnen, elk een termijn van 1 sec bij het aftikken van het geld?quote:
*PETS*quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Opzich niet duur Arma, heb het er nu ff niet voor over, dure maand weer. maar de prijs is goed lijkt me.
Kan ik in termijnen betalen?.
Per maand mag hoor.quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En wat zijn de termijnen, elk een termijn van 1 sec bij het aftikken van het geld?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |