quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je nog nooit auto gereden hebt merk je ook direct als er kutstoelen in zitten.
alleen omdat je eerder in stoelen hebt gezeten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:24 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Als je nog nooit auto gereden hebt merk je ook direct als er kutstoelen in zitten.
Daar weet je toch ook al van te voren van of je ze wilt met mooie rondingen of scherpe punten?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:07 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
alleen omdat je eerder in stoelen hebt gezeten.
of een auto fijn rijdt, weet je ook pas na ervaring met andere bakken.
en vriendinnen ook, je weet pas of de eerste goed was als je de tweede hebt gehad![]()
Ik weet opeens waarom die metalmannetjes van die dunne gratenpakhuizen zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar weet je toch ook al van te voren van of je ze wilt met mooie rondingen of scherpe punten?![]()
Het gaat er meer om dan mensen met mooi ronde dikke gitaren vriendinnen hebben met dikke jetsenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik weet opeens waarom die metalmannetjes van die dunne gratenpakhuizen zijnen die bluesmannetjes van die bolle mannetjes
![]()
Als je een explorer hebt heb je een vriendin met X-potenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb V's, maar geen vriendin. Verklaar![]()
*Goover stuurt rooksignalen naar VaderJacob!*quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:52 schreef Pwny het volgende:
[..]
Maar je wil gaan beginnen met basspelen ? Ik geloof dat VaderJacob hier nog een leuke bas te koop heeft staan voor je![]()
Daar zit gewoon zo weinig hout aan dat er geen evenredig vrouwenschepsel aan vast kan zitten.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef Deansensitized het volgende:
Ik heb V's, maar geen vriendin. Verklaar![]()
Dus ik had wél gelijk over je vriendinquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Pwny het volgende:
[..]
Als je een explorer hebt heb je een vriendin met X-poten![]()
Mooie theorie punkjunk![]()
En met lage actie zodat je niet al te hard hoeft te werken?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:09 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar weet je toch ook al van te voren van of je ze wilt met mooie rondingen of scherpe punten?![]()
Ik zal hem eens bellenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef Goover het volgende:
[..]
*Goover stuurt rooksignalen naar VaderJacob!*
Bijnaquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:18 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Dus ik had wél gelijk over je vriendin.
Wou net zeggen, altijd de benen wijd en lelijke kopquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Daar zit gewoon zo weinig hout aan dat er geen evenredig vrouwenschepsel aan vast kan zitten.
Wat eigelijk meteen weer ontkracht wordt als ik bedenk hoeveel boven er in de Dean headstock zitten.
Je hebt een vriend?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Pwny het volgende:
[..]
Bijnadan had ie wat grotere rondingen moeten hebben
125 euro kost ie dan best goed dingetje en zet ie er gelijk nieuwe snaren op voor jequote:
Dat de gitaar eigelijk het werk voor jou doet ja.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
En met lage actie zodat je niet al te hard hoeft te werken?.
Hij kan leuk spelen maar heeft geen eigen sound. Komt nog eens bij dat zijn geluid enorm digitaal is, als je een cd luistert kan je amper horen of de solo door de gitaar of de synthesizer wordt gespeeld. En de teksten zijn echt om te janken, dat vind ik denk ik wel het ergste. Een soort metal-versie van gangsta rapquote:
de gitaarquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:19 schreef Pwny het volgende:
[..]
Bijnadan had ie wat grotere rondingen moeten hebben
Oh ok, dan begrijp ik je nuquote:
Ontvangenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:17 schreef Goover het volgende:
[..]
*Goover stuurt rooksignalen naar VaderJacob!*
quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Oh ok, dan begrijp ik je nu.
Toch spijt dat je geen Gretsch had gekocht? Wat bij je vriendin nog niet was kon nog komen.
Gaaf ding. Als Goover hem niet wil hou ik me binnenkort aanbevolenquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:49 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ontvangen![]()
betreft deze bas, 125 euro en dan zet ik er nieuwe snaren voor je op.
[afbeelding]
Ja een Gretsch zou beter vergelijkmateriaal kunnen zijn danquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Oh ok, dan begrijp ik je nu.
Toch spijt dat je geen Gretsch had gekocht? Wat bij je vriendin nog niet was kon nog komen.
Snap je nu ook waarom ik een telecaster heb?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:56 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ja een Gretsch zou beter vergelijkmateriaal kunnen zijn dan![]()
Je hebt een lelijke vriendin ?quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:01 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Snap je nu ook waarom ik een telecaster heb?![]()
Ik heb zelfs helemaal géén vriendin meerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:06 schreef Pwny het volgende:
[..]
Je hebt een lelijke vriendin ?![]()
te makkelijk![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:07 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs helemaal géén vriendin meer.
maar wel veel scharrels, en daar komt de schoonheid van de Telecaster weer om de hoek kijken
Nog een modelling amp erbij om psychobitch die alle vrouwen tegelijk-maar-nét-niet is en je bent compleet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Pwny het volgende:
[..]
"De Telecaster, voor als je geen keuze kan maken uit de fatsoenlijke types"
mooie slogan ja
Een delay en een crybaby voor het herhaaldelijk gejankquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nog een modelling amp erbij om psychobitch die alle vrouwen tegelijk-maar-nét-niet is en je bent compleet.
Of op z'n minst een tunerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef Pwny het volgende:
In dat geval zou een Noise Supressor ook geen overbodige luxe zijn![]()
Die van mij kan tappenquote:Op woensdag 26 september 2007 01:06 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Liever hammer-ons dan pull-offs.![]()
Smeer je er nog steeds glijmiddel op?quote:Op woensdag 26 september 2007 01:11 schreef Pwny het volgende:
[..]
Die van mij kan tappen[afbeelding]
Anders gaat het roesten hequote:Op woensdag 26 september 2007 01:23 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Smeer je er nog steeds glijmiddel op?![]()
hoe verklaar je dan dikke metal mensen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:11 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik weet opeens waarom die metalmannetjes van die dunne gratenpakhuizen zijnen die bluesmannetjes van die bolle mannetjes
![]()
eerst de WAH he!quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:51 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Gaaf ding. Als Goover hem niet wil hou ik me binnenkort aanbevolen![]()
Pas als je Fast Fret over tampeloeris smeert voor je gaat sweepen moet je uitkijken...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |