Ik ben ze immer dankbaar.quote:Op donderdag 27 september 2007 20:37 schreef mcDavid het volgende:
Bij jou de tieten.
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Hoe verzinnen jullie het?quote:Op donderdag 27 september 2007 20:47 schreef JDude het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Het mannetje poept een newbie door het bushokje heen!
Bij mij nu ook (14)quote:Op donderdag 27 september 2007 20:55 schreef JDude het volgende:
[..]
Eerlijk toegegeven: ze staan naast elkaar in m'n customsmileyvak.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:02 schreef mcDavid het volgende:
Over alcohol gesproken, dat ga ik eens combineren met nog meer frituur.
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Boh, ik zou best een beste bak friet, met curry mayo en uitjes weg kunnen werken.
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis hetquote:
Je mag niet drinken?quote:Op donderdag 27 september 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vooral bier. Ik snak naar liters bier. Om in te baden en van te drinken. Ik mis het.
Nee.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:25 schreef Misstique het volgende:
Je mag niet drinken?
quote:Op donderdag 27 september 2007 20:08 schreef Blight het volgende:
Note to Litso: album is anders, doch puick ende tof.
Je bent zwanger?quote:
Niet dat ik weetquote:
Ah. Da's minder.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik heb een hersenschudding gehad 3 maanden terug. En daar heb ik nog steeds last van. Dus ik mag nu geen alcohol, koffie, sport beoefenen, en nog een hele hoop andere meuk.
Dat durfde ik niet toe te voegen.quote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bentquote:Op donderdag 27 september 2007 21:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Beter dan een zwangerschap though.
Nee hoor.quote:Op donderdag 27 september 2007 22:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan van wie je zwanger bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |