Het midden ding van je ribben ja, als je dieper gaat dan dat wordt je ordinair.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waar zit dat? Zeg maar dat middending van je ribben? Want in dat geval heb ik nog zeker een centimeter of 3 over.
Ik ken geen schaamte.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:37 schreef Bullet-tooth het volgende:
Foto mag.
Op het HBO? Naar Ljouwert? *kras*quote:Op woensdag 26 september 2007 10:19 schreef Jesse_ het volgende:
gewoon lekker bestuurskunde gaan doen joh
*op school is, wat hij zegtquote:Op woensdag 26 september 2007 11:09 schreef Crack_david het volgende:
En weer op school..
(prima begin van de dag zo DaD)
Doe maar nietidd, kom ik je veel te vaak tegen... Die ene keer dat je er was vorig jaar zag ik je ook al.quote:Op woensdag 26 september 2007 11:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op het HBO? Naar Ljouwert? *kras*
Foto!quote:Op woensdag 26 september 2007 11:58 schreef Viking84 het volgende:
Over notes gesproken: volgens mij heb ik er 25 ofzo(Alex weet het precieze aantal
).
Verder ben ik naar de kapper geweest. Toch maar gewoon naar Springs gegaan ivm geen zin om te zoeken naar een goedkopere kapper.
Mondeling waarover?quote:Op woensdag 26 september 2007 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou, dat viel best wel mee. Mondeling is voorbij.
Ja, best een interessante. Hij heeft wel drie keer gezegd: 'Je zit er echt goed in!'. Yay.quote:Op woensdag 26 september 2007 12:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Omg, dat is goed zeg.
Was een caput zeker?
Feliquote:Op woensdag 26 september 2007 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, best een interessante. Hij heeft wel drie keer gezegd: 'Je zit er echt goed in!'. Yay..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |